AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Vi vet alle at korona er farlig for veldig mange mennesker, at mange mennesker kan dø av viruset eller få et ganske vanskelig forløp.. Men det er likevel en ting jeg ikke helt skjønner, folk oppfører seg jo som at man ikke skal få noe som helst smitte av andre sykdommer også? Er man forkjøla, har pollenallergi, vanlig småfeber, så har man jo en viss anelse.. Men man blir jo sett på som satan sjøl om man nyser (inn i papir). En tør jo nesten ikke kremte hvis man klør i halsen.. Det virker som at ALT av sykdommer har blitt korona og at alle er redde for alt av sykdom nå.. Det er jo bare korona man skal være forsiktig med. Jeg skjønner såpass at korona har ganske vanlige symptomer og det kan være vanskelig å skille ut korona fra de andre sykdommene, men man har jo kanskje en viss anelse om sin egen diagnose og tar ansvar deretter..? Feks jeg, jeg er konstant småsyk, feber hvis jeg går for mye eller blir sliten, rennende nese når det er kaldt og jeg ser ikke veldig frisk ut uten sminke.. Jeg har vært slik i et år og er sjeldent ute blant folk, tar mine hygieneregler uansett, men jeg blir jo likevel sett på som en smittespreder og det er ganske synd når jeg ikke er det.. Hva skal sånne som oss gjøre da? Bare en tanke liksom.. Anonymkode: 17547...a62
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Det er litt forunderlig at folk blir sinte når man hoster i offentligheten. Man vet da ikke før man går ut om man kommer til å hoste eller ikke. Anonymkode: be977...498 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt forunderlig at folk blir sinte når man hoster i offentligheten. Man vet da ikke før man går ut om man kommer til å hoste eller ikke. Anonymkode: be977...498 Føler folk er veldig enten eller.. Enten sender de hatblikk og dømmer deg ovenfra og ned eller så går de helt oppi deg. Anonymkode: 17547...a62
tussi84 Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Både mannen min og jeg har pollen allergi blandt annet, og det er det mange andre som har og. Det hender derfor at nesa renner om dagen eller at vi må nyse (nyser jo i armkorken eller inn i papirlommertørkle), men det er verdens undergang for andre ute. Folk blir jo livredde! Kan legge til at mannen har astma også, så at han hoster litt pga det i ny og ne også, er heller ikke noe han kan noe for. Hva skal han gjøre? Holde seg hjemme i flere år framover?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 18 minutter siden, tussi84 skrev: Både mannen min og jeg har pollen allergi blandt annet, og det er det mange andre som har og. Det hender derfor at nesa renner om dagen eller at vi må nyse (nyser jo i armkorken eller inn i papirlommertørkle), men det er verdens undergang for andre ute. Folk blir jo livredde! Kan legge til at mannen har astma også, så at han hoster litt pga det i ny og ne også, er heller ikke noe han kan noe for. Hva skal han gjøre? Holde seg hjemme i flere år framover? Uff dere kan jo ikke det ❤️ håper det løsner opp litt etterhvert.. Kanskje teit ide, men om vi alle kunne fått en type "diplom" eller sertifikat fra legen som vi kan gå med rundt halsen om at "jeg er syk fordi jeg har astma/dårlig immunforsvar, IKKE korona" 😂 Anonymkode: 17547...a62 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Jeg har misofoni og lyden av hosting er noe av det mest grusomme jeg vet. Spesielt sånne langvarige hostekuler eller brautende nys som høres ut som host. Dette er idyll for meg! At det nå har blitt en uting å holde på med ute blant folk. Love it 😁 Anonymkode: ed3ed...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har misofoni og lyden av hosting er noe av det mest grusomme jeg vet. Spesielt sånne langvarige hostekuler eller brautende nys som høres ut som host. Dette er idyll for meg! At det nå har blitt en uting å holde på med ute blant folk. Love it 😁 Anonymkode: ed3ed...fbc Nå har nok ikke jeg det samme som deg, men jeg hater kroppslyder.. Hosting, nysing og høy latter 😂 Folk er mer stille og alvorlige nå.. Det er litt kjipt for nå er VI de bråkete, når jeg tar med treåringen ut, akkurat som det ikke er lov å ha det hyggelig engang hehe.. Anonymkode: 17547...a62 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 Allergi smitter ikke. Anonymkode: ee188...63c
Anbefalte innlegg