Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fjernet føflekk i ansiktet? Hvordan er resultatet blitt? Og var det med laser eller annet? 

Er det dumt å gjøre det nå rett før sommeren? 

Anonymkode: 01878...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fjernet tre, to på nesa og en ved øyebrynet. Ble skjært bort, de på nesa ble brent etterpå. Har litt arr på nesa, men bedre det enn å ha føflekkene. 

Anonymkode: 88b51...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fjernet tre, to på nesa og en ved øyebrynet. Ble skjært bort, de på nesa ble brent etterpå. Har litt arr på nesa, men bedre det enn å ha føflekkene. 

Har arret blitt hvitt? Lett å sminke over (hvis du er dame)? 

Ser alle steder skriver under etterbehandling at direkte sollys skal unngås, og da er dette ikkehelt årstiden? Hvordan var det for deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet flere, på hele kroppen. Et par av de har blitt skjært bort hos fastlegen, og såret sydd, og de har gitt arr. Resten ble brent bort hos hudlege, og deretter plastret. Ingen av de har gitt arr.

Hilsen usminket mann.

Anonymkode: e451d...055

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vondt er det å fjerne dem? Har en ved siden av nesen jeg vil fjerne, men litt redd for smerten, den er ganske stor 😅

Anonymkode: ff4d8...b8f

AnonymBruker
Skrevet

Fjernet føflekk på haken med laser på våren noen år tilbake. Mener jeg fikk bedøvende gel. Ingen arr da jeg brukte høy solfaktor daglig.

Anonymkode: df786...251

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fjernet føflekk på haken med laser på våren noen år tilbake. Mener jeg fikk bedøvende gel. Ingen arr da jeg brukte høy solfaktor daglig.

Anonymkode: df786...251

I Oslo? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet flere, på hele kroppen. Et par av de har blitt skjært bort hos fastlegen, og såret sydd, og de har gitt arr. Resten ble brent bort hos hudlege, og deretter plastret. Ingen av de har gitt arr.

Hilsen usminket mann.

Anonymkode: e451d...055

Hva er forskjell på brenne bort og laser?

AnonymBruker
Skrevet

Tok min med laser. Helt perfekt resultat etterpå, ikke noe arr. Veldig fornøyd, skal aldri skjære bort føflekker igjen.

Anonymkode: 254e3...734

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vondt er det å fjerne dem? Har en ved siden av nesen jeg vil fjerne, men litt redd for smerten, den er ganske stor 😅

Anonymkode: ff4d8...b8f

Du kjenner ingenting når du har lokalbedøvelse. Tar du laser, gjør det ikke vondt etterpå heller.

Anonymkode: 254e3...734

AnonymBruker
Skrevet

Fikk beskjed av fastlegen at de ikke fjerner føflekker i ansikt, ble sendt til plastisk kirurgisk på sykehuset og de fjernet et par føflekker ved å skjære ut, ble minimale usynlige arr. 

Anonymkode: 9a858...6ce

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har arret blitt hvitt? Lett å sminke over (hvis du er dame)? 

Ser alle steder skriver under etterbehandling at direkte sollys skal unngås, og da er dette ikkehelt årstiden? Hvordan var det for deg? 

Ble egentlig ikke arr. Lite søkk, men normal hudfarge. Har aldri sminket over. Husker ikke når på året jeg gjorde det, men kan ikke huske at det var noe spesielt problem med tanke på sol. Høy solfaktor bør være nok, ev. tildekning. 

Det verste mtp. føflekkene på nesa var faktisk å få bedøvelse i nesa de roter gjerne litt rundt med nåla. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk beskjed av fastlegen at de ikke fjerner føflekker i ansikt, ble sendt til plastisk kirurgisk på sykehuset og de fjernet et par føflekker ved å skjære ut, ble minimale usynlige arr. 

Anonymkode: 9a858...6ce

Samme her. Blodpris da!

Anonymkode: a20a1...5d2

Skrevet

Jeg tok laser på mine. De var borte en stund men plutselig kom de tilbake, noe lysere vel å merke, men ble skuffet. Kostet jo en del også.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sievi skrev:

Jeg tok laser på mine. De var borte en stund men plutselig kom de tilbake, noe lysere vel å merke, men ble skuffet. Kostet jo en del også.

Oi, får du ikke prøve på nytt gratis siden de kom tilbake?

AnonymBruker
Skrevet

Laser er smertefullt

Anonymkode: 0014b...8ec

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, får du ikke prøve på nytt gratis siden de kom tilbake?

Joda, fikk gratis. Jeg hadde bestilt time men noe kom i veien så jeg fikk ikke dratt også bare kokte det bort i kålen😜 det er vel 4 år siden jeg skulle vært der nå, vet ikke om det er for sent å gjøre noe med det nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...