AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Logger meg på KG og har fått advarsel om diverse brudd på retningslinjer 2 gangs varsel , i sak jeg ikke husker engang, Minnes jeg tror diskusjonen egentlig var ganske saklig , var to kvinnelige anonyme brukere som kalte meg det ene og det andre for jeg var uening med dem (er kvinne selv) anmeldte dem for brukerangrep men fikk visst varsel på meg selv istedenfor 😂 Merker det er stor forskjell på å bruke AB og skrive med avatar/nick. Flere som opplever at enkelte er ute etter å "ta din "bruker bare for det er deg spesifikt for lete etter no å hakke på ? Sikkert ikke uvanlig , fant ikke noe i forumreglene for dette heller Anywho - Dette karantenelivet og har ført til for mye bruk på KG og andre "hjernedøde" sosiale medier -merker jeg selv. Så var ganske deilig egenlig å være "avlogget " ifølge fitbiten min har hvilepulsen min sunket 3 hakk Anonymkode: c6505...110 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Det er sunt å kutt ut kg en liten stund. Anonymkode: 4695f...91d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Er sunt å være avlogget en dag eller to, særlig i denne tida der skremselspropaganda svirrer og man snart ikke vet hvordan man skal skille fakta fra tøys . Man kan se nyheter på tv en gang for dager, da får man med seg det som er viktig. Anonymkode: 6b282...b77
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Alle har godt av å være borte fra forumet for en periode. Anonymkode: 130ee...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå