Fydda Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 (endret) Funderer litt på å ikke fortelle noen når jeg skal ha oppkjøring for å ikke skape unødvendig stress for meg selv. Føler det blir et slags press om å måtte bestå når andre vet om det, og er redd det kommer til å stresse meg opp. Stryker jeg, så er det ikke så farlig for ingen kommer til å spørre og da trenger jeg ikke si det heller, på en måte. (Også hadde det jo vært enda morsommere å overraske mor og far og samboer med bestått om de ikke aner noe på forhånd.) Dere som har holdt det hemmelig, tror/synes dere det hjalp på stress og press? Endret 19. april 2020 av Fydda skriveleif 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Er ikke det ganske normalt? Anonymkode: 32cda...84b 4
Fydda Skrevet 19. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det ganske normalt? Anonymkode: 32cda...84b Aner ikke. Kjenner ikke til noen som ikke har fortalt om det på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Fikk du oppkjøring nå? Trodde de var stengt og vet ikke når de skal åpne. 😓 Men det er kanskje bare her i Akershus. Anonymkode: 3b66a...649
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 38 minutter siden, Fydda skrev: Aner ikke. Kjenner ikke til noen som ikke har fortalt om det på forhånd. Så og si alle jeg kjenner holdt det hemmelig og fortalte om det etterpå hvis de bestod. Anonymkode: 32cda...84b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 ALLE jeg kjenner holdt det hemmelig for alle, unntatt den som kjørte noen andre til oppkjøring, mangla buss tilbud der jeg bodde så noen måtte alltid kjøre. Resten av oss i vennegjengen fikk en gledelig telefon:) Anonymkode: 2a705...c54
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 Det er ganske mange år siden jeg kjørte opp, men jeg holdt det hemmelig. Sa det hverken til foreldre eller min daværende samboer. Da slapp jeg presset og det å slippe å si at jeg eventuelt strøk. Heldigvis stod jeg på oppkjøringen. Anonymkode: f1b8d...aac
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 når du allerede tenker sånn er det nok best for din egen del å holde det hemmelig. Ingen press. Og tenkt så gøy å overraske når du mest sannsynelig består 😊 Anonymkode: ef13e...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 Jeg holdt det hemmelig for alle utenom min søster. De fleste i familien visste at jeg holdt på å skulle kjøre opp men ikke akkurat når. Jeg var stresset så klart, man skal jo tross ta en ganske stor prøve, men jeg følte ikke press siden kun var søsteren min som visste om det. Jeg besto på første forsøk, og det var ekstra skikkelig moro å fortelle det til familien da jeg kom hjem, de ante jo ingenting! Anonymkode: c775e...746
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #10 Skrevet 19. april 2020 De fleste i min vennegjeng holdt det hemmelig, men alle skjønte at de ville prøve å kjøre opp så fort som mulig etter 18.årsdagen. Så dersom det gikk lenger enn 1 mnd etter bursdagen mistenkte jeg at det hadde prøvd og strøket. Anonymkode: c9572...2d0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 Mange sjuler det ja, men husker at alle i klassen skjønte hva som sto på når folk plutselig ikke møtte på skulen en dag 😅 i periode va omtrent hver uke at noken fikk lappen. Etter oppkjøring bar det rett på skulen for gratulasjonsrunde 😂 Anonymkode: ea221...ae8
Fydda Skrevet 19. april 2020 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du oppkjøring nå? Trodde de var stengt og vet ikke når de skal åpne. 😓 Men det er kanskje bare her i Akershus. Anonymkode: 3b66a...649 Nei. Fortsatt stengt her og. 😛
Fydda Skrevet 19. april 2020 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: når du allerede tenker sånn er det nok best for din egen del å holde det hemmelig. Ingen press. Og tenkt så gøy å overraske når du mest sannsynelig består 😊 Anonymkode: ef13e...f9e Det er det jeg tenker og. Likevel gøy å høre om andre syntes det hjalp på eller om det gjorde det verre. 😄
GhostHug Skrevet 19. april 2020 #14 Skrevet 19. april 2020 (endret) Holdt det hemmelig for alle andre enn pappa som måtte kjøre meg til trafikkskolen😄 Lykke til! Endret 19. april 2020 av Twinkle~ 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #15 Skrevet 19. april 2020 Vi hadde skolekjøkken den dagen ei i klassen skulle ha oppkjøring. Hun hadde det i skoletiden, så hun kom rett til skolen etterpå og vi overasket henne med kake. Hun besto, så det ble en liten feiring. Gjorde så det samme til en annen elev noen måneder sener og han besto ikke. Litt flaut, men kake som trøst er jo like bra som kake for å feire. Kake er kake 😂 Ei venninne holdt oppkjøring hemmelig. Vi skulle til Sverige den dagen og planen var å ta buss. Hun hadde tidlig oppkjøring, hun sa hun hadde legetime som var nær meg. så planen var at hun skulle komme innom meg også gikk vi sammen til busstoppet. Men i stedet for å komme gående så kom hun kjørende, også kjørte vi til Sverige. Viste ikke at hun hadde oppkjøring den dagen. Jeg skulle holde det hemmelig, men mamma fant brevet med datoen fordi hun så at jeg fikk brevet fra kjørelæreren i posten. Så mamma, tante og mine to søstre var så sleipe at de satt på parkeringsplassen og spionerte på meg. Når jeg besto og kom ut fra kontoret så sto de der plutselig med party hatter og fløyter. Ble mildt sagt sjokkert. Minne for livet, men aner ikke hva de hadde gjort om jeg faktisk strøk. Kanskje de hadde sneket seg hjem og ikke fortalt meg noe som helst om at de var der i utgangspunktet🤣 Anonymkode: 8bf14...490 1 1
barbra Skrevet 19. april 2020 #16 Skrevet 19. april 2020 Ja, hold det hemmelig, du, det er det beste du kan gjøre. Første gangen jeg prøvde var det mangge som viste om det, og det skapte unødvendig stress. På andre forsøket holdt jeg det hemmelig og klarte det! Nå forteller jeg ingenting til folk, bare når jeg allerede vet svaret. 😁
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 Jeg holdt min oppkjøring hemmelig for absolutt alle. Min familie visste ikke engang at jeg tok kjøretimer. Min far mente at jeg ikke var flink nok til å kjøre, for jeg var et nervevrak hver gang jeg skulle øvelseskjøre. Men det hjalp å få en god lærer, for å si det sånn. Så jeg kjørte opp og sto med glans på attenårsdagen min. Husker fortsatt sjokket hos mine foreldre da jeg tok mammas bilnøkler og sa at jeg tok meg en kjøretur 🤣 Anonymkode: 5a460...37e
Fydda Skrevet 19. april 2020 Forfatter #18 Skrevet 19. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske mange år siden jeg kjørte opp, men jeg holdt det hemmelig. Sa det hverken til foreldre eller min daværende samboer. Da slapp jeg presset og det å slippe å si at jeg eventuelt strøk. Heldigvis stod jeg på oppkjøringen. Anonymkode: f1b8d...aac Hvordan skjulte du det for samboer?
Fydda Skrevet 19. april 2020 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt min oppkjøring hemmelig for absolutt alle. Min familie visste ikke engang at jeg tok kjøretimer. Min far mente at jeg ikke var flink nok til å kjøre, for jeg var et nervevrak hver gang jeg skulle øvelseskjøre. Men det hjalp å få en god lærer, for å si det sånn. Så jeg kjørte opp og sto med glans på attenårsdagen min. Husker fortsatt sjokket hos mine foreldre da jeg tok mammas bilnøkler og sa at jeg tok meg en kjøretur 🤣 Anonymkode: 5a460...37e Tipper det var tidenes ansiktsuttrykk! 😂 1
solskinn_ Skrevet 4. juli 2020 #20 Skrevet 4. juli 2020 Kjørte opp på automat. Hadde ikke fått med meg denne ikke-fortelle-det-til-noen-greia, så jeg fortalte det til folk rundt meg. Jeg var kjempestresset, men klarte å bestå. Har planer om å ta oppkjøring på manuell senere, og da tenker jeg å holde det hemmelig og ikke fortelle det til noen 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå