AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Vikariatet mitt på 50% går ut i mai. Da har jeg jobb kun når det er ledige ekstravakter ved feks sykdom. Jeg har ikke klart å få meg ny jobb. Planlegger å søke om dagpenger. Spørsmålene mitt er; hvor mye kan jeg jobbe i tillegg til å motta dagpenger? Hvis jeg i en dagpengeperiode på to uker er så heldig at jeg har fått nok jobb tilsvarende feks 100%, mister jeg jo dagpengene, må jeg da søke om dagpenger helt på nytt igjen, eller bare fyller jeg ut at jeg har jobbet x ant timer de to ukene og fortsetter som vanlig med å fylle ut meldekort? På forhånd takk! 😀 Anonymkode: f18f3...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Du må fyllen ut tre meldekort med over 60% jobb for at dagpengene skal stoppes. Anonymkode: f91f9...304
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må fyllen ut tre meldekort med over 60% jobb for at dagpengene skal stoppes. Anonymkode: f91f9...304 Okei, takk! Altså seks uker. Og da må jeg søke på nytt igjen om dagpenger? Har jeg i såfall en form for karantene eller vil jeg få innvilget dagpenger igjen? Anonymkode: f18f3...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Okei, takk! Altså seks uker. Og da må jeg søke på nytt igjen om dagpenger? Har jeg i såfall en form for karantene eller vil jeg få innvilget dagpenger igjen? Anonymkode: f18f3...a5a Du søker bare om gjenopptak av dagpenger. Enkel prosess. Anonymkode: f91f9...304
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 Hvis du har jobbet over 60% i tre meldeperioder, altså 6 uker og dagpengene dine stopper så søker du om gjenopptak av dagpengene. Det er veldig enkelt, kun et skjema og du får raskt svar. Anonymkode: f3333...4cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå