AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Noen med nylige erfaringer som vil fortelle om type operasjon de tok og hvordan resultatet ble? Finner stort sett gamle tråder og artikler når jeg søker på nett. Takk!! 👍 Anonymkode: 9380b...157
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Ville holdt meg langt unna, det er slett ikke uten risiko. https://www.aftenposten.no/norge/i/mK7Ag/pasient-nesten-blind-etter-operasjoner Anonymkode: eaf3b...8e8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Jeg tok femtosecond lasik greia for 12år siden, funka greit det. Ser litt dårligere på høyre enn venstre, alltid vært slik. Husk, har du en synsforskjell på 0,25 mellom dine øyne så klarer ikke laseren den feilmarginen. 0,5 er laseren sin feilmargin. Derfor ble det litt forskjell på mine øyne, merker det tydelig i mørket dessverre. Bruker briller når jeg ser tv på kveldene. Kan du bruke briller, fortsett med det. Unngå linser. Men for de fleste så går det bra, endel øyeleger har også tatt selv nå. I starten så ventet de pga de ville se hvordan det gikk med pasientene. Er masse informasjon på nett om folk som har fått problemer, søk på utenlandsk tekst med google. Er viktig å være kritisk, alle inngrep kan gå galt. Uansett operasjon, synet er jo utrolig viktig! Anonymkode: ac69b...457
Måneskinn Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Jeg har ingen ny erfaring, men en god erfaring. Dro til Tyrkia for en 10 års tid siden. Hadde -4 og -3. Hadde hatt briller siden barneskolen og var litt lei. Billig og bra. Fint opplegg gjennom firmaet jeg reiste med, tolken var strålende og hadde et fint opphold. Operasjonen gikk veldig bra for min del, og det var så godt å kunne gå tilbake til hotellet uten briller. Et lite mirakel, vil jeg si 😄 men vi hadde dessverre en i vår gruppe som etterpå fikk store problemer, så det var ikke like gøy for alle. Jeg har vært heldig og klarte meg helt fint til i høst da jeg måtte ha lesebriller. Men etter passerte 40 er det mange som må det uansett, så ikke noe tap for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå