Gå til innhold

Ikke hvis jeg får det, men når....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en butikk. Vi har tiltak for å hindre smitte, men det er det mange kunder som ikke bryr seg om. Jeg får sagt i fra til noen,men ikke alle. Og da tenker jeg at det er noen jeg ikke ser også. 

På grunn av at folk ikke tar dette alvorlig, så sier ikke jeg «hvis jeg blir smittet «lenger... nå er det « når» jeg blir smittet. 

Flere som tenker det samme om seg og sim situasjon?

Anonymkode: b8fc4...896

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja tenker akkurat det samme som deg. Her i byen jeg bor er det absolutt ingen som bryr seg lengre. Jobbet idag, sinnsykt med folk og kø, Ingen holder avstand, ingen bruker antibacen vi har fremme, og de ser bare dumt på meg når jeg vasker hendene etter hver kunde jeg har måtte ta imot kontanter fra. Jeg har gitt opp å prøve å si fra de blir bare irriterte og kjefter på meg, så nå passer jeg egentlig bare på meg selv og håååper det er nok til å ikke bli sjuk selv, men tviler, så ja jeg sier også når jeg blir smittet. 

Anonymkode: 066bf...5f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vil nok få det før eller siden, sånn er det nå engang med virus da

Anonymkode: af39e...526

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vil nok få det før eller siden, sånn er det nå engang med virus da

Anonymkode: af39e...526

Det er sant! Men jævlig irriterende å få et, ihvertfall for meg, potensielt dødelig sykdom fordi andre ikke følger det vår butikk har som tiltak. Og det er ikke noe annet enn det som er blitt anbefalt. 

Virus er det over alt hele tiden, men det er ikke pandemi av den grunn. 

Nå er det pandemi, og da får folk følge retningslinjene. 
Men det gjør de ikke, og derfor sier keg ikke «hvis», men «når». 

Anonymkode: b8fc4...896

• Liker 1
  • Opprett ny...