AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Etter 20 års ekteskap har det ikke forandret seg. Han blir fort kåt og hard. Bare ved å ligge ved siden av meg og kose litt før evnt sex. Tar det som et godt tegn jeg og føler meg heldig. For dere menn blir vel ikke fort kåt og klar hvis dere ikke liker dama og sexen? Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 20 års ekteskap har det ikke forandret seg. Han blir fort kåt og hard. Bare ved å ligge ved siden av meg og kose litt før evnt sex. Tar det som et godt tegn jeg og føler meg heldig. For dere menn blir vel ikke fort kåt og klar hvis dere ikke liker dama og sexen? Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 Hva faen?! Må du dele sånne detaljer? Har du problemer med deg selv eller? Han er vel enkel da vettu. Han blir ikke fort hard eller kommer lett fordi du er så digg og han liker sexen! Menn er veldig enkle der og kommer av alt som kryper og går!!! Anonymkode: 04975...17d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen?! Må du dele sånne detaljer? Har du problemer med deg selv eller? Han er vel enkel da vettu. Han blir ikke fort hard eller kommer lett fordi du er så digg og han liker sexen! Menn er veldig enkle der og kommer av alt som kryper og går!!! Anonymkode: 04975...17d Tror du bør snakke med noen. Anonymkode: 8718a...b34 23 1 5
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 (endret) Ååå, herregud... jeg blir jo steinhard bare jeg hører et glidelås eller vet at jeg skal ligge med noen... Kommer veldig fort da, ca 3-5 minutter, men til gjengjeld kan jeg komme 2-3 ganger. Trenger bare en pause, men i pausen liker jeg gjerne å slikke og fingre da... Hvis jeg opplever at sexen hun gir er dårlig, da tar jeg heller å forklare henne hva jeg liker og spør henne om det samme... Kanskje er det nettopp i slike tilfeller sexen bli best, da skjer det jo litt overraskende... Jeg er i slutten av 40 årene, mye seksuell trening som har styrket prostataen, det gir jo vannvittig mye bedre sex🙄 Endret 19. april 2020 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Min partner blir også steinhard med engang. Jeg tar så vidt i han så er han er klar. Vi har vært sammen i 17 år. Jeg forstår ikke hvorfor noen kvinner må suge mannen for å gjøre han tent. Det er vel nok med henne selv og kroppen hennes vel. Min partner koser veldig med kroppen min og alle kroppsdeler. han har tilgang til alt..ja bortsett fra å putte den i analen. Min vagina er mer enn nok. Anonymkode: 52a7c...d91
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 På 20.4.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev: Etter 20 års ekteskap har det ikke forandret seg. Han blir fort kåt og hard. Bare ved å ligge ved siden av meg og kose litt før evnt sex. Tar det som et godt tegn jeg og føler meg heldig. For dere menn blir vel ikke fort kåt og klar hvis dere ikke liker dama og sexen? Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 Jeg kan selvsagt ikke svare for alle menn, men jeg blir hard og klar bare av å kose med min kone gjennom over 20 år. Vi begge liker å kose lenge før vi har sex og hun blir ekstra tent og våt. Jeg er 60+ og hun er 50+. Det finnes sikkert menn som er yngre enn meg som sliter med ereksjonen, men som du skjønner er vi ikke alle like. Jeg kommer ikke like fort som i min ungdom men det er bare en fordel da hun kan få 2-3 orgasmer før jeg kommer. Går det for lang tid mellom hver gang blir det dessverre bare en på henne, men hun sier hun er veldig fornøyd med det vi har sammen. Anonymkode: dedf7...29b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2020 den 1.14): Etter 20 års ekteskap har det ikke forandret seg. Han blir fort kåt og hard. Bare ved å ligge ved siden av meg og kose litt før evnt sex. Tar det som et godt tegn jeg og føler meg heldig. For dere menn blir vel ikke fort kåt og klar hvis dere ikke liker dama og sexen? Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 Enig i den. Tror også det henger sammen. Kommer man fort da digger man dama, jeg har en jeg holder på med som kommer lynraskt. Vi må nok gjøre det to ganger skal det ikke gå kjapt. Anonymkode: 928cd...588
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Blir sjelden kåt og hard, og bruker evigheter på å komme, uansett hvor godt jeg liker dama dessverre … Anonymkode: a12c4...d6d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2020 den 1.32): Hva faen?! Må du dele sånne detaljer? Har du problemer med deg selv eller? Han er vel enkel da vettu. Han blir ikke fort hard eller kommer lett fordi du er så digg og han liker sexen! Menn er veldig enkle der og kommer av alt som kryper og går!!! Anonymkode: 04975...17d Du trenger seriøst å ta deg en prat med noen profesjonelle som kan hjelpe deg 😂 Anonymkode: 9e954...283 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 Bamseklemmer skrev (På 20.4.2020 den 1.48): Ååå, herregud... jeg blir jo steinhard bare jeg hører et glidelås eller vet at jeg skal ligge med noen... Kommer veldig fort da, ca 3-5 minutter, men til gjengjeld kan jeg komme 2-3 ganger. Trenger bare en pause, men i pausen liker jeg gjerne å slikke og fingre da... Hvis jeg opplever at sexen hun gir er dårlig, da tar jeg heller å forklare henne hva jeg liker og spør henne om det samme... Kanskje er det nettopp i slike tilfeller sexen bli best, da skjer det jo litt overraskende... Jeg er i slutten av 40 årene, mye seksuell trening som har styrket prostataen, det gir jo vannvittig mye bedre sex🙄 Så han jeg holder på med er steinkåt på meg da eller har jeg god motstand? Han er 42år og kommer innen 5 min, første gang innen 2min. Førde dette var det lenge siden han hadde hatt sex, så kan jo ligge noe jo det også. Han får også en hard en om vi står mot hverandre og jeg gir han en lang klem. Anonymkode: 928cd...588
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir sjelden kåt og hard, og bruker evigheter på å komme, uansett hvor godt jeg liker dama dessverre … Anonymkode: a12c4...d6d Så kjedelig for deg. Hvor gammel er du? Og hva kan årsaken til det være? Anonymkode: 928cd...588
Enmanelskeråhate Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2020 den 1.14): Etter 20 års ekteskap har det ikke forandret seg. Han blir fort kåt og hard. Bare ved å ligge ved siden av meg og kose litt før evnt sex. Tar det som et godt tegn jeg og føler meg heldig. For dere menn blir vel ikke fort kåt og klar hvis dere ikke liker dama og sexen? Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 Funker sånn til man blir lei;)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2020 den 1.14): Lurer på hvor lenge han kan være så heldig med å få den opp så fort og å komme uten problemer? Pleier menn få problemer med det når de blir eldre? 50 år kanskje? Eller er noen bare slik som får det til lett og noen motsatt? Anonymkode: 8718a...b34 Ereksjonsevne er individuelt. Med årene synker testosteron hos alle og kan påvirke lyst og evne. Ereksjon påvirkes også av helsen til blodårene (små og større), blodtrykksproblemer og svekket nervefunksjon. Det er ikke mulig å si hvor lenge det fungerer fint hos den enkelte. Det er ikke uvanlig å ha litt problemer i 40-årene, og noen merker lite forandringer når de er i 60-årene. Merker noe forskjell hos min partner fra 40 til over 55 år. Anonymkode: 6ba50...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #14 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ereksjonsevne er individuelt. Med årene synker testosteron hos alle og kan påvirke lyst og evne. Ereksjon påvirkes også av helsen til blodårene (små og større), blodtrykksproblemer og svekket nervefunksjon. Det er ikke mulig å si hvor lenge det fungerer fint hos den enkelte. Det er ikke uvanlig å ha litt problemer i 40-årene, og noen merker lite forandringer når de er i 60-årene. Merker noe forskjell hos min partner fra 40 til over 55 år. Anonymkode: 6ba50...4b8 Ja, er spesielt på "morgenbrødet" jeg ser det på min mann. Før våknet han alltid med en stiv en, nå ikke så ofte. Dette skjedde etter fylte femti, uten at han har problemer ellers med ereksjon. Lukter han mulighet til sex, står den øyeblikkelig. Men den blir alltid hard, han kommer lett og er alltid klar når vi skal ha sex. Vi er begge godt over 50 nå. Vet om et par andre i samme alder som sliter litt mer, de har gått til legen og fått testo på resept og det sammen med litt tung styrketrening, har gjort susen! Anonymkode: f0d1d...4f3
Gjest Mr. Ron Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 Vi har noen og tredve år som ektepar og kan av le at vi fortsatt tenner på hverandre. Må innrømme at det har blitt færre «3 minutters» med årene og følsomheten har blitt litt mindre (kanskje ikke rart etter ca 8000 omganger). Men vi opprettholder fortsatt jevn sex gjennom uken, noe vi synes er viktig og bra for helse og samliv. Født på sekstitallet begge to.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så kjedelig for deg. Hvor gammel er du? Og hva kan årsaken til det være? Anonymkode: 928cd...588 Aner ikke. Føler jeg har prøvd det meste. Startet i slutten av 30-årene og har bare blitt verre. Er 42 nå. Anonymkode: a12c4...d6d
Bamseklemmer Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så han jeg holder på med er steinkåt på meg da eller har jeg god motstand? Han er 42år og kommer innen 5 min, første gang innen 2min. Førde dette var det lenge siden han hadde hatt sex, så kan jo ligge noe jo det også. Han får også en hard en om vi står mot hverandre og jeg gir han en lang klem. Anonymkode: 928cd...588 Haha, jeg slet med det samme i stående stilling.. og bare lot pikken gli mellom lårene, mens vi kysset heftig. 2 minutter er jo kort tid ja, men da kunne jeg ikke "ta i", for da tømtes hele beholdningen. Men når vi først står slik, er det jo bare å løfte henne opp og på plass. Det kan være tungt å holde henne slik, men melsksyra i leggene fikk meg til å øke farten. Ikke kunne jeg avbryte heller.. så det ble en sånn utmattelses-orgasme, det er litt utenom de vanlige orgasmene😅 Jeg skjønte ikke helt dette med motstand?🤭
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #18 Skrevet 22. november 2023 Jeg slet med det samme. Veldig følsom ved samleie, men kan holde lenge ved onani. Fikk tips om noen piller for ereksjonssvikt kunne utsette dette av lege. Fungerer som en drøm. Nå kan jeg styre dette, samt blir utrolig hard. Nytt liv Anonymkode: f6b44...396
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aner ikke. Føler jeg har prøvd det meste. Startet i slutten av 30-årene og har bare blitt verre. Er 42 nå. Anonymkode: a12c4...d6d Har du ingen dame du holder på med, kanskje du får for lite stimulanse eller er deprimert? Anonymkode: 928cd...588
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Haha, jeg slet med det samme i stående stilling.. og bare lot pikken gli mellom lårene, mens vi kysset heftig. 2 minutter er jo kort tid ja, men da kunne jeg ikke "ta i", for da tømtes hele beholdningen. Men når vi først står slik, er det jo bare å løfte henne opp og på plass. Det kan være tungt å holde henne slik, men melsksyra i leggene fikk meg til å øke farten. Ikke kunne jeg avbryte heller.. så det ble en sånn utmattelses-orgasme, det er litt utenom de vanlige orgasmene😅 Jeg skjønte ikke helt dette med motstand?🤭 Motstand/tranghet 🤭 Anonymkode: 928cd...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå