Gå til innhold

Hva er vaniljesex og når er det ikke vanilje lengre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, hva definerer dere som vaniljesex? Og når er det ikke det? Hva skal til for at dere syns det er eksperimentering? Når krysser man grensa over til bdsm? 

Anonymkode: 97592...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ufordragelig

når vaniljesex ikke er vaniljesex lenger men bdsm synes jeg er når man må bruke hard klapping, dasking, blåmerking og sånt på kvinnen for at hun vil det. Og andre tydlige bdsm relaterte handlinger, som rollespilling der det er dom/sub osv.

Nå driver ikke jeg selv med sånt men, det er sånn ca der jeg synes streken går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Freaks who get off on bondage, humiliation and pain,

Anonymkode: 767b8...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt dasking er fremdeles vanilje. Sex der den ene bestemmer og den andre inntar en passiv rolle kan også være vanilje. For min del går grensen mer ved det mentale, når man blir enige om at makten bevisst skal forskyves fordi man tenner på det.

Anonymkode: 19906...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før kunne mannen stryke meg på kroppen i 5 minutter og jeg ble kjempe klar. Nå funker ikke det lengre. Nå klappser han meg hardt på bakken 10-20 ganger. Da er jeg klar på sekundet. 

Ellers har vi både vaniljesex og røffere sex. Grensen går vel ved at vaniljesex bare er kosing og kyss, og bdsm er mer hardhendt, bli holdt fast, osv osv. 

Anonymkode: 1a0de...3f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva definerer dere som vaniljesex? Og når er det ikke det?

Misjonær med penis i vagina. Når han tar den ut av vagina og putter den den inn i hullet rett under vagina er det ikke lenger vanilje. Når han tar den ut av analen og putter den inn i vagina igjen blir vanilje. Og sånn kan dere bytte mellom vanilje og ikke-vanilje.

Anonymkode: a3e16...4c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misjonær med penis i vagina. Når han tar den ut av vagina og putter den den inn i hullet rett under vagina er det ikke lenger vanilje. Når han tar den ut av analen og putter den inn i vagina igjen blir vanilje. Og sånn kan dere bytte mellom vanilje og ikke-vanilje.

Det blir vel vanlije/sjokolade/vanilje/sjokolade osv.......😂

Anonymkode: dffcf...0fe

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂❤️ tenk at livet kan være så enkelt!😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke lengre helt vanilje, når det inneholder elementer av BDSM. Det trenger ikke inneholde ALLE elementene av BDSM, som noen ser ut til å tro. 

Anonymkode: 28a25...792

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lengre helt vanilje, når det inneholder elementer av BDSM. Det trenger ikke inneholde ALLE elementene av BDSM, som noen ser ut til å tro. 

Men hva definerer dere som elementer av bdsm? Hva er rein vanilje? Finnes det noe som er utenfor vanilje, men ikke bdsm?

Hvor havner slikking, suging, anal? Hvilke stillinger er hva? Hvor havner teasing (ikke pisking) med fjær og pisk?  

Bare nysgjerrig på hvordan dere definerer dette. Tror nok det er forskjellig fra person til person og mellom par hvor disse definisjonene/grensene går.

Anonymkode: 97592...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rumpeklasking er vel ganske så normalt og går under vaniljesex.

Anonymkode: 00a94...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Det er vel egentlig ganske vanskelig å definere en klar grense. 
For meg handler det mye om makt for eksempel. Dersom man blir enig om at en av partene har makt over den andre seksuelt, og er den som bestemmer over den andre. Da er det ikke vanilje. 
I en annen tråd (eller kanskje flere) så var det mange som beskrev sin favorittposisjon under sex å være misjonærstilling. For meg er det vanilje. Kvinner og menn som har sex på denne måten, altså, litt klining, oralsex, piv i misjonær/doggy til mannen kommer. Kvinner er heldig eller selvhjulpen til orgasme. 
Det er selve definisjonen på vanilje. 

bdsm er mer som en hobby, egentlig. For eks varer «sesjonene» gjerne i mange timer. Det er vanligvis en som bestemmer og den andre er underdanig. Så inneholder det mange flere elementer som er knyttet til Seksuell tenning enn i vaniljesex. Man har kanskje på den underdanige noe som fremhever at vedkommende er underdanig. For eks et collar, eller om man er under trening: et collar med anal hook. Den underdanige blir behandlet etter de grenser man er enige om, for eks vedkommende må gjøre noe for den dominante (for eks stå i ulike/ydmykende stillinger) eller den dominante utfører noe PÅ den underdanige, for eks spanking, bondage, waxplay, nåler i huden (whatever floats their boat). For eks er det veldig intenst å bli knullet mens du er knyttet godt fast i armer og ben, man har en gag i munnen og stumpen er rød og sår fra spanking. Det er ikke vanilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen definisjon klar, og jeg bruker egentlig ikke uttrykket "vanilje" siden det lett blir et "vi er bedre enn dem"-begrep i kinkmiljøet. Det er ingenting galt med sex, i noen former, så lenge det er samtykkende og bringer partene glede. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva definerer dere som elementer av bdsm?

B&D, B/D, or BD Bondage and discipline

D&s, D/s, or Ds Dominance and submission

S&M, S/M, or SM Sadism and masochism

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor havner slikking, suging

Kommer an på om det er elemter av BDSM involvert eller ikke, det kan være begge deler. 

Anal er det jeg vil si går utenfor vanilje, som ikke egentlig er BDSM 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Fjompen skrev:

Jeg har ikke noen definisjon klar, og jeg bruker egentlig ikke uttrykket "vanilje" siden det lett blir et "vi er bedre enn dem"-begrep i kinkmiljøet. Det er ingenting galt med sex, i noen former, så lenge det er samtykkende og bringer partene glede. 

Amen

Anonymkode: 00a94...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel vanlije/sjokolade/vanilje/sjokolade osv.......😂

Anonymkode: dffcf...0fe

Kan man kalle det tress (-is) hvis man gjør dette når hun har mensen? 

Anonymkode: fe293...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
På 19.4.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Alle vet jo at man ikke skal stappe pikken i vagina, etter at den har vært i analen 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2020 den 12.18, Mysticgirl skrev:

Alle vet jo at man ikke skal stappe pikken i vagina, etter at den har vært i analen 😮 

Ser da ikke slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...