AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Jeg er forbredt og har lest. Men sliter litt med tanke på hvordan jeg skal disponere tiden for å besvare oppgaven! Hvordan disponerer/disponerte du tiden under slike eksamner? Anonymkode: 5709c...660
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 God søvn, planlagte måltider og husk å gi deg selv pauser underveis. Står du litt fast så gå fra arbeidet en stund. Hodet jobber selv om du ikke sitter og nistirrrer i skjermen. Få litt frisk luft (15 min kaffe i sola f.eks) innimellom. Lag en oversikt og plan etter at du ser hva oppgaven går ut på. Sett opp tidsskjema, og sett av tid til å gå over oppgave til slutt. Husk formelle krav! Anonymkode: ee0b4...bdc 5
Durinur Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Jeg liker å gjøre klar måltider og sånt litt på forhånd, men sette av tid til å faktisk spise, ikke gjøre det foran skjermen. Som regel har man mer enn nok tid på slike innleveringer, så det er ikke noe problem. Jeg begynner gjerne å jobbe på morgenen når jeg får oppgaven, og holder på en hel arbeidsdag. Om det er mye som gjenstår er det tid for å ta en lengre pause, og kanskje ta en liten luftetur ute av huset for å klarne hodet litt. Vurder så hvor mye som gjenstår, og lag en plan for hvordan du skal løse resten av oppgaven. Som oftest begynner jeg derimot å se lyspunktet når klokka nærmer seg slutten av en vanlig arbeidsdag rundt klokka 4, men om det er mye igjen er det bare å trakte opp mer kaffe og spise litt frukt etter gåturen for å gjøre seg klar til en ny etappe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå