Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Vi skal ha middagsbesøk i morgon, og tenkte å servere ovnsbakt laksefilet. Men er det nokon som har tips til godt tilbehør?? Kor lenge bør filèten stå i ovnen, forresten? Nokon som har tips til kva vi kan drikke til? Vi likar ikkje vin...
Mette Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Jeg synes det er godt med øl til fisk. :-) Du kan ha potetsalat stekte poteter, ny kokte poteter eller bakte poteter, alt er like godt til. Jeg liker godt sommerkål rømme og mais som tilbehør. Agurksalat og raspede gulerøtter er også godt.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Takk skal du ha, Remyline. Vi tenkte å ha kokte poteter til. Noterer litt eg: sommarkål rømme mais agurksalat raska gulrøtter Nokon som har tips til kva vi kan "gni" laksen inn med, før vi skal bake den i ovnen?
Lillesøster Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Noe som er godt og som jeg bruker å lage er: skjær opp: gulrøtter, kålrabi, poteter i treninger samt en hel bunt med purre. Ha dette i en kasterolle og kok opp i en pakke flote. Kryddre gjerne litt pepper og salt over. NYdelig.
NIKI Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Jeg pleier å servere med: Potet, rømme, agurksalat og purresmør (purreløk surret i smør)
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Mmmm... Her var det mange gode tips!!! Purresmør hørtes spennande ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå