AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Kjenner jeg begynner å bli nervøs for jobben... lav oljepris og korona. Ingen permitterte hittil i mitt firma, men det kan komme. Før alt dette begynte ting å se litt lysere ut, etter den brutale nedturen i 2015. Nå sies det at den nedturen bare var barnemat i forhold til hva som kommer. Vurderer å bytte bransje. Hvordan tror dere dette kan komme til å utvikle seg? Anonymkode: 75dd0...599
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Jeg jobber også i oljebransjen og deler din bekymring. Hos oss har de allerede kuttet. Jeg tror derimot nedturen blir kortvarig, så jeg ser for meg å ta litt lengre permisjon enn planlagt (er gravid), og så vende tilbake når ting tar seg opp igjen. Mitt gjett er om et års tid, så det skal nok ordne seg:) Hvis ikke går jeg på førtidspensjon og blir hjemmeværende husmor;) Anonymkode: 121b2...024
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Fra den siste oljekrisen så man først brå prisskiftninger i oljeprisene, deretter permitteringer, så konkurser før folk startet jobbjakten i andre sektorer og evt. tilslutt flytting til Oslo-området. Alt dette i løpet av 1-2 år. Anonymkode: 88fe8...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå