Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig samvittighet av at jeg ikke gjør noe som helst hver gang gutten min er bortreist til faren sin. Jeg jobber mye kveld når han er borte og når jeg har fri så orker jeg ikke å gjøre noe som helst. 
Nå i disse corona tidene så er det ikke stort å gjøre enn å være hjemme. Jeg kan gjøre litt husarbeid, men ser mest TV. 

Er det flere enn meg som gjør dette?

Anonymkode: f0770...ae5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dårlig samvittighet av at jeg ikke gjør noe som helst hver gang gutten min er bortreist til faren sin. Jeg jobber mye kveld når han er borte og når jeg har fri så orker jeg ikke å gjøre noe som helst. 
Nå i disse corona tidene så er det ikke stort å gjøre enn å være hjemme. Jeg kan gjøre litt husarbeid, men ser mest TV. 

Er det flere enn meg som gjør dette?

Anonymkode: f0770...ae5

Jeg kan ikke forstå at dette skal gjøre noe? Det går da ikke ut over noen av du ikke gjør noe når du allikevel er alene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg foran TV’en med god samvittighet. Vi er i en helt spesiell situasjon for tiden. Du trenger helt sikkert å lade opp litt før barnet kommer tilbake. Kan ellers anbefale å rusle seg en tur utendørs på ettermiddagene, da føles det enda bedre å sette seg ned foran tv’en etterpå.

Anonymkode: f3f1f...d62

Skrevet

Så lenge du har det bra med å ikke gjøre så mye, så nyt det. Det kommer fort travle dager og mye å gjøre. Kanskje er du vare sliten og trenger litt tid til å gjøre ingenting? 
kos deg og gjør det som gjør deg glad nå når du er alene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...