AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Del Skrevet 19. april 2020 Hei, jeg må lette litt på hjerte og er ute etter tips for å bedre situasjonen. Mannen min har 4 søsken, fire av disse er jenter og de hater meg. Moren hater meg enda mere. Vi flyttet for et år siden til landet for å bygge oss en familie, jeg var gravid på dette tidspunktet og hadde et barn til. Vi flyttet opp til bygda ved siden av der familien holder til. Moren har mislikt meg fra starten av. Hun gjorde forbud at jeg kunne komme på besøk men barnet mitt kunne. Dette fordi jeg skulle ha barn med sønnen hennes. Etter en stund hvor jeg følte meg ensom på landet flyttet mannen min ut fordi han fikk seg jobb der de bor. Jeg ble da alene med 2 men mannen kom hjem i helgene. Det hat vært et langt år med mye krangling pga familien han sin. Nå har vi endelig fått oss hus men det er i bygda der de bor og nå sier de at mannen Min ikke er en del av familien og barna mine ikke er en del av familien heller. Jeg bor langt vekke fra familie og venner så jeg syntes synd på mannen min og barna fordi det er hatet mot meg som gjør at de setter foten ned så kraftig. De er redd jeg kommer til å ødelgge for de, pga jeg begynte å krangle med ei med en gang jeg flyttet opp( som nå er skværet opp i) hva kan jeg gjøre for at dette skal bli bedre? Jeg kommer jo til å møte masse på dem!? De får meg til å føle meg så liten når de vill bestemme over mannen min sitt liv som også går utover barna mine og meg. Anonymkode: b7e8d...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 19. april 2020 #2 Del Skrevet 19. april 2020 Hva sier mannen din til dette da? Foreldrene mine flyttet inn i et hus som er 100m fra besteforeldrene mine og pappa var veldig skeptisk til det fordi han så for seg at svigers kom til å "renne ned døra". Sånn ble det ikke, de var så vidt på besøk ved bursdager og andre merkedager av den typen. Jeg tenker at mannen din må sette ned foten og snakke med dem om at dette faktisk ikke er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Del Skrevet 19. april 2020 Problemet er at de blander seg for mye i vårt liv. Alt vi gjør er galt og det er dumt hvis det er de som skal ødelegge for oss. Han har prøvd å si nok er nok men da snur de det å sier at det er jeg som har forandret han og at han ikke er lik seg selv. De blander seg også inn i økonomien der han tjener mest og betaler mest... jeg har ikke foreldre eller søsken som har oppført seg sånn så jeg syntes det er vanskelig å skulle være hyggelig og smile. Hvis ikke jeg får komme på besøk og jeg vet de baksnakker meg, skal jeg da la de komme på besøk? Anonymkode: b7e8d...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Del Skrevet 19. april 2020 Inviter familiemedlemmene, en av gangen. Server noe god mat, kanskje litt godt å drikke. Fortell hvordan du/dere føler det, ikke gå til angrep. Det vil være veldig positivt for barna deres å ha kontakt med familien og helt sikkert noe besteforeldrene vil sette pris på også. Fortell de at du vil det beste for mannen din, som nok er at han har et godt forhold til familien. Anonymkode: 61bf1...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå