Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da de begynte å permittere folk på arbeidsplassen min var jeg så takknemlig for at jeg ikke var en av de, men etterhvert ble det min tur også.

i starten var jeg frustrert, men nå synes jeg det er deilig. Som om alt stresset i livet er satt på pause og at det var det jeg faktisk trengte.

Hvordan føler dere andre det?

Anonymkode: f899f...7b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På en måte er det litt deilig å ha mer tid som familie. Men så er det økonomien da. Vi har ikke den sterkeste økonomien fra før av, og vet ikke hvordan vil bli fremover. 

Anonymkode: 62364...cf7

Skrevet

Trives mye bedre med å være på jobb! Når jeg er hjemme grubler jeg så mye at det er ubehagelig, ensomt og savner den gamle hverdagen ☺️ Gleder meg sååå mye til å komme tilbake til jobben min

AnonymBruker
Skrevet

I starten var det helt forferdelig. Gråt mye, fikk ikke sove og var skikkelig langt nede. Begge ble permittert med en gang og det kan være katastrofalt for økonomien vår.. Var helt absurd at vi begge hadde jobber som gikk som det suste den ene dagen og neste dag var vi arbeidsledige. Nå har det roet seg litt og jeg prøver å se positivt på det, vi får mye tid med barna og får gjort en del ting i hjemmet vi ellers ikke har tid til. Det hadde vært utrolig vanskelig å jobbe hjemme begge to med tre barn hjemme i tillegg, så sånn sett er det jo greit. Men vi tør nesten ikke tenke på tiden fremover og hvordan det skal gå om det blir langvarig. :( 

Anonymkode: 28b40...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt fantastisk!  Arbeider jeg har jeg lønnstrekk på lønnen men på dagpenger er det stoppet og jeg har rundt 4000kr mer i måned. Så i tillegg til å ha en jobb jeg mistrives i er det helt supert å være hjemme! 

Anonymkode: 381cf...589

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I starten var det helt forferdelig. Gråt mye, fikk ikke sove og var skikkelig langt nede. Begge ble permittert med en gang og det kan være katastrofalt for økonomien vår.. Var helt absurd at vi begge hadde jobber som gikk som det suste den ene dagen og neste dag var vi arbeidsledige. Nå har det roet seg litt og jeg prøver å se positivt på det, vi får mye tid med barna og får gjort en del ting i hjemmet vi ellers ikke har tid til. Det hadde vært utrolig vanskelig å jobbe hjemme begge to med tre barn hjemme i tillegg, så sånn sett er det jo greit. Men vi tør nesten ikke tenke på tiden fremover og hvordan det skal gå om det blir langvarig. :( 

Anonymkode: 28b40...ed3

Hva slags jobb har du/dere?

Anonymkode: 877f0...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...