Gå til innhold

Barn og sykkel - dere som kan dette 🤗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal overaske barnebarnet mitt på 11 år med ny sykkel på bursdagen denne uken. Han har arvet sykkel frem til nå, men denne gangen skal han få helt ny sykkel. 

Tenkte å bruke max 5000 kr. Har lite erfaring med sykler, men ønsker å kjøpe en trygg sykkel som varer, men samtidig er litt "fancy og kul". Det har vært mobbing inn i bildet de siste årene, også fordi utstyret ikke har vært "siste skrik".

Noen tips? Gleder meg til å overraske han 😀

Anonymkode: f6611...d9a

Skrevet

Mine gutter har Bros Stryker sykler. De har vært veldig holdbare selv etter mye bruk. De har god demping og er lette i vekt noe som gjør de gode å sykle på. 

Syklene er kjøpt på BikeBrothers og ligger rundt 5000 ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! Jeg skal kikke på disse 😀 

Anonymkode: f6611...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Specialized, Trek eller Cannondale.
Xeed er greit nok, men dersom sykkelen skal være «kul» hadde jeg først sjekket ut merkene jeg nevnte. 

Glem Merida og Diamant og ALT du kan finne på XXL! 

Anonymkode: 0cfe6...f52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta med barnet på shoppingen, vet det da ikke blir så stor overraskelse, men da får barnet nøyaktig det den vil ha 😊

Anonymkode: 26032...006

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp Specialized, Trek eller Cannondale.
Xeed er greit nok, men dersom sykkelen skal være «kul» hadde jeg først sjekket ut merkene jeg nevnte. 

Glem Merida og Diamant og ALT du kan finne på XXL! 

Anonymkode: 0cfe6...f52

Hva med Scott da? Jeg har scott-sykkel nr 2 og meget fornøyd, men ser de har Scott på xxl.. så noe galt med den også? ( Jeg har handlet på g-sport og sport1).

Anonymkode: 279e8...87c

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg barnebarnet og la han få velge selv! Du kan syns en sykkel er kul men han kan ha helt andre preferanser på hva som er kult!

Anonymkode: fd623...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med de som foreslår å ta barnet med på avgjørelsen om hvilken sykkel. Kanskje en ny kul hjelm hadde vært lurt også?

Anonymkode: a33e2...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...