AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Det har seg slik at jeg har dummet meg skikkelig ut overfor en god venninne. Jeg skal være ærlig og rett frem. Jeg la igjen en anonym kommentar på bloggen til ei venninne av min venninne. En litt spydig kommentar, og jeg angrer. Jeg skrev " herregud som du overdriver! Hvilken sykdom har du da, siden du mener du er i risikoen for korona" Jeg gjorde fordi jeg kommenterte fine kommentarer på bloggen, uten noe svar. Ingen unnskyldning. Nå har venninne mi droppa meg såklart. Blokkert meg alle veier. Jeg angrer! Jeg er flau. Og har bedt om unnskyldning til venninna hennes. Hun sa det var greit. Jeg har lagt meg flat... Men vil jo prate ut med venninna mi. Ikke gøy. Jeg skammer meg veldig, men håpte ikke hun skulle blokkere. Hva ville dere gjort? Anonymkode: ee076...1c2
Mona123 Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Nå har du beklaget deg, kanskje hun vil tilgi kanskje ikke. Det er opp til henne nå. Si til henne at du gjerne vil gjøre det godt igjen og at du ønsker at dere fortsatt er venninner, og at du gjerne vil prate med henne når hun føler for det. 1
SoWhat? Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Christoffer Skau ( vet ikke om det er rett stavet da) sa at "ber folk om unnskyldning,så er det greit! " Jeg har ikke hatt helt sansen for ham før jeg hørte han i "Sånn er du" Jeg smelta helt totalt ❤️ for en fin mann ! Jez Og mest av alt fordi han traff meg det.Ber du om unnskyldning så bør det bli godtatt. Hva mer kan en gjøre? 3
The Kitten Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Du har bedt om unnskyldning til hun da gjaldt? Og hun har godtatt unnskyldningen din? Da syns jeg ikke du skal stresse mer med det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 18 minutter siden, SoWhat? said: Christoffer Skau ( vet ikke om det er rett stavet da) sa at "ber folk om unnskyldning,så er det greit! " Jeg har ikke hatt helt sansen for ham før jeg hørte han i "Sånn er du" Jeg smelta helt totalt ❤️ for en fin mann ! Jez Og mest av alt fordi han traff meg det.Ber du om unnskyldning så bør det bli godtatt. Hva mer kan en gjøre? Det er da helt opp til det mennesket du har gjort urett om vennskapet skal fortsettes eller ikke. Du kan ikke forvente å bli tilgitt bare fordi du ber om unnskyldning? Hva slags logikk er dette? Anonymkode: ee872...1da 9
Flamme Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Hvordan fant de ut at det var du som kommentere det anonymt? 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 46 minutter siden, Flamme skrev: Hvordan fant de ut at det var du som kommentere det anonymt? Det er jeg usikker på faktisk. Fikk sett bilde, og der kom eposten frem fra admin. Bloggeren.. Fikk faktisk helt sjokk, trodde ikke det gikk an. Mulig hun har rapportert det inn eller kjenner noen som er flinke på data. Jeg vet ikke. Ts Anonymkode: ee076...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Christoffer Skau ( vet ikke om det er rett stavet da) sa at "ber folk om unnskyldning,så er det greit! " Jeg har ikke hatt helt sansen for ham før jeg hørte han i "Sånn er du" Jeg smelta helt totalt ❤️ for en fin mann ! Jez Og mest av alt fordi han traff meg det.Ber du om unnskyldning så bør det bli godtatt. Hva mer kan en gjøre? Helt enig. Det sier litt om den som ikke vil motta en unnskyldning og. Jeg skjønner venninna mi er skuffet, men likevel. Det var ikke henne det gjaldt. Og når hun har godtatt det, venninnen hennes. Da er det enda mer spesielt. Anonymkode: ee076...1c2 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 Når du faktisk sa unnskyld og hun vil ikke være vennen din mer synes jeg du fortjener bedre. Alle kan gjøre feil og glippe litt her og der. Så jeg syntes dette var dårlig gjort av vennen din. Sjelden man finner venner som legger seg flat for sine feil mot en. Så du trenger ikke å skamme deg mer, men heller være stolt over hvor godt du gjorde opp for deg. Anonymkode: 2e4ef...4fd 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #10 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Christoffer Skau ( vet ikke om det er rett stavet da) sa at "ber folk om unnskyldning,så er det greit! " Jeg har ikke hatt helt sansen for ham før jeg hørte han i "Sånn er du" Jeg smelta helt totalt ❤️ for en fin mann ! Jez Og mest av alt fordi han traff meg det.Ber du om unnskyldning så bør det bli godtatt. Hva mer kan en gjøre? En hedersmann! Anonymkode: 20bef...a16 3
SoWhat? Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En hedersmann! Anonymkode: 20bef...a16 Ja . Det er jeg enig i. For en man ble nesten forelska jeg. Det skal noe til 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 Men har dere noen peiling på hvordan hun kan ha funnet ut av dette anonymt? For det skal jo egentlig ikke gå an. Det står på blogg.no sine retningslinjer at eposten ikke vises. Dumt av meg var det såklart uansett. Man skal ikke slenge dritt til andre. Ts Anonymkode: ee076...1c2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #13 Skrevet 19. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har dere noen peiling på hvordan hun kan ha funnet ut av dette anonymt? For det skal jo egentlig ikke gå an. Det står på blogg.no sine retningslinjer at eposten ikke vises. Dumt av meg var det såklart uansett. Man skal ikke slenge dritt til andre. Ts Anonymkode: ee076...1c2 Trodde det betydde at den ikke vises for de som leser bloggen og kommentarene, men ikke at den ikke vises for den som eier bloggen? Uansett, nå har du bedt om unnskyldning til begge to, og mer får du vel ikke gjort? Tror det beste er å gi venninna di litt tid nå. Anonymkode: 0664c...a13 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 Når jeg leser dette lurer jeg på om det er noe forhistorie her. For meg høres det ut som dette kan ha vært begeret som fikk det til å renne over. Nå kan det selvfølgelig hende jeg tar feil, i så fall synes jeg venninnen din overreagerer. Men er dette første gangen du slenger dritt? Selv om man har sagt unskyld og ting er ordnet opp igjen, så kan man ikke forvente å starte helt med blanke ark hver gang. Hvis man fortsetter med samme greia, så lærer jo de rundt en at unskyldningen ikke har noen verdi. Jeg tenker ogsåat dersom du blir så frustrert av å ikke får svar når du legger inn fine kommentarer på en blog, da høres det for meg ut som du er veldig selvsentrert. Er du sånn i andre sammenhenger også? Hvordan reagerer du hvis venninnene dine ikke svarer telefonen når du ringer, hvis det tar lang tid før du får svar på en melding eller hvis de skulle glemme bort en melding? Kan hende at du er mer laid back en jeg ser for meg, men når du blir så sint over å ikke få svar på kommentarer til en blog, så ser jeg for meg at du er blandt de som mener man kan kreve svar raskt på alle mulge hennvendelser. Sånne folk er i utgangspunktet slitsomme å forholde seg til. Hvis venninnen din allerede opplever dette som slitsomt, for så p se at du reagerer med drittkasting når noen ikke ovrholder dine standarder for når man skal svare på ting, så skjøner jeg got at hun ikke orker mer. Anonymkode: e0c49...e06 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har seg slik at jeg har dummet meg skikkelig ut overfor en god venninne. Jeg skal være ærlig og rett frem. Jeg la igjen en anonym kommentar på bloggen til ei venninne av min venninne. En litt spydig kommentar, og jeg angrer. Jeg skrev " herregud som du overdriver! Hvilken sykdom har du da, siden du mener du er i risikoen for korona" Jeg gjorde fordi jeg kommenterte fine kommentarer på bloggen, uten noe svar. Ingen unnskyldning. Nå har venninne mi droppa meg såklart. Blokkert meg alle veier. Jeg angrer! Jeg er flau. Og har bedt om unnskyldning til venninna hennes. Hun sa det var greit. Jeg har lagt meg flat... Men vil jo prate ut med venninna mi. Ikke gøy. Jeg skammer meg veldig, men håpte ikke hun skulle blokkere. Hva ville dere gjort? Anonymkode: ee076...1c2 Er jeg venninna de ? Haha, er oppi det samme situasjon med ei venninne. Men det er ikke pga av bloggen. Det er pga av hele henne, at hun er selvopptat og at jeg må være hobbypsykolog for henne. Jeg orker ikke, sliter veldig mye med å holde meg selv i gang og i livet. Sliter med sterk angst som er veldig slitsomt å leve med. Anonymkode: 6c62f...030 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Skrevet 20. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er jeg venninna de ? Haha, er oppi det samme situasjon med ei venninne. Men det er ikke pga av bloggen. Det er pga av hele henne, at hun er selvopptat og at jeg må være hobbypsykolog for henne. Jeg orker ikke, sliter veldig mye med å holde meg selv i gang og i livet. Sliter med sterk angst som er veldig slitsomt å leve med. Anonymkode: 6c62f...030 Du er kanskje litt selvopptatt selv også? Jeg mener, siden du kommer inn i en tråd bare for å fortelle om deg selv. Og det du forteller har ingenting med TS sitt tema å gjøre. Meg meg meg meg. Og litt mer MEG. Anonymkode: ee872...1da 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #17 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er kanskje litt selvopptatt selv også? Jeg mener, siden du kommer inn i en tråd bare for å fortelle om deg selv. Og det du forteller har ingenting med TS sitt tema å gjøre. Meg meg meg meg. Og litt mer MEG. Anonymkode: ee872...1da Jeg er bare en person som svarer på en tråd jeg leste på kvinneguiden. Beklager om jeg ødela tråden din. Du bare minner meg om flere venner jeg har hatt tidligre og alle er ex-er fordi de rett og slett har totalt mangel på sosiale antenner. Anonymkode: 6c62f...030 1
Blubird Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har dere noen peiling på hvordan hun kan ha funnet ut av dette anonymt? For det skal jo egentlig ikke gå an. Det står på blogg.no sine retningslinjer at eposten ikke vises. Dumt av meg var det såklart uansett. Man skal ikke slenge dritt til andre. Ts Anonymkode: ee076...1c2 E-postadressen er ikke synlig for de som leser bloggen, men den er synlig for den som eier og administrerer bloggen (altså venninna til venninna di). Jeg mener du får som fortjent - et nettroll som ble busted og opplever nå konsekvensen av å oppføre seg dust på nettet og i kommentarfelt. Ditt tap. 5
SPOCA Skrevet 30. april 2020 #19 Skrevet 30. april 2020 (endret) Vel. Handlinger får konsekvenser. Nå må du lære å leve med dem. Tenker egentlig at du fikk som fortjent. Gode venner sier i fra ansikt til ansikt. Rett og slett feigt. Og det kan jeg jo skjønne hun ikke tolererer. Det handler jo egentlig om noe mer enn kommentaren; du snakker stygt til/om henne hvilket gjør at hun føler seg både utrygg og usikker på deg. Hvis dette er det du egentlig mener: hvordan kan hun stole på andre ting du sier til henne? Du fremstår som en falsk venn. Godt hun oppdaget det da. Endret 30. april 2020 av SPOCA 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå