Gå til innhold

Føler meg unormal mtp tennemønster kontra andre på min alder..og kjønn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, og jeg elsker å suge pikk. Og analsex. Samt golden shower. og jeg er jente. Jeg er ikke åpen om dette og jeg skammer meg veldig over det. Alle regner med at jeg enten kødder når jeg sier det, eller slik som på kg - at det er troll fordi ingen jente liker sånne ting.. er det noen andre som føler litt skam av sine seksuelle lyster? Synes det er vanskelig å snakke med partner om det også, klarer ikke tillate meg selv å ha så sterk nytelse av det.

Anonymkode: c15a9...a9f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massiv suging, anal og litt uttafor det igjen.  Er du den såkalte drømmedama som ikke har truffet drømmemannen? 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

For mange -meg inkludert- er det en lang prosess å akseptere og omfavne hele spekteret av lyster. Jeg bikket 40 før jeg aksepterte selv overfor meg selv heøe spelteret i meg selv og at jeg fremdeøes er i endring.

Jeg tror at for mange gjelder det å treffe en partner som er seksuelt nysgjerrig og aksepterende. 
Jeg håper du finner denne partnere!

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 år, og jeg elsker å suge pikk. Og analsex. Samt golden shower. og jeg er jente. Jeg er ikke åpen om dette og jeg skammer meg veldig over det. Alle regner med at jeg enten kødder når jeg sier det, eller slik som på kg - at det er troll fordi ingen jente liker sånne ting.. er det noen andre som føler litt skam av sine seksuelle lyster? Synes det er vanskelig å snakke med partner om det også, klarer ikke tillate meg selv å ha så sterk nytelse av det.

Husk 

Du er DU

og hva du liker eller tenner på skal vel ikke andre bry seg med

Husk 

DU lever bare en gang 

ha den sexen du vil og nyyt den i fulle drag

ingen ting er feil eller galt så lenge en tenner på det 

M@ster

• Liker 1
Skrevet

Det er altfor mange som føler tabu og skam over sine egne lyster og ikke tør å kjenne seg selv eller utforske sin egen kropp. Ikke føl skam over hva du liker, og fortsett å bli kjent med deg selv og din egen kropp.

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet (endret)
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å snakke med partner om det også, klarer ikke tillate meg selv å ha så sterk nytelse av det.

Dette kan være frustrerende for deg hvis du vil ha et stabilt forhold.

Endret av Familytree
AnonymBruker
Skrevet

Du er enda veldig ung. Jeg er 33, og har de siste par-tre årene BLOMSTRET seksuelt!! Har funnet en mann som aksepterer det jeg liker, og han også liker ganske så kinky ting😄 og det elsker jeg!! Vi kan ha helt «vanlig» sex, men også leve ut fantasier sammen. Herlig å kunne være så åpen overfor hverandre. 

Tror ofte selvsikkerheten rundt slike ting du liker kommer mer erfaring og selvtillit/alder 😊

Anonymkode: d2d2e...36a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt som deg, ganske grove fantasier, jeg er flau og aksepterer det ikke, det er ikke noe jeg er åpen om.. Men det er jo det jeg likevel ligger og tenker på når jeg kommer 😳

Anonymkode: e0370...ac4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Suging setter nok de fleste menn pris på, hvertfall av og til. De to andre tingene liker ikke alle, hvertfall ikke golden showers. Men kanskje de liker noe du ikke har oppdaget ennå. Bortsett fra tissingen er ikke dette veldig sære ting. 

Anonymkode: 38a85...1b6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det litt som deg, ganske grove fantasier, jeg er flau og aksepterer det ikke, det er ikke noe jeg er åpen om.. Men det er jo det jeg likevel ligger og tenker på når jeg kommer 😳

Er ikke det nok da kanskje? Er ikke sikkert det er like tennende om det faktisk skjedde. Jeg tenker ofte på rimelig kinky greier når jeg kommer selv, uten at jeg tror jeg hadde taklet det i virkeligheten ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det nok da kanskje? Er ikke sikkert det er like tennende om det faktisk skjedde. Jeg tenker ofte på rimelig kinky greier når jeg kommer selv, uten at jeg tror jeg hadde taklet det i virkeligheten ...

Hadde aldri tilgitt meg selv å gå med på det i virkeligheten. Jeg har gjort én ting som blir sett på som ganske vanlig, og jeg er fortsatt dritflau. Ja takk til kjedelig sex resten av livet. Vil heller være misfornøyd med god samvittighet.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri tilgitt meg selv å gå med på det i virkeligheten. Jeg har gjort én ting som blir sett på som ganske vanlig, og jeg er fortsatt dritflau. Ja takk til kjedelig sex resten av livet. Vil heller være misfornøyd med god samvittighet.. 

Hvorfor ha dårlig samvittighet for ¨ha deilig spennende sex

NYt sexen i alle variasjoner

absulutt ingnting å skamme seg over

M@ster

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å like oralsex er vel helt mainstream? Er såklart ikke alle som liker det, men er ikke sært ihverfall. De fleste liker at man liker det. Jeg begynte selv å ha analsex da jeg var 20 år, da hadde jeg lekt litt med rompehullet fra jeg var 19. Golden showers ante jeg ikke at jeg kunne like før jeg fikk en kjæreste som inviterte meg med inn i det universet. Jeg liker alt du liker pluss en hel del mer. Kanskje dere kan dele fantasier sammen, og partner begynner? 

Anonymkode: 2795b...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...