Gå til innhold

Hvilket merke hadde du valgt av disse for dagkrem og toner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Clinique, Sensai eller Rituals?

Anonymkode: c8d3b...4ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Clinique, Sensai eller Rituals?

Anonymkode: c8d3b...4ed

Kjenner ikke inngående til sensai og rituals, men Clinique inneholder vertfall ingen mirakel ingredienser. 

Anonymkode: 66d48...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Rituals er jeg veldig fornøyd med.

Anonymkode: d075b...f06

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de, fulle av parfyme og diverse andre lumskheter. Velg heller Decleor, Elemis, Dermalogica eller lignende. 

Anonymkode: 24f59...979

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de, fulle av parfyme og diverse andre lumskheter. Velg heller Decleor, Elemis, Dermalogica eller lignende. 

Anonymkode: 24f59...979

Rituals sine hudprodukter inneholder ikke parfyme :)

Anonymkode: d075b...f06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Sensai, men kun fordi denne passer min hud best. Har trøblete hud, og etter 20 år med prøving og feiling landet jeg på Sensai. Men det betyr ikke at den passer for andre.

Anonymkode: 884d4...6d5

Skrevet

Vanskelig å si. Både Sensai og Rituals sine produkter inneholder parfyme (jeg har sjekket ingredienslistenti flere av produktene) og flere av Rituals sine produkter inneholder også alkohol/,denaturert alkohol som har en uttørkende virkning på huden, og noen inneholder eteriske oljer som kan utløse reaksjoner hos alkergikere. Clinique innholdet verken alkohol eller parfyme, men noen av produktene inneholder mineralolje og/ eller petrolatum, som ikke er bra for fet/uren hud. 

Det er ikke dermed sagt at dette er dårlige produkter, men at man bør velge etter hudtype og hva man tåler. For meg personlig hadde nok valget falt på Sensai av disse, da huden min fint tåler litt parfyme, selv om jeg synes det er unødvendig i hudpleie. 

Skrevet

Hvis jeg måtte velge en av de tre ville jeg ikke gått for rituals. Et merke som hovedsaklig selger duftpinner, te og håndsåpe ville jeg ikke brukt i ansiktet. 

Skrevet

Sensai om noe. Rituals’ produkter har jeg prøvd og var lite imponert. Cliniques produkter har jeg og prøvd og føler det er hypet opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig ingen av de. Jeg liker Clinique sin Take The Day Off Balm. That's about it.

Hva med å prøve Ren? Deres clarifying toning lotion skal visstnok være lik Clinique sin gamle toner med lignende nav. Og de har visst veldig gode dagkremer. Jeg elsker overnight balm, men den passer nok best på natten, ja. Fås kjøpt flere plasser på nett og på apotek.

Anonymkode: e5f0f...f61

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig ingen av de. Jeg liker Clinique sin Take The Day Off Balm. That's about it.

Hva med å prøve Ren? Deres clarifying toning lotion skal visstnok være lik Clinique sin gamle toner med lignende nav. Og de har visst veldig gode dagkremer. Jeg elsker overnight balm, men den passer nok best på natten, ja. Fås kjøpt flere plasser på nett og på apotek.

Anonymkode: e5f0f...f61

Bare vær oppmerksom på at mange av produktene til REN imneholder parfyme og sitrusbaserte eteriske oljer som kan irritere sensitiv hud. Men de har noen gode produkter, jeg liker f.eks. Omega 3-serumet deres svært godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...