AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Sola skinner Barn leker i hagen Det ligger snø igjen på fjellet Det har blitt vår På tv'snakkes det om det usynlige Som er så sykelig, og så synelig for oss alle Feriene er avbestilt Kaffeslaberasene er få Arbeidslivet har endret seg for de mange Hverdagen har endret seg for både de store og de små Livene våre er hellige Vi lever jo, de fleste av oss, men vi er bekymret nå Vi er bekymret for fremtiden For hvordan det blir Vi tør ikke tenke lenger Vi får bare følge med, se hvordan det blir Vi er en nasjon vi med Vi er en verden, hvor vi ikke lenger snakker om fred Vi snakker om det usynlige, om distanse, om virus Vi holder oss hjemme, inne i våre hus Ja det blir jo fred av sånt og Det er færre som lever i sus og i dus Hvordan skal det ende? Det skal nok gå bra. Vi var heldige her i landet Det tok ikke helt av Sommern kommer Kanskje vi alle blir nærmere nå? Fordi vi skjønner at det som betyr noe Er samarbeid og indre styrke Ikke det vi viser frem og har på? Kanskje vi begynner å fatte At vår verden trenger å falle til ro Slik at vi igjen kan komme sammen Til dugnad Som handler om at vi selv skal gro Vårt næringsliv og arbeidsliv Vår økonomi Vi må være innovative for å sørge at vi står på beina igjen Under og etter at alt dette er forbi Vi må finne andre løsninger enn de vi er vandt til Vi må ta mer ansvar selv Vi bør kanskje tenke mer lokalt Selv om vi er avhengig av andre, og vi også hjelper dem Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, det gir kanskje heller ikke mening, ville bare skrive noen ord Kan noen forsette tråden min, på rim, med sine egne ord? Hva om denne situasjonen, er det du tror? Anonymkode: 3a805...e27
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Jeg ble vel for kjedelig for dere Har ikke så fryktelig mye å gjøre Netflix fordi det bare er kjedelige greier på tv Set er ingen altså, som tør å prøve? Anonymkode: 3a805...e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå