Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier.. spå det dere vil om meg. Gjerne fortell meg hva dere ser om meg, utseende, personlighet, og generelt om hvordan livet mitt har vært og hvordan det blir i fremtiden. Spesielt innen kjærlighet hvis dere ser noe der? Hva som helst, det dere får opp 👍 

Anonymkode: e1216...c3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er like enkelt over nett for å være ærlig, men kan prøve. Fikk kort på at du har hatt et brudd i en kjærlighetsrelasjon du klarte å overkomme og kom sterkere ut av, tallet 7 kom opp 3 ganger hvis det betyr noe for deg, kan f.eks være år, måned ++. Ser menn «kjempe» for deg i fremtiden, virker som om du kan forvente deg virtuelle meldinger fra ulike menn 😅

Anonymkode: bc911...e69

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke. Du gjør det kun for å teste.

Anonymkode: a9838...516

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er like enkelt over nett for å være ærlig, men kan prøve. Fikk kort på at du har hatt et brudd i en kjærlighetsrelasjon du klarte å overkomme og kom sterkere ut av, tallet 7 kom opp 3 ganger hvis det betyr noe for deg, kan f.eks være år, måned ++. Ser menn «kjempe» for deg i fremtiden, virker som om du kan forvente deg virtuelle meldinger fra ulike menn 😅

Anonymkode: bc911...e69

Stemmer det ja at jeg slet i noen år med et brudd som jeg kom sterkere ut av! Jeg har lært veldig mye av det, mitt livs største lærdom faktisk. 7 er lykketallet mitt, og 3 har jeg et forhold til ja. Det er på en måte et lykketall for meg det også. Hehe, blir spenne de å se da 😄

takk:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det vil jeg ikke. Du gjør det kun for å teste.

Anonymkode: a9838...516

Nei, er ikke for å teste. Men for moroskyld og fordi at jeg syns det er interessant. Dømmer ingen og blir ikke sur om man tar feil, skjønner det er vanskelig å spå sånn over nett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...