AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Jeg gjør og føler meg unormal. Får nok sex. Men den orgasmen jeg får med kun meg selv er best. Er det rart? Anonymkode: d5ffa...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Jeg har meg en god kveldsorgasme hver kveld, og kanskje en morgenorgasme. Føler meg absolutt ikke unormal, bare veldig kåt. Og samme gode orgasme får jeg ikke med mannen, så... Anonymkode: 141a9...7a2 2
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør og føler meg unormal. Får nok sex. Men den orgasmen jeg får med kun meg selv er best. Er det rart? Helt normalt synes jeg, den kvinnen jeg treffer skal få ha hele garderobeskapet fullt av leketøy... En kvinne som har så stor seksuell appetitt klarer uansett å tilfredstille meg, og at orgasmen blir sterkere alene har jeg ingen problem med å forstå... Jeg blir iallefall ikke sjalu om hun nyter sin egen orgasme😉
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Ja det gjør jeg Anonymkode: eb76f...7ca
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 Hva er mye? 1 gang i uka kanskje. Som singel var det hver 4. Dag. Anonymkode: 609b2...e19
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Helt normalt synes jeg, den kvinnen jeg treffer skal få ha hele garderobeskapet fullt av leketøy... En kvinne som har så stor seksuell appetitt klarer uansett å tilfredstille meg, og at orgasmen blir sterkere alene har jeg ingen problem med å forstå... Jeg blir iallefall ikke sjalu om hun nyter sin egen orgasme😉 Får dere menn bedre orgasme ved runking alene enn ved samleie da? Anonymkode: d5ffa...3c3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør og føler meg unormal. Får nok sex. Men den orgasmen jeg får med kun meg selv er best. Er det rart? Anonymkode: d5ffa...3c3 Samme her 😅 blir liksom ikke bedre enn den jeg får med meg selv 😍 Anonymkode: 57b8d...9a8
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får dere menn bedre orgasme ved runking alene enn ved samleie da? Runking er ikke bare runking, jeg bruker teknikker tilpasset meg, samt veldig flink til å fantasere... Men det er ikke alle orgasmer av runkingen som er like sterke da, sånn er det nok for dere kvinner også? Det kan ikke måle seg med ei som gir nærhet og varme, duften av nyvasket hår, og lyden hun lager tenner meg vannvittig....Da får jeg de beste orgasmene igjen😉
Happy2hanne Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Ja, jeg gjør det selv om jeg er gift. Noen ganger er det bare deilig å fint å onanere. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Selvsagt gjør jeg det! Betyr ikke at jeg ikke får nok deilig sex, bruker det litt som en slags utladning, blir rolig og glad av det. Anonymkode: ad7ae...a38 2
Trøndermann Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 3 minutter siden, Happy2hanne skrev: Ja, jeg gjør det selv om jeg er gift. Noen ganger er det bare deilig å fint å onanere. Alene,sammen med mannen,eller begge deler da ?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 Nei gjør ikke det Anonymkode: 54a04...daa
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Nei det gjør jeg kanskje max 1 gang i måneden. Ikke at samboer gir meg noen heller.. Men når jeg gjør det, så er samboer alltid "med" da... Gjør det ikke alene, heller ikke han.. Det er kanskje noe unormalt.. Anonymkode: da564...9eb
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 Nei. Jeg gjorde det i forrige forhold, og mens jeg hadde FF da jeg var singel, men nå som jeg er i fast forhold så gjør jeg det ikke, selv om vi møtes bare i helgene. Grunnen er rett og slett at orgasmene jeg får sammen med partner er så vannvittig mye sterkere og deiligere enn de jeg noen gang har fått med noen andre, og iallefall mye bedre enn de jeg får alene, så da gidder jeg rett og slett ikke. Anonymkode: 9f9bd...c74
Pugha Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg gjorde det i forrige forhold, og mens jeg hadde FF da jeg var singel, men nå som jeg er i fast forhold så gjør jeg det ikke, se om vi møtes bare i helgene. Grunnen er rett og slett at orgasmene jeg får sammen med partner er så vannvittig mye sterkere og deiligere enn de jeg noen gang har fått med noen andre, og iallefall mye bedre enn de jeg får alene, så da gidder jeg rett og slett ikke. Anonymkode: 9f9bd...c74 Er en mann på 66 som tar en del piller som gjør at den ikke vil stå .men når jeg ronker så står den. Rart ikke sant.vil ikke stå når jeg skal inn i musa.min kone er ikke flink til å ta på meg.men hun kan runke meg etterpå men da må jeg fantasere om en annen kvinne hvis jeg skal få orgasme.
Lipyros Skrevet 20. april 2020 #17 Skrevet 20. april 2020 Ja. Gjerne hver dag. Og vi har et aktivt sexliv men det er noe andre orgasmer og jeg slapper enda bedre av siden det bare er vibratoren og meg. Mannen er ikke så på kjappiser så de fikser jeg selv 😉 Kommer også sterkere med mannen hvis jeg først har fikset en selv.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 Jeg gjør sjelden det. Til tross for at jeg ikke får orgasme under sex, føler jeg meg mer tilfredsstilt på en helt annen måte, og har ikke helt behovet. Anonymkode: bc00e...dc1
Gjest Alterego666 Skrevet 20. april 2020 #19 Skrevet 20. april 2020 Slutter jo ikke å runke bare fordi en kommer i forhold!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #20 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk Kvinneguiden: Kvinner som onarånerer er noe "fantastisk" vakkert og kjempeflott. Men dersom en mann onanerer en gang iblant, så er man garantert en ekkel "freak" og nærmest en seksuell avviker. Anonymkode: 4ba5e...2e8 «Dersom en mann onanerer en gang i blant» ? 🤣 ALLE menn onanerer støtt! Anonymkode: f4b14...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå