AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Noen som har hørt noe konkret om dette? Om barn (Eventuelt søsken/foreldre) som er i den risikogruppen at de må holdes hjemme må betale for full plass eller miste plassen? Anonymkode: 5b1de...d09
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Jeg vet ikke, men ser det som rimelig at plassen må betales. Kan ikke legge ALT her i livet på staten... 🙄 Anonymkode: 1c46e...82b 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men ser det som rimelig at plassen må betales. Kan ikke legge ALT her i livet på staten... 🙄 Anonymkode: 1c46e...82b Jeg er enig i det, men konsekvensen av at jeg må ha barnet hjemme er jo at jeg ikke får jobbet. Jeg synes det er trist at mitt barn mister alt det sosiale og i tillegg mister plassen sin.. Jeg tror ikke jeg klarer å få betalt for plassen, uten å få jobbet. Men det får vel bare være. Får håpe plassen fortsatt er ledig når ting løsner da. Anonymkode: 5b1de...d09
Anbefalte innlegg