Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som er 16 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jenter har hatt mensen stabilt i kanskje et års tid er de klare for sex. Med menn i alle aldre, men helst med menn med ressurser som kan ta vare på eventuelle barn som kommer.

Anonymkode: 3933b...096

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jenter har hatt mensen stabilt i kanskje et års tid er de klare for sex. Med menn i alle aldre, men helst med menn med ressurser som kan ta vare på eventuelle barn som kommer.

Anonymkode: 3933b...096

Herregud!!!

Anonymkode: 0d482...42e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud!!!

Anonymkode: 0d482...42e

Enig med deg herregud

Anonymkode: d9939...507

AnonymBruker
Skrevet

Som 37-åring? Nei, aldri! 18 er grensen, uten tvil!

Anonymkode: d2ef0...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var 16 år selv så kunne jeg  hatt det

Anonymkode: 00420...e35

Skrevet
På 19.4.2020 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg synes også. Blir kvalm av å tenke på det. Siden jeg nå har blitt over 30 år selv, så skjønner jeg hvor ekkelt det egentlig var av henne. 

Anonymkode: 5216d...cc3

Det har jeg sett OFTE i skeive miljøer. Vanket der selv som ung.. alle grenser er dessverre mer utvisket i de kretser. Har selv skeive venner som holder seg mest unna miljøet.

• Liker 2
Skrevet
På 19.4.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Menn er jo predatorer, så det passer bra.

Set hvordan det er i samfunn der enda ikke har tilpasset seg den vestlige kultur / moral. De reflekterer nok best menns sanne seg.

Anonymkode: a66e2...4ac

Hvem har sagt at "vestlig kultur/moral" er noe resten av verden skal tilpasse seg ? 

Skrevet
På 20.4.2020 den 3.56, AnonymBruker skrev:

Beklager skrivefeil - det skulle naturligvis være "én dag mindre" - men disse nymotens komputerne er helt forferdelige for oss som ikke lenger ser like godt som tidligere.

Alt var mye bedre før.

Anonymkode: 96923...de2

Dangfart ? 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi en 18 åring regnes som voksen. 

Anonymkode: c9e04...5ae

Du kan bli satt i fengsel fra du er 15.

Anonymkode: a3e30...583

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Anonymanda skrev:

Det har jeg sett OFTE i skeive miljøer. Vanket der selv som ung.. alle grenser er dessverre mer utvisket i de kretser. Har selv skeive venner som holder seg mest unna miljøet.

Dessverre, ja. Men etter å ha lest gjennom denne tråden er det visst ingen tvil om at det ville vært sånn i det streite miljøet også, hvis det var sosialt akseptert. Det er ganske mye rart under overflaten blant heterofile også. Når det er sagt, jeg vanker ikke mye i det skeive miljøet selv lenger. Jeg kjenner flere par av samme kjønn, men de lever ganske normale liv. Mange liksom vokser fra eller tar avstand fra kulturen man ofte ser i regnbuemiljøet på et tidspunkt. Men ikke alle. Noen kommer seg på en måte ikke videre ser det ut til,og de gidder ikke jeg å være en del av. Jeg synes ikke alt behøver å aksepteres, fordi man er skeiv. 

Anonymkode: 5216d...cc3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Anonymanda said:

Har en bekjent som er nærmer seg 50.....hun har kjærester i tidlig 20 årene. 

Anonymkode: 8f151...5b0

Skrevet
På 19.4.2020 den 4.47, AnonymBruker skrev:

Hvilke kjønn og hvilke alder har du? 

Anonymkode: b3d07...87b

Ikke i den alderen jeg er nå, er ikke hebofil

Skrevet
På 20.4.2020 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke er pedofil og tenner ikke på barnekropper vel?

Anonymkode: a3e30...583

Å ha sex med en på 16 er ikke pedofili, men er på grensen til hebofil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Dere må ikke glemme at 16-årige kropper er biologisk modne. De vil og gi stor nytelse for menn, derfor er det naturlig at menn er seksuelt tiltrukket av dem.

Anonymkode: ef1ed...b8e

Jeg regner også hjernen som en del av kroppen, altså er de ikke modne likevel. Derfor er de ikke seksuelt tiltrekkende i min bok. Tenner man på en 16-åring når man selv er godt voksen har noe gått galt på veien i topplokket.

Anonymkode: e0a8d...93b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg regner også hjernen som en del av kroppen, altså er de ikke modne likevel. Derfor er de ikke seksuelt tiltrekkende i min bok. Tenner man på en 16-åring når man selv er godt voksen har noe gått galt på veien i topplokket.

Anonymkode: e0a8d...93b

Det du sier her er nok helt feil. Menn har i tusener av år hatt sex med 16-årige jenter. Du skal ikke så langt tilbake i tid før det ikke var uglesett. Sex med 16-åringer er helt naturlig fra naturens side.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du sier her er nok helt feil. Menn har i tusener av år hatt sex med 16-årige jenter. Du skal ikke så langt tilbake i tid før det ikke var uglesett. Sex med 16-åringer er helt naturlig fra naturens side.

Trekke frem da jentene ikke hadde noe de skulle sagt og det egentlig var overgrep osv. Patetisk. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trekke frem da jentene ikke hadde noe de skulle sagt og det egentlig var overgrep osv. Patetisk. 

Igjen har vi noe som er helt feil. 16-årige jenter har i tusener av år hatt seksuelle lyster, så å tro at de ikke hadde sex frivillig er helt vilt.

Skrevet (endret)
På 19.4.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Er 31, kvinne. 
Aldri i livet. Hadde ikke sett på en 16 åring to ganger en gang.
Synes alt under 30 er for ungt. Altså 1 år yngre er min grense og slik har det alltid vært, har nok med at jeg har en bror som er 1 år yngre og en som er 3 år yngre. Så det har bare alltid føltes feil å være med noen som er på deres alder. Mens ei venninne har aldri vært sammen med en som er eldre enn seg selv. Eksen var 5 år yngre og 3 år yngre, nåværende er 4 år yngre enn hun selv. Forstår ikke hvordan hun klarer det 😂

Oppover så kan jeg fint gå opp til 40-45.

Anonymkode: 59c89...9c2

De menna som kun er 4-5 år yngre er jo ganske jevnt. Jeg som kvinne på 39 kunne gått ned til 30 selv, men det er svært få menn jeg ville hatt sex med som er 10 år eldre enn meg, rett og slett fordi mange menn ikke holder seg særlig bra lenge. Men det er smak og behag😊 Kunne aldri hatt sex med yngre enn det igjen da, men en del menn tidlig i 30 årene ser ganske mandige og store ut. 16 åringer er totalt utelukket. De hadde jeg vel heller fått morsfølelser over.

6 timer siden, Anonymanda skrev:

Hvem har sagt at "vestlig kultur/moral" er noe resten av verden skal tilpasse seg ? 

Tror du kan bedømme det ganske bra på hvordan jentene i en del land har det. Mange føder barn altfor unge og det er ofte de får store skader i underlivet fordi kroppen deres ikke er helt ferdig utviklet enda. At jenter får mensen betyr ikke at de er kvinner. Det er små jenter helt ned til 8- 9 års alderen som får mensen og blir giftet bort til en gammel skværp. En del av disse jentene dør under overgrepet denne gamlingen utsetter dem for. I media pleier de å kalle det for at jente på 8 døde under samleie, men det er helt klart overgrep og de burde kalle en spade for en spade. Grunn til at kvinner flest syns det er motbydelig, er fordi vi alle har vært 16 år og vet hvor lite modne de er i den alderen.

Endret av wintergirl
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen har vi noe som er helt feil. 16-årige jenter har i tusener av år hatt seksuelle lyster, så å tro at de ikke hadde sex frivillig er helt vilt.

Vel, det er kanskje sant, men 99% av alle 16-åringer har seksuelle lyster mot jevngamle. Da jeg var 16 var min første kjæreste 17, men samme årskull. Hadde aldri tenkt tanken av at menn på alderen med min far og bestefar ville hatt tilgang på kroppen min!🤢

Jeg har fått vanvittig mye seksuell tilnærmelser helt fra jeg var 15 av ekle voksne menn og gamle griser! Jeg spydde inni meg av tanken på å vær med de!😷 Nå som jeg er 20 år er eldste jeg har hatt sex med 24, som er kjæresten min nå. 

Hvis jeg finner ut at min kjæreste hadde likt å hatt sex med ei som ikke engang er myndig, og prøver å forsvare enda lavere seksuell lavalder pga historie som han ikke har noe som helst peiling på, så hadde det vært goodbye

Anonymkode: a2a9a...ef3

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...