Gå til innhold

La oss ta et jubelbrøl for åpne barnehager og barnehageansatte!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rutiner, avlastning, mulighet for å jobbe litt, normal søvn og sosial omgang for barna. Hurra for alle de fantastiske barnehageansatte som passer på barna våre! Jeg vet det er en litt annerledes hverdag i barnehagen, men jeg har likevel troen på at det er et godt tilbud. Kjenner jeg de ansatte i vår barns barnehage rett er dette veldig bra for barn og voksne. De virker oppriktig glad for å få barna tilbake. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt med å ha korte dager og fridager når mulig for å gi dem mest mulig rom for alt ekstraarbeidet de er pålagt. 

Anonymkode: 25e5a...b7c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig!! 

Anonymkode: 55b0d...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt glad jeg ikke jobber i barnehage nå. Uten muligheter for pauser ila dagen.

Anonymkode: cd9cd...f82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir så varm i hjertet av å lese slikt, og kan med hånden på hjertet si at vi gleder oss enormt til å treffe barna igjen, selv om vi ikke får truffet alle🥰 Stor klem fra barnehageansatt🥰

Anonymkode: 7f206...76b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Barnehagen vår har strekt seg SÅ langt og er åpen 7,5 timer om dagen. De anstrenger seg virkelig for å gi oss et godt tilbud, og det er vi veldig takknemmelige for! 

Anonymkode: 682f5...af6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hurra for dem. De skal ut i skogen hver dag og de sløyfer egne pauser! Håper virkelig de ikke presser seg for mye for det er utrolig hva de har gjort for å ta dette på alvor!

Anonymkode: 29567...e7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

BRØØØØØØØL

Anonymkode: 0ce4e...ffd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...