AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Del Skrevet 19. april 2020 Hei dere, Noen som har dyson eller lignende, og vil dele sin erfaring? Jeg bor på 75 kvadrat og har én vanlig støvsuger. Synes den er tung og bråkete, og suger dårlig. Så er på utkikk etter noe nytt. Men vet ikke, skal jeg kjøpe meg «vanlig» støvsuger eller noe lettvint/plassbesparende? Du som har en trådløs/lettvint en, er du fornøyd? Har du en vanlig i tillegg? Ps: Ikke interessert i svar om robotstøvsuger Anonymkode: d36f0...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Del Skrevet 19. april 2020 Jeg har enebolig, dyson, to unger og fire katter. Suger veldig bra og du trenger ingen annen støvsuger. Super lettvint å finne frem og enkel å styre. Batteriet holder til hele eneboligen her. Anonymkode: 67c29...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Del Skrevet 19. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har enebolig, dyson, to unger og fire katter. Suger veldig bra og du trenger ingen annen støvsuger. Super lettvint å finne frem og enkel å styre. Batteriet holder til hele eneboligen her. Anonymkode: 67c29...074 Så kjekt, tusen takk for svar. Det er mange dyson ser jeg. Hvilken type har du? Anonymkode: d36f0...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Del Skrevet 19. april 2020 Jeg har 50 kvadrat og en V7, den kostet 2200 kr da jeg kjøpte den. Ikke verdens beste batteri (jeg bruker den alltid på full guff-modus), og lite ekstra munnstykker (3 stk). Jeg er strålende fornøyd. Anonymkode: daa1b...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Del Skrevet 19. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 50 kvadrat og en V7, den kostet 2200 kr da jeg kjøpte den. Ikke verdens beste batteri (jeg bruker den alltid på full guff-modus), og lite ekstra munnstykker (3 stk). Jeg er strålende fornøyd. Anonymkode: daa1b...e3a Takk for at du deler erfaring. Anonymkode: d36f0...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kärcher Skrevet 19. april 2020 #6 Del Skrevet 19. april 2020 Vi fikk Dyson til jul i 2018 og det er den mest brukte julegaven noengang. Elsker den! Husker ikke hvilken modell, men den er fra 2018. Bruker den nesten daglig, her har vi barn, katt og hund. Tar alt. Henger lett på veggen, kjapp å raske med seg for å ta søl med én gang. Varer ca 20 min tror jeg, så rekker å ta fellesrom nokså grundig før den dør. Pleier da å ta fellesrom først, og så lade når den dør, og så fortsette litt senere etter andre gjøremål. Høres kanskje irriterende ut men det er ikke det. De nyere har sikkert enda bedre batteri. Kjøp deg en toppmodell! Og så dersom du ser om noen måneder at du trenger en vanlig også så kan du jo bare prøve det i tillegg. Kjør på med det billigste alternativet først, nemlig en håndholdt en😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 20. april 2020 #7 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg har philips speedpro. Det stod mellom den og dyson, men etter en del lesing gikk jeg for philips grunnet at den har bedre batteritid enn dyson, at den suger inn støv når man drar den mot seg (noe jeg leste at dyson ikke gjør), og de små ledlysene som gjør at man ser alt dritt. Veldig praktisk når man støvsuger under møbler feks. Det eneste minuset er at den ikke er supereffektiv på langhårete tepper, men har funnet en teknikk som funker greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2020 #8 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg har Philips Speedpro Max, og jeg angrer bare på at den ikke ble kjøpt før. Det er nesten gøy å støvsuge nå, og vi kan støvsuge hele det 200 kvadrat store huset vårt på én opplading. Elsker de små lysene og at den kommer så lett til over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 20. april 2020 #9 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg er veldig fornøyd med Philips Speedpro. Som tørkestativ over her leste jeg også på brukeromtaler på både den og Dyson, og fant ut at jeg skulle velge Philips istedet siden den skulle ha bedre sugeevne, suge fra alle kanter og ha det lyset. Jeg er veldig glad jeg valgte Philips sin, for det lyset er bare helt fantastisk. Ikke bare for under møbler, men også i rom der lyset ikke er så bra. Dessuten, det er ofte jeg velger å ikke slå på lyset når jeg tar f eks soverommet, for med lyset som er på støvsugeren ser jeg støvet ekstra godt og vet da nøyaktig hvor jeg bør ta og kanskje hvor jeg bør støvsuge ekstra. Det er skummelt hvor mye støv som legger seg på et sånt rom! Jeg elsker også at den støvsuger fra alle retninger, så om du drar den bakover, fremover eller sidelengs går det inn uansett. Og sugeevnen er meget bra, den beste jeg har vært borti! Liker at det er vegghengt ladesystem, så jeg bare hekter den på laderen etter bruk. Jeg har et stort hus på 3.etg, og har plenty med batteri igjen etter jeg er ferdig, men som oftest tar jeg jo rom for rom, ihvertfall etasje for etasje. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 20. april 2020 #10 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg har denne fra Philips, Speedpro max aqua. Er veldig fornøyd, og nå synes jeg for første gang det ikke er et tiltak å ta frem støvsugeren. Bor i 2-etasjer rekkehus på ca. 80m2. https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/philips-fc690401-speedpro-max-aqua-haandstoevsuger/p-747751/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Del Skrevet 20. april 2020 Takk for svar alle!!! Jeg liker også tanken på lys og at den suger fra alle sidene. Anonymkode: d36f0...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå