Gå til innhold

Hvordan er åpningstidene i deres barnehage?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle snakker om reduserte tider. Ja, det er jo litt redusert ettersom jeg ikke får levere før kl 8, og mø hente 15.30, men syns det var lang dag likevel. Hadde faktisk sett for meg 5t dag eller nor i den duren :) 

Anonymkode: abb9f...bc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9 til 15. Noe som gjør at jeg ikke kan bruke barnehage, for da rekker jeg ikke kjernetid på jobb og vil tape masse arbeidstimer. Det har jeg ikke råd til, så her blir han hjemme så lenge jeg har hjemmekontor. Veldig synd fordi han trenger hjelp fra PPT og å leke med vennene sine. Men jeg har ikke råd til å gå ned i stilling akkurat nå. 

Anonymkode: b1e47...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det bare 5,5 timer første uka, deretter 7,5. 

Anonymkode: ed702...a0f

AnonymBruker
Skrevet

08-1530. Må spise frokost hjemme. Får lunsj/mellommåltid i bhg. 

Anonymkode: 492b7...85a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

8-16 er vår åpen. Vi har uansett aldri behov for å bruke den i det tidsrommet og nå er jeg permittert i tillegg, så blir korte dager her, 10-14 eller noe sånt. Barnet mitt har aldri helt funnet seg til rette i bhg og vi sliter mye med levering, så tar en rolig start og tilvenning framover, så går det forhåpentligvis bedre når jeg skal begynne å jobbe igjen. Velger å la han starte nå fordi han generelt ikke har godt av lange friperioder når han sliter sånn med tilpassing.

Anonymkode: 24a18...2a0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

08-1530. Må spise frokost hjemme. Får lunsj/mellommåltid i bhg. 

Anonymkode: 492b7...85a

Likt hos oss, men må sende med all mat. 

Anonymkode: 68a9a...842

AnonymBruker
Skrevet

9-15, vi skal hente 14.30

Anonymkode: f8bf7...d01

AnonymBruker
Skrevet

7-16

Anonymkode: 2bd46...950

AnonymBruker
Skrevet

08.30-15.30 i stedet for 7-17. Og de må spise frokost hjemme og ha med lunsj og fruktmåltid selv. 

Anonymkode: 95209...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Kl 8-15.30.

Vi må levere mellom kl 8 og 8.15 (levering utendørs).

Anonymkode: 93f7d...176

Skrevet

8-15.30. Vanligvis 7-16.30

Skrevet

7.30 til 15.30

AnonymBruker
Skrevet

08.00-15.00. Utendørs hele dagen, må ha med all mat. 

Anonymkode: 8c5f2...422

AnonymBruker
Skrevet

0730-16 

frokost hjemme, to andre måltid får de servert i barnehagen. Privat barnehage.

Anonymkode: aad28...df8

AnonymBruker
Skrevet

09:45 - 15:00 😱

Anonymkode: 556a2...486

AnonymBruker
Skrevet

Her er åpningstidene 8-16 for de fleste, men tror noen får tilrettelagt litt ekstra. Mens noen, for eksempel jeg som er hjemme i fødselspermisjon, har ikke fått plass enda. De kan heller ikke si noe om når vi får plass. 

Anonymkode: 0a2c8...4ff

Gjest Raggatusen
Skrevet

Melby endrer forskrift på kort varsel: OK med kortere åpningstid i barnehager dette kan bli til sommerferien

AnonymBruker
Skrevet

8:30 - 16 denne uka, 08:30 - 15 neste uke. Tror veien blir til mens man går her, og kabalen må løses fra uke til uke en stund.

Vanligvis har den oppe 07:30 - 16:45.

Anonymkode: 0ab8b...8c9

AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

9 til 15. Noe som gjør at jeg ikke kan bruke barnehage, for da rekker jeg ikke kjernetid på jobb og vil tape masse arbeidstimer. Det har jeg ikke råd til, så her blir han hjemme så lenge jeg har hjemmekontor. Veldig synd fordi han trenger hjelp fra PPT og å leke med vennene sine. Men jeg har ikke råd til å gå ned i stilling akkurat nå. 

Anonymkode: b1e47...f0f

Hvorfor ikke levere barnet i Bhg de timene da, og ha hjemmekontor de timene barnet er i Bhg? Sikkert mer kvalitet på de timene barna er i Bhg enn det du utretter med hjemmekontor når barnet er hjemme.. 

Anonymkode: d8d49...af3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Ga beskjed om at barnet ikke skulle i barnehagen denne uken, siden vi alikevel er hjemme. Og da har vi ikke hørt noe om hvordan ting fungerer nå i det hele tatt, annet enn at henting blir ute og man får mat i barnehagen..Synes godt de kunne sendt oss en mail også

Anonymkode: 2febf...438

• Opprett ny...