Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til BARE dere kristne som tror på bibelen. Når tror dere dommedagen komme?r og hva tror dere kommer til å skje? Har dere hatt noen dommedagsdrømmer?

Anonymkode: ae8cb...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare Gud som vet. Slik det står skrevet. 

Anonymkode: b38d2...33b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig glad jeg er for at jeg ikke er kristen. Så slipper jeg å gå rundt og tenke på sånne ting.

Anonymkode: e7e24...e76

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det bare Gud som vet. Slik det står skrevet. 

Anonymkode: b38d2...33b

Ja men gud gir oss kristne advarsler først som naturkatastrofer falske profeter osv osv, det står i bibelen hva som skjer rett før dommedag. så da burde man ha en mening selv rundt det selv. . 

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig glad jeg er for at jeg ikke er kristen. Så slipper jeg å gå rundt og tenke på sånne ting.

Dette spørmålet var ikke til deg dra fordommene dine et aent sted.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er et  genuint spørmål jeg vil bare kristne skal svare på. Ikke slike dømmende  negative folk som deg som bare skal komme inn her å få oppmerksomhet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer? Du sier jo selv at du tenker på dommedag, og det slipper jeg, altså er jeg glad for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et  genuint spørmål jeg vil bare kristne skal svare på. Ikke slike dømmende  negative folk som deg som bare skal komme inn her å få oppmerksomhet.

Så jeg er negativt fordi jeg er glad? Ok

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå dømmer jo du like mye 🙄🙄

Anonymkode: 7ffd5...d0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er negativt fordi jeg er glad? Ok

Ha litt respekt og hold dine meninger utenfor som jeg bedde. jeg spurte om bare kristne sin mening.Du er ikke kristen. Du kommer  bare å fortelle at du er glad du ikke tenker som oss. og det i seg selv er veldig dømmende fordi det var bare jeg som spurte spørmålet ikke legg alle kristne under en kniv. å dømmer meg for at jeg spør spørmål om dommedag. Ja det blir negativt når du skal komme å ødelegger spørmålet mitt på den måten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg du burde skrive en skikkelig overskrift så vi som kommer til helvete ikke hadde gått inn på tråden din.

Anonymkode: 75a24...e65

• Liker 1
Skrevet

Vi får noen varsler nå. Det ser vi jo. 

Og ja, jeg har hatt drømmer. Men vi kommer oss gjennom dette ❤️ katastrofer og kriser har vi overlevd før  🙂 stol på Gud ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dommedag kommer snart. Det står at man skal se tegnene slik som når våren kommer, og det er det mange som gjør. Har hatt litt drømmer men vet ikke om de er reell eller ikke. Vet mange over hele verden har drømt masse, det ligger hundrevis av videoer med angivelige profetiske drømmer på youtube. Står jo at folk skal få slike drømmer i den siste tiden, så jeg avskriver det ikke helt at mange faktisk får syn om det.

Det er jo bare Gud som vet når det skal skje, og mange vil bli overrasket da han kommer som en "tyv om natten". Selv om mange venter og håper at det skjer snart, så er det jo egentlig kjempefint at det drøyer litt slik at så mange som mulig kan bli reddet. 🙏

Du da ts, har du drømt noe og hva tenker du?😊

Anonymkode: 8626a...adb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å nekte folk å svare i tråder på KG?

Anonymkode: 190ed...aaa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tenkt så veldig mye over det. Men jeg tror kanskje at dommedag kommer om rundt 100 år. At Jesus kommer ned og redder oss fra Jorden sin totale ødeleggelse. 

Anonymkode: 6ea92...e21

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du syntes om barnløse som ga tips til folk med barn?? om barn??

AnonymBruker
Skrevet

Håper det er ok at jeg svarer selv om jeg ikke er troende lenger. Men jeg husker mange i menigheten min spådde dommedag innen 2020. Dette var på nittitallet. Jeg ble hjernevasket til å tro på det. Og jeg gruet meg for hvert år som kom nærmere 2020. 

Nå er vi jo i 2020, men ingen dommedag så langt. Koronakrisen er en krise, men ikke enden på oss eller jorda. Men som tidligere pinsevenn regner jeg med at predikant er bruker denne krisen som et bevis på at enden er nær.

Anonymkode: 2c7d4...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha ja seffølgelig... Det er jo opp til dere om dere vil respektere det jeg spør om eller ikke da...

Anonymkode: f469a...21a

AnonymBruker
Skrevet

Håper det er ok at jeg svarer selv om jeg ikke er troende lenger. Men jeg husker mange i menigheten min spådde dommedag innen 2020. Dette var på nittitallet. Jeg ble hjernevasket til å tro på det. Og jeg gruet meg for hvert år som kom nærmere 2020. 

Nå er vi jo i 2020, men ingen dommedag så langt. Koronakrisen er en krise, men ikke enden på oss eller jorda. Men som tidligere pinsevenn regner jeg med at predikant er bruker denne krisen som et bevis på at enden er nær.

Anonymkode: 2c7d4...044

Men så er det jo mye som skal skje som står skrevet i bibelen som allerede har skjedd på kort tid, så kan vel være ganske nærme. Kanskje snakk om måneder eller år. kanskje han mente det begynte da. for hele prosessen kan vare 7 år.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt så veldig mye over det. Men jeg tror kanskje at dommedag kommer om rundt 100 år. At Jesus kommer ned og redder oss fra Jorden sin totale ødeleggelse. 

Så da blir det slutt på dette syke, sadistiske  sosiale eksperimentet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...