Gå til innhold

Suge egne brystvorter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sammen med en jente med ganske store pupper, og en gang vi hadde sex tok hun tak i puppen og sugde sin egen brystvorte. Er det vanlig? Er det mange som pleier og gjøre det, eller klarer å gjøre det? Første gangen jeg har opplevd det iallefall 

Anonymkode: 7626a...11a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri falt meg inn men fikk det ikke til når jeg forsøkte nå heller.. men hvorfor ikke hvis hun klarer det og hun syns det er deilig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det om jeg kunne. Jeg får orgasme av at noen slikker og suger på brystvortene mine

Anonymkode: 34ca6...b54

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for følgende regelbrudd:

Sitat

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

Edie, adm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del høres det litt merkelig ut altså greit noen driver med mastrubering og sånt men å bruke munnen på seg selv er jo på et helt annet nivå.. Neeeei, kunne ALDRI klart å gjort noe slikt uten å føle meg ekkel, litt så pervers.. 

Anonymkode: abd17...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde glatt gjort det om jeg klarte. Jeg rekker de bare med hendene så jeg bruker dem i stedet.. 

Anonymkode: 72f7a...9b7

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke å se det for meg at det skal være mulig..

Eller kanskje hvis de er store og slappe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det noen ganger når jeg onanerer, er ekstremt digg under orgasme. :P 

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Klarer ikke å se det for meg at det skal være mulig..

Eller kanskje hvis de er store og slappe.

Da har du nok problemer med å se for deg mye rart. Selvsagt er det mulig om puppene henger nok! 

Anonymkode: 37444...196

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det noen ganger når jeg onanerer, er ekstremt digg under orgasme. :P 

Da har du nok problemer med å se for deg mye rart. Selvsagt er det mulig om puppene henger nok! 

Men hvilken str er det snakk om? 

Jeg kommer ikke i nærheten av mine, bruker E-cup. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter to barn er suging på puppen kun forbundet med amming for meg altså. Gir meg nada seksuelt.

Anonymkode: b6ea6...b60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter to barn er suging på brystene fortsatt seksuelt for meg, elsker når mannen suger og biter litt i dem. Klarer ikke suge på dem selv, men skulle gjerne gjort det. Uuuum, nå ble jeg....varm i trøya.

Anonymkode: 46e9d...f7f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Men hvilken str er det snakk om? 

Jeg kommer ikke i nærheten av mine, bruker E-cup. 

Har E jeg også. Trenger ikke ha noe med størrelse å gjøre. Fleksibilitet har også noe å si, at man klarer å bøye hodet så langt ned osv. Og er ikke i alle stillinger det går. Klarer ikke bite meg i brystvorta om jeg står oppreist. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, men ikke for egen del, men fordi mannen syns det er supersexy og kommer omtrent bare av å se det. (Nå har vi bare skypesex da... så kan ha noe med det å gjøre - hadde vi vært i samme rom hadde det nok vært han som var på puppen) 

Anonymkode: 2af33...804

Skrevet
På 21.4.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev:

For min del høres det litt merkelig ut altså greit noen driver med mastrubering og sånt men å bruke munnen på seg selv er jo på et helt annet nivå.. Neeeei, kunne ALDRI klart å gjort noe slikt uten å føle meg ekkel, litt så pervers.. 

Anonymkode: abd17...bd3

Pervers,- jeg hadde elska det hvis hun gjorde noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Perverst er det i hvert fall ikke. 

Anonymkode: 99d5a...c2d

• Liker 1
Gjest Audiot
Skrevet (endret)

Dere som ikke får til dette må jo være helt flatbrystet. Ellers er det jo bare å ta tak i puppen og dytte den oppover..

Endret av Audiot
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Audiot skrev:

Dere som ikke får til dette må jo være helt flatbrystet. Ellers er det jo bare å ta tak i puppen og dytte den oppover..

Nei, de som greier det må ha pupper som henger en del. Jeg har G cup, men kommer ikke i nærheten av brystvorta med munnen, for brystvorta peker jo fremover. 

Anonymkode: b0440...5af

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært sprek nok hadde jeg nok suget min egen penis... Det er vel det samme hvordan man har sex med seg selv så lenge man liker det? 

Anonymkode: c30e9...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...