AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Rutiner, avlastning, mulighet for å jobbe litt, normal søvn og sosial omgang for barna. Hurra for alle de fantastiske barnehageansatte som passer på barna våre! Jeg vet det er en litt annerledes hverdag i barnehagen, men jeg har likevel troen på at det er et godt tilbud. Kjenner jeg de ansatte i vår barns barnehage rett er dette veldig bra for barn og voksne. De virker oppriktig glad for å få barna tilbake. Vi skal selvfølgelig gjøre vårt med å ha korte dager og fridager når mulig for å gi dem mest mulig rom for alt ekstraarbeidet de er pålagt. Anonymkode: 25e5a...b7c 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Litt glad jeg ikke jobber i barnehage nå. Uten muligheter for pauser ila dagen. Anonymkode: cd9cd...f82 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Blir så varm i hjertet av å lese slikt, og kan med hånden på hjertet si at vi gleder oss enormt til å treffe barna igjen, selv om vi ikke får truffet alle🥰 Stor klem fra barnehageansatt🥰 Anonymkode: 7f206...76b 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Helt enig! Barnehagen vår har strekt seg SÅ langt og er åpen 7,5 timer om dagen. De anstrenger seg virkelig for å gi oss et godt tilbud, og det er vi veldig takknemmelige for! Anonymkode: 682f5...af6 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 Ja, hurra for dem. De skal ut i skogen hver dag og de sløyfer egne pauser! Håper virkelig de ikke presser seg for mye for det er utrolig hva de har gjort for å ta dette på alvor! Anonymkode: 29567...e7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå