AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #21 Skrevet 19. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hadde du syntes om barnløse som ga tips til folk med barn?? om barn?? Anonymkode: 6ea92...e21 Ja, hvorfor skulle de ikke kunne det? Helsesykepleieren jeg går med barnet mitt til kontroller hos har ikke barn. Anonymkode: 190ed...aaa
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #22 Skrevet 19. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette spørmålet var ikke til deg dra fordommene dine et aent sted. Anonymkode: ae8cb...168 Tessaloniker 5:14, 5:15 Vi oppfordrer dere, søsken: Vis til rette dem som ikke holder orden på livet sitt, sett mot i de motløse, ta dere av de svake og vær overbærende mot alle. La ingen gjengjelde ondt med ondt, men strev alltid etter å være gode mot hverandre, ja, mot alle. Anonymkode: cff2e...b76 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #23 Skrevet 19. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor skulle de ikke kunne det? Helsesykepleieren jeg går med barnet mitt til kontroller hos har ikke barn. Anonymkode: 190ed...aaa Det er en annen sak. Jeg snakker om Sofie som sitter i kassen på rema og uttaler seg om barneoppdragelse uten erfaring. Anonymkode: 6ea92...e21
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #24 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tessaloniker 5:14, 5:15 Vi oppfordrer dere, søsken: Vis til rette dem som ikke holder orden på livet sitt, sett mot i de motløse, ta dere av de svake og vær overbærende mot alle. La ingen gjengjelde ondt med ondt, men strev alltid etter å være gode mot hverandre, ja, mot alle. Anonymkode: cff2e...b76 Syntes du jeg var veldig urettferdig mot deg nå ? er det det du prøver å si? Anonymkode: ae8cb...168
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #25 Skrevet 19. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til BARE dere kristne som tror på bibelen. Når tror dere dommedagen komme?r og hva tror dere kommer til å skje? Har dere hatt noen dommedagsdrømmer? Anonymkode: f469a...21a Nei jeg tror ikke på dommedag. Jeg tror på Gud og Jesus, men ser ikke for meg noe dommedag. Jorda kommer kanskje til å ødelegges på et tidspunkt men innen da har forhåpentligvis mennesket begynt å bosette seg på andre planeter. Jeg har ikke hatt dommedagsdrømmer men har hatt drømmer om ting som skjer andre steder, for eksempel hadde jeg en særdels intens drøm mange år før jeg hadde hørt om ISIS, hvor jeg så maskerte menn kjøre med tanks inn i gatene og vifte med sorte flagg med hvit skrift. I ettertid har jeg tenkt at det var rart, å drømme noe flere år før jeg leser om det i avisen. Jeg har mange positive og fantastiske drømmer hvor jeg "flyter", og jeg flyter enten i lufta, verdensrommet eller i vann. Noen ganger tenker jeg at vi, sjelen, kanskje fødes på ny, som en form for reinkarnasjon, til ulike tider. Og drømmer om å fly er sjelen som erindrer hvordan det er å være vektløs i verdensrommet, slik jeg har gjort i et tidligere liv levd i fremtiden, før jeg ble gjenfødt i fortiden,(som er nåtiden) Og ja, dette innlegget er seriøst og jeg er ikke gal, så vidt jeg vet. Anonymkode: 26985...413
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #26 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syntes du jeg var veldig urettferdig mot deg nå ? er det det du prøver å si? Anonymkode: ae8cb...168 Det var ikke meg du svarte. Og for meg så virker det som du og mange andre burde ta Guds ord i hånd. Ikke bare velge ut de som passer en best. Anonymkode: 78bf6...859 1
Lipyros Skrevet 19. april 2020 #28 Skrevet 19. april 2020 Jeg vet ikke. Men tror ikke den er rett rundt hjørnet
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #29 Skrevet 19. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig glad jeg er for at jeg ikke er kristen. Så slipper jeg å gå rundt og tenke på sånne ting. Anonymkode: e7e24...e76 Meg også,må være utrolig stressende . Anonymkode: 69221...41f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #30 Skrevet 19. april 2020 Jeg har ikke tenkt så innmari mye på dette. I verdenshistorien har det ikke hendt, hvorfor skal det skje når JEG lever? Ergo jeg skyver det problemet foran meg all den tid det er så mange andre presserende problemer å ta tak i. Anonymkode: 9b7b7...e99
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #31 Skrevet 19. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg også,må være utrolig stressende . Anonymkode: 69221...41f Er kristen og ofrer det ikke en tanke😊 Anonymkode: 9b7b7...e99
sofiemyr Skrevet 19. april 2020 #32 Skrevet 19. april 2020 (endret) Nå sier ikke Bibelen at jorden skal ødelegges - faktisk tvert imot - den sier at «de rettferdige skal få bo på jorden til evig tid». Det nokså interessante er at det alltid har vært deler av endetidens veer til enhver tid men aldri så mange samtidig som nå og ikke minst veer som mange anså som høyst usannsynlig i dagens opplyste verden. Men med tanke på tidspunkt så er det absolutt ingen som vet - den eneste oppfordringen vi får er å holde oss våkne 👍 Endret 19. april 2020 av sofiemyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå