Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle jo egentlig spurt jm eller fastlege, men alle avtaler blir jo bare avlyst for tiden, så da spør jeg dr. KG: hva hjelper mot sure oppstøt/halsbrann? Må være reseptfritt da, for jeg får jo ikke tak i legen min...

Anonymkode: d323a...c36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaviscon :) Hjalp meg myye i svangerskapet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, boblevann skrev:

Gaviscon :) Hjalp meg myye i svangerskapet.

Takk for tips!

ts

Skrevet

Jeg brukte også Gaviscon i begge mine svangerskap, hjelper så og si umiddelbart. Prøvde tyggetabletter først, men flytende/mikstur fungerte mye bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bedre effekt av link tyggis,  men får diaré... litt greit og da, å ikke være forstoppet...

Elsker å være gravid...

Anonymkode: c4479...e79

AnonymBruker
Skrevet

Sitron reddet meg ☺️

Anonymkode: 6700d...146

AnonymBruker
Skrevet

Lovehearts. Ikke sundt men legger et lokk på i magen 😝 og jeg fikk det verre av f.eks gryteretter eller middag etter kl da og da så måtte stoppe med det. 

Anonymkode: 45eb6...727

AnonymBruker
Skrevet

Melkemat (feks grøt), love hearts, novulazid og gaviscon :)

Anonymkode: aab9c...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Har du også bekkenplager eller problemer med ryggen? Her gikk jeg til kiropraktor pga bekkenet, og hun fant også en låsning i ryggen som hun sa kunne gi problemer med magen. Justerte litt og etter den timen forsvant halsbrannen helt! Så verdt et forsøk om ikke fungerer med lovehearts eller apotekvarer.

Anonymkode: 9641a...4d8

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle jo egentlig spurt jm eller fastlege, men alle avtaler blir jo bare avlyst for tiden, så da spør jeg dr. KG: hva hjelper mot sure oppstøt/halsbrann? Må være reseptfritt da, for jeg får jo ikke tak i legen min...

Jeg var utrolig plaget, og grein om kveldene fordi det var så ubehagelig på slutten av svangerskapet. Eneste som funker, og da mener jeg eneste, var å sitte å sove og den blå/hvite pakken med halsebrannpiller fra butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kuttet ned på snopet, og kuttet alkohol og kaffe, samt spiste mindre og færre måltider. Det fjernet problemet.

Anonymkode: 0384e...42e

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kuttet ned på snopet, og kuttet alkohol og kaffe, samt spiste mindre og færre måltider. Det fjernet problemet.

Anonymkode: 0384e...42e

Jeg synes også at dette hjalp, men måtte i tillegg få hjelp av store mengder Gaviscon. Da klarte jeg så vidt å holde ut...

Anonymkode: 8f70f...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...