AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Menn, er det lett å funne g-punktet hos damer? Jeg foretrekker stimuli selv på klitten og at en mann fingrer meg samtidig på g-punktet. Da kommer jeg lett. Vaginal orgamse er vel når penis er inni? Er den orgasmen veldig anderledes? Leste om A og X punkt. Noen som har fått orgasme ved det? Anonymkode: ad519...a8d
Bamseklemmer Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Ja jeg synes det er lettere nå siden det har blitt mere fokus på G-punktet... Da jeg var yngre var det vel ingen som visste hva G-punktet var🙄 Ikke så ulik ganen, så det er bare å kjenne etter....Den kombinasjonen du beskriver fungerer på de fleste kvinner, men da skyver jeg huden oppover så klitten kommer til synet... Legger man press på skambenet/blæra med hånden samtidig, gir det en bedre nytelse og øker sjansene for orgasme... De fleste kvinner får ikke kjenne på sitt eget G-punkt da de ikke kommer til så lett, det er derfor det er en bøy på tuppen av G-punktsvibratoren... Til opplysning finnes det også en fingerforlengelse (sleeve) som gjør at dere kvinner treffer sitt eget G-punkt. G-punktet er jo blitt sett på som gir den sterkeste orgasmen, den er også blitt mye brukt til å få frem sprutorgasme... Ved vanlig penetrering av vagina treffer jeg ikke G-punktet, jeg har alt for rett penis... Men jeg har truffet noen ganger i doggy hvis hun gir skikkelig svai i ryggen... A, F og X-punkt finnes også, men det har ikke vært så mye fokus på disse punktene...
draug 75 Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Når man vet at det finnes og skjønner at det er der, ås er det lett nok å finne. Jeg var så heldig at jeg fikk ei et par år eldre og uendelig mer erfaren jente til å vise meg. Så de jeg fomla med før henne, stakkar, de fikk ikke oppleve det med meg. Det kjennes ut som det ligger et halvt valnøttskall under et bløtt klede, litt innenfor åpninga på forre skjedevegg. Jeg har ikke merket på penis at jeg har stimulert gpunktet, men jeg har til de grader, med inntrengning bakfra og litt på skrå nedover, merket det på kvinna at jeg har truffet godt...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Med fingeren kjenner man et puteaktig område noen cm inn, på den siden av vagina som er nærmest klitoris. Noen kaller dette g-punktet, og liker fingring her kombinert med feks slikking. Vanskelig å stimulere med penishodet, det er så nærme åpningen at jeg bare spretter ut Anonymkode: 2ef54...794
Katten.2.0 Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Er ganske lett å finne, og kan fint kjenne det i visse stillinger. Når man treffer de forskjellige punktene inne i vagina, gir det også meg mer nytelse ettersom det både er litt annen konsistens samt at hun gjerne kniper litt når nytelsen er sterkere.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Jeg syns det er fint at folk nyter, men det er også viktig å huske at ikke alle jenter har et G-punkt. Min kjæreste er (heldigvis) veldig opptatt av min nytelse, og har lett med lys og lykte etter mitt G-punkt. Jeg kjenner min egen anatomi ganske godt, og har selv selvfølgelig vært på leting etter det. Ja, det er litt mer ruglete på den ene siden, men kjenner ikke noe mer der enn andre steder. Dessverre. Nå begynner jeg egentlig å bli litt lei av at han ikke gir seg... Anonymkode: 36bb0...bb7
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Alle kvinner har vel G-punkt, men ikke alle reagerer av stimuli! Det er nok derfor noen kvinner ejakulerer og andre ikke... Forskerne er fremdeles usikker om Skenes kjertler og G-punktet er det samme. Noen tror det er to forskjellige nærtliggende erogene soner. Så ikke tro at det er en squirteknapp inni der, eller at du kan få hvem som helst til å gå amok i orgasmer av G-punktstimuli... kjenner hun ikke noe spesielt har det ingen hensikt å fortsette...🙄
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Alle kvinner har vel G-punkt, men ikke alle reagerer av stimuli! Det er nok derfor noen kvinner ejakulerer og andre ikke... Forskerne er fremdeles usikker om Skenes kjertler og G-punktet er det samme. Noen tror det er to forskjellige nærtliggende erogene soner. Så ikke tro at det er en squirteknapp inni der, eller at du kan få hvem som helst til å gå amok i orgasmer av G-punktstimuli... kjenner hun ikke noe spesielt har det ingen hensikt å fortsette...🙄 Det er jeg som svarte over deg. Du sier det som om ejakulering = g-punktorgasme, men det stemmer ikke. Jeg kjenner INGENTING ved stimuli noen steder lengre enn omlag en cm inn i skjeden, men har sprutet før ved klitorisorgasme... 🤷🏼♀️ Anonymkode: 36bb0...bb7
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som svarte over deg. Du sier det som om ejakulering = g-punktorgasme, men det stemmer ikke. Jeg kjenner INGENTING ved stimuli noen steder lengre enn omlag en cm inn i skjeden, men har sprutet før ved klitorisorgasme... 🤷🏼♀️ Joda det stemmer, men du spruter av andre stimuli også... Den nest mest brukte metoden er å klappe klitten og kjønnsleppene, ereksjonen blir så kraftig oppsvulmet at Skenes kjertler reagerer slik at du spruter... Du kan også sprute av fingring i vagina uten at du er nærme G-punktet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå