Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg som har litt mage bruke slike korte topper? Evt tips til hvordan se bra ut med slike topper om man ikke har helt flat mage?

Gjerne legg med bilde☺️

05AC0CF9-85CA-41FD-8FDC-1EA473FD60E2.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har på meg et høyt skjørt kan jeg godt gå med slike topper som viser litt av magen øverst.  Er snart 47 men har en smal midje, et skjørt med litt vidde og rynker skjuler/kamuflerer litt mage.  

Anonymkode: c45ad...3cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har sett mange studenter med litt mage med denne stilen og det er ikke pent. 

Anonymkode: bcd11...505

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke har flat mage er det finest med high waist underdel som feks skjørtet du viser eller en bukse, slik det bare blir et par cm med bar hud.

Anonymkode: 1c17b...307

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ikke har flat mage er det finest med high waist underdel som feks skjørtet du viser eller en bukse, slik det bare blir et par cm med bar hud.

Anonymkode: 1c17b...307

Enig i dette, highwaist må til😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg går kun med korte topper hvis jeg har skjørt eller bukse som er høy nok i livet og skrår utover. Føler meg ikke komfortabel ellers, men synes det generelt er slik at slike topper er laget for de som er slanke.

Jeg er ikke overvektig, men slike topper sitter ikke like godt på meg. Det er noe med passformen som ikke stemmer helt.

Skrevet

Vel, den kommer til å skli opp å legge seg over der den skal. Riktig størrelse er viktig. Vil nok tro det er flere andre trender som passer mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...