AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #101 Skrevet 20. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg blir 83 i juni, og for meg er det helt uaktuelt å ha kjønnslig omgang med noen under 70, Har en nabo på eldrehjemmet som er 87, og han har en datter på 63 - rene barnet. Ungdommen nå til dags er bortskjemt, umoralsk og har en skamløs innstilling til menneskekroppen, som fra naturens side er skapt til å være et middel til forplantning, ikke et leketøy man bruker til utukt, og den seksuelle lavalderen bør etter min mening settes til 35 år; ikke èn dag mindre. Først da er man moden nok til å kunne kalles voksen. Anonymkode: 96923...de2 Beklager skrivefeil - det skulle naturligvis være "én dag mindre" - men disse nymotens komputerne er helt forferdelige for oss som ikke lenger ser like godt som tidligere. Alt var mye bedre før. Anonymkode: 96923...de2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #102 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Beklager skrivefeil - det skulle naturligvis være "én dag mindre" - men disse nymotens komputerne er helt forferdelige for oss som ikke lenger ser like godt som tidligere. Alt var mye bedre før. Anonymkode: 96923...de2 Aaaaaah... alt var jammen mye bedre før... da man for under én krone kunne kjøpe både dagens brød og melk! Men så kom disse herskens kommunistene med tull som vulgære onanierendeleketøy og slikt. Men nok om den saken. Alt var bedre før! Anonymkode: ee449...852
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #103 Skrevet 20. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager skrivefeil - det skulle naturligvis være "én dag mindre" - men disse nymotens komputerne er helt forferdelige for oss som ikke lenger ser like godt som tidligere. Alt var mye bedre før. Anonymkode: 96923...de2 Jeg har ingen tro på at en 83-åring er oppe kl 4 om natta🤣 De fleste slukner vel av imovane i 9 tiden Anonymkode: a2a9a...ef3 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #104 Skrevet 20. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ingen tro på at en 83-åring er oppe kl 4 om natta🤣 De fleste slukner vel av imovane i 9 tiden Anonymkode: a2a9a...ef3 Man sover mindre når man blir eldre, og vi her på eldrehjemmet er ikke helt senile selv om vi har problemer med de nymotens oppfinnelsene som dere unge under 50 er vant til. Vi gamle er fortsatt eldst, og livet var bedre da vi var unge - musikken i 1950- og 1960-årene var noe helt annet enn dette bum-bum-bum-søppelet som lages idag, og innstillingen til kropp og seksualliv var mye sunnere. Mannen i huset skulle på arbeid, og kona var hjemme med ungene; det virker kanskje gammeldags i deres øyne, men det var mye mindre stress den gang; hvor lett det er å forene arbeid og barneoppdragelse ser man i denne karantenetiden - det er ikke lett å ta seg av begge deler. Og i 1980-årene fant du ikke en strand i Norge uten atskillige kvinner som badet toppløse. Hvor mange tør dette idag ...? Alt var mye bedre før. Anonymkode: 96923...de2 1
Brunello Skrevet 20. april 2020 #105 Skrevet 20. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns at det er helt sykt at det er lov. Det er helt ok at den seksuelle lavalderen er 16 år, men det burde vært en lov mot at voksne kan ha sex med barn. For man er jo et barn når man er 16. Jeg syns det er helt vilt at den loven mot seksuell omgang med barn ikke gjelder for de som er fylt 16, bare fordi de lovlig kan ha sex. Anonymkode: f94b4...254 Reglen om16 års seksuell lavalder er slik fordi mange mener en 16 åring er moden for sex. Da kan man ikke skille på partners alder. Ville også blitt ekstremt vanskelig å håndheve regler om dette. 1
draug 75 Skrevet 20. april 2020 #106 Skrevet 20. april 2020 Etter at jeg ble over 18 så har det nok ikke vært særlig aktuelt, hvor møter an 16åringer, liksom? Så det blir en teoretisk øvelse. Jeg pulte ei på 17 år da jeg sjøl var 24, det var litt grisete, og vi likte det (griseriet). Så jeg er en gris. Men denne 17åringen skilte seg ut fra hopen med å være noe mer oppvakt enn venninnene. Så jeg tør anta at 16 åringer ikke har vært videre aktuelt i begynnelsen av tjueårene heller. 3
Anonymburker Skrevet 20. april 2020 #107 Skrevet 20. april 2020 På 19.4.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev: Her ser vi hvor ekle menn er. Anonymkode: 5f5ba...f5b Noe av det mest logiske som fins i verden, er at menn tenner på unge kvinner med flott hud, og rent estetisk ofte er på sitt flotteste. Det er rett og slett naturlig og svært normalt for menn å tenne på unge jenter, uansett hvilken aldersgruppe de selv tilhører. Det er ren biologi, og på ingen måte ekkelt. Men her kommer aberet; det er forskjell på juridisk lovgivning og moral. Det som er ekkelt er de som bruker det juridiske til å forsvare seg selv og sine handlinger med. "Jeg har lov til å ligge med en på 16", vil de kanskje si. Det er de samme personene som kunne ligget med en på 15, 14 eller 13, hvis den seksuelle lavalder ble justert ned. Og det er da det blir ekkelt. Hvor går egentlig grensen for slike mennesker? De fleste mennesker har noe som heter moral. De tenker utover juridisk lovgivning, og på flere ting enn hva "jeg har lov til". F.eks "jeg har lov til å ligge med en på 16, men er det riktig?". "Er en jente eller gutt på 16 moden nok til å si ja til sex og forstå konsekvensene"? De som har moralen i bunn, vil stille seg slike spørsmål og sannsynligvis komme frem til at "nei, å ligge med en på 16 er ikke greit". 18
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #108 Skrevet 20. april 2020 K30, aldri i verden! En på 20 Kaaaanskje men 16 åring er bare barnet Anonymkode: 57b33...940 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #109 Skrevet 20. april 2020 På 19.4.2020 den 12.54, Lasox skrev: Fantasere og se på video er jo selvfølgelig to forskjellige ting enn å faktisk gjøre det? Kvalmt om du faktisk vurderer det siden du er 40 år! Du kunne jo ha vært faren deres! Når kulturministeren gjør det så må det vel være greit for andre å gjøre det også? Det var et privat anliggende sa et samlet medienorge (uttatt Resett da). Anonymkode: 76d2a...58b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #110 Skrevet 20. april 2020 M35 ja, det hadde vært veldig deilig med en så ung fitte. Anonymkode: ef1ed...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #111 Skrevet 21. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: M35 ja, det hadde vært veldig deilig med en så ung fitte. Anonymkode: ef1ed...b8e Bare for å provosere? Alt for ung for deg. Anonymkode: b3d07...87b 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #112 Skrevet 21. april 2020 8 hours ago, Expandable86 said: Noe av det mest logiske som fins i verden, er at menn tenner på unge kvinner med flott hud, og rent estetisk ofte er på sitt flotteste. Det er rett og slett naturlig og svært normalt for menn å tenne på unge jenter, uansett hvilken aldersgruppe de selv tilhører. Det er ren biologi, og på ingen måte ekkelt. Men her kommer aberet; det er forskjell på juridisk lovgivning og moral. Det som er ekkelt er de som bruker det juridiske til å forsvare seg selv og sine handlinger med. "Jeg har lov til å ligge med en på 16", vil de kanskje si. Det er de samme personene som kunne ligget med en på 15, 14 eller 13, hvis den seksuelle lavalder ble justert ned. Og det er da det blir ekkelt. Hvor går egentlig grensen for slike mennesker? De fleste mennesker har noe som heter moral. De tenker utover juridisk lovgivning, og på flere ting enn hva "jeg har lov til". F.eks "jeg har lov til å ligge med en på 16, men er det riktig?". "Er en jente eller gutt på 16 moden nok til å si ja til sex og forstå konsekvensene"? De som har moralen i bunn, vil stille seg slike spørsmål og sannsynligvis komme frem til at "nei, å ligge med en på 16 er ikke greit". Nei, dette er ikke moral. Det er egoisme. Man prisgir bare den sosiale dimensjonen litt høyere enn nytelsen. Anonymkode: 2cf47...f38 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #113 Skrevet 21. april 2020 M33. Ja, lett. Anonymkode: 905f6...c12 2
Charlie Amberson Skrevet 21. april 2020 #114 Skrevet 21. april 2020 Man kan i følge en "nerd" jeg kjenner regne ut sosialt akseptable aldersgrenser: Nedre aldersgrense: egen alder, del med 2, pluss 7 Øvre aldersgrense: egen alder, minus 7, gang med 2 Så for en 16-åring blir grensene da fra 15-18 år. For en 28-åring som meg blir det 21-42 år. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #115 Skrevet 21. april 2020 På 20.4.2020 den 2.08, AnonymBruker skrev: Men hun er jo like gammel eller ung. Anonymkode: b3d07...87b Ja, som sagt tenner jeg på en kvinnekropp, ikke en barnekropp. Fyller hun begge kriterier, altså kvinnekropp og seksuell lavalder, kunne jeg potensielt hatt sex med henne. Er dette så vanskelig å forstå? Er intellektet ditt så begrenset? Anonymkode: a3e30...583 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #116 Skrevet 21. april 2020 On 4/19/2020 at 9:45 PM, AnonymBruker said: Her ser vi hvor ekle menn er. Anonymkode: 5f5ba...f5b Du overser med vilje de mennene som sa at sex med en 16 åring er uaktuelt. Så lenge du kan hate menn så er du vel glad? Anonymkode: 8f151...5b0 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #117 Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, som sagt tenner jeg på en kvinnekropp, ikke en barnekropp. Fyller hun begge kriterier, altså kvinnekropp og seksuell lavalder, kunne jeg potensielt hatt sex med henne. Er dette så vanskelig å forstå? Er intellektet ditt så begrenset? Anonymkode: a3e30...583 Ja, er vanskelig for meg å forstå. Kunne aldri hatt sex med en på 16 uansett hvordan han så ut. Han måtte vært eldre. Anonymkode: b3d07...87b 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #118 Skrevet 21. april 2020 Straffeloven er selvsagt laget etter hva samfunnet mener er å skade andre og hva som ikke er å skade andre. Når det er lov for en mann på 40 å ha sex med en 16 åring så er det nettopp fordi samfunnet mener at 16 åringen neppe tar skade av å ha sex med en voksen mann. Finnes det tilfeller hvor jenta i ettertid vil angre? Selvsagt, men det er heldigvis ikke slik at man kan straffes kun fordi jenta i ettertid angrer. For øvrig hva om 40 åringen som har sex med den 16 år gamle jenta angrer og føler skam? Mener folk oppriktig at 16 åringen da skal kunne straffes for å ha hatt sex med 40 åringen? Anonymkode: 30a59...773 3
Million Skrevet 21. april 2020 #119 Skrevet 21. april 2020 Ingen under 40 for min del... er over 50 selv. En 16 åring er et barn! Sist jeg hadde sex med en 16 åring, var jeg 16 år selv. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #120 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Straffeloven er selvsagt laget etter hva samfunnet mener er å skade andre og hva som ikke er å skade andre. Når det er lov for en mann på 40 å ha sex med en 16 åring så er det nettopp fordi samfunnet mener at 16 åringen neppe tar skade av å ha sex med en voksen mann. Finnes det tilfeller hvor jenta i ettertid vil angre? Selvsagt, men det er heldigvis ikke slik at man kan straffes kun fordi jenta i ettertid angrer. For øvrig hva om 40 åringen som har sex med den 16 år gamle jenta angrer og føler skam? Mener folk oppriktig at 16 åringen da skal kunne straffes for å ha hatt sex med 40 åringen? Anonymkode: 30a59...773 Dette mener du ikke? Du spør om det skal være mulig å straffe den 16 åringen? Uansett om han/hun på 40 år anger er det den voksne og får ta den angeren på seg selv og håper den personen hadde angret. Det er skammelig å ønske sex med så ung. Anonymkode: b3d07...87b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå