Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Det kan jo være en bruker som heter "seg selv" da. Kanskje vedkommende er utestengt, og derfor ikke skal diskuteres med. Anonymkode: eacdd...c88
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo være en bruker som heter "seg selv" da. Kanskje vedkommende er utestengt, og derfor ikke skal diskuteres med. Anonymkode: eacdd...c88 Noen tråder blir jo ryddet fordi en bruker diskuterer med seg selv. En veldig sær ting å gjøre. Da kan man ikke ha mye å gjøre om man bruker tid på det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Gorilla skrev: Noen tråder blir jo ryddet fordi en bruker diskuterer med seg selv. En veldig sær ting å gjøre. Da kan man ikke ha mye å gjøre om man bruker tid på det. Mener du som anonym. Eller poster både som seg selv og anonymt? Anonymkode: 7af04...9be
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, Gorilla said: Jeg har sett dette i tråder, og lurer på hvorfor folk gjør dette? Virker jo helt merkelig å diskutere med seg selv. Hva er poenget? At det skal se ut som flere er enige i en tråd hvor det er mange mot én? Må si det uansett er et merkelig fenomen. Man kan starte tråden som anonym, logge ut, og deretter svare andre som kommentarer uten å huske å krysse av for "Post as anonymous" - og vips: Plutselig er man ifølge definisjonen i diskusjon med seg selv, og tråden blir senere ryddet som følge av dette. Så det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til før man - helt ufrivillig - bryter denne regelen; det har jeg selv klart å gjøre. Anonymkode: 605c7...c4c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jo være en bruker som heter "seg selv" da. Kanskje vedkommende er utestengt, og derfor ikke skal diskuteres med. Anonymkode: eacdd...c88 Si meg, må du liksom inn i alle tråder og "være morsom"? For det begynner å bli ganske gammelt. Ta og finn på noe nytt. Anonymkode: eacdd...c88 2
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du som anonym. Eller poster både som seg selv og anonymt? Anonymkode: 7af04...9be Enten som AB og bruker, ja, evt med to forskjellige brukere samtidig. Det er flere ganger tråder har blitt ryddet fordi folk diskuterer med seg selv.
Silva Pluvialis Skrevet 18. april 2020 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan starte tråden som anonym, logge ut, og deretter svare andre som kommentarer uten å huske å krysse av for "Post as anonymous" - og vips: Plutselig er man ifølge definisjonen i diskusjon med seg selv, og tråden blir senere ryddet som følge av dette. Så det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til før man - helt ufrivillig - bryter denne regelen; det har jeg selv klart å gjøre. Anonymkode: 605c7...c4c Det gir mening, ja, men da er du jo ikke i diskusjon med deg selv på en slik måte. Noen siterer jo seg selv og diskuterer ordentlig frem og tilbake for å få igang tråden. Det er det som er rart. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, Gorilla said: Det gir mening, ja, men da er du jo ikke i diskusjon med deg selv på en slik måte. Noen siterer jo seg selv og diskuterer ordentlig frem og tilbake for å få igang tråden. Det er det som er rart. Det er nå slik reglene tolkes, så jeg skulle tro at dette er hovedgrunnen til at trådene ryddes med denne forklaringen - hvis du nå svarte meg som anonym, ville du være i diskusjon med deg selv siden du startet denne tråden med brukenavnet ditt. Anonymkode: 605c7...c4c
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nå slik reglene tolkes, så jeg skulle tro at dette er hovedgrunnen til at trådene ryddes med denne forklaringen - hvis du nå svarte meg som anonym, ville du være i diskusjon med deg selv siden du startet denne tråden med brukenavnet ditt. Anonymkode: 605c7...c4c Det er forståelig. Jeg lurer egentlig mer på hva som får folk til å aktiv argumentere og krangle med seg selv i en tråd? Det var mer det jeg tenker på som jeg finner veldig merkelig.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 Det er jo lov å ha flere brukere f.eks, men det er ikke lov å bruke disse om hverandre til å diskutere med seg selv. De kan jo gå inn å se IP adresse om de mistenker at det skjer, og da ser de at det er samme menneske og stenger tråd, stenger brukerne ute. Hvorfor noen gjør det? Nei, du jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å trolle, hvorfor noen synes det er gøy å kverulere "bare fordi", hvorfor noen liker å mobbe andre osv. osv. Folk er sære, kjipe og enda verre -og jeg tror noen ganger vi burde klappe mer for moderatorene enn det vi gjør, de ser nok mye rart som de tar vekk før de fleste av oss ser at det noen gang har eksistert. Anonymkode: 7adde...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 De gjør det for å få mer aktivitet i tråden, enten det er trolletråder eller vanlige tråder. Vil tro det skjer mest i trolletråder. Anonymkode: 6a319...724
barbent Skrevet 19. april 2020 #13 Skrevet 19. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan starte tråden som anonym, logge ut, og deretter svare andre som kommentarer uten å huske å krysse av for "Post as anonymous" - og vips: Plutselig er man ifølge definisjonen i diskusjon med seg selv, og tråden blir senere ryddet som følge av dette. Så det skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til før man - helt ufrivillig - bryter denne regelen; det har jeg selv klart å gjøre. Anonymkode: 605c7...c4c Riktig, det er fort gjort, tåpelig av kg å kalle det for diskusjon med seg selv
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 3 hours ago, barbent said: Riktig, det er fort gjort, tåpelig av kg å kalle det for diskusjon med seg selv Det finnes tabber, og så finnes det diskusjon med seg selv. Anonymkode: 6a319...724
barbent Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes tabber, og så finnes det diskusjon med seg selv. Anonymkode: 6a319...724 joda men hva er krisa liksom, er det et stort problem
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Skrevet 20. april 2020 17 timer siden, barbent skrev: Riktig, det er fort gjort, tåpelig av kg å kalle det for diskusjon med seg selv Nå får man da ingen reaksjon for det! La oss si Arne_anonym starter en tråd og Berit svarer på det. Hvis Arne vil svare Berit men glemmer å trykke på anonym så diskuterer han med Berit og ikke seg selv. Det er da helt greit. Hvis Arne derimot begynner å rose sitt eget innlegg så er det rimelig overlagt og selvfølgelig ikke akseptabelt. Anonymkode: aae81...51f 2
barbent Skrevet 20. april 2020 #17 Skrevet 20. april 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får man da ingen reaksjon for det! La oss si Arne_anonym starter en tråd og Berit svarer på det. Hvis Arne vil svare Berit men glemmer å trykke på anonym så diskuterer han med Berit og ikke seg selv. Det er da helt greit. Hvis Arne derimot begynner å rose sitt eget innlegg så er det rimelig overlagt og selvfølgelig ikke akseptabelt. Anonymkode: aae81...51f hvorfor gjentar du det som allerede er sagt Endret 20. april 2020 av barbent
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 På 19.4.2020 den 1.31, AnonymBruker skrev: Det kan jo være en bruker som heter "seg selv" da. Kanskje vedkommende er utestengt, og derfor ikke skal diskuteres med. Anonymkode: eacdd...c88 😂 På 19.4.2020 den 2.04, Gorilla skrev: Det er forståelig. Jeg lurer egentlig mer på hva som får folk til å aktiv argumentere og krangle med seg selv i en tråd? Det var mer det jeg tenker på som jeg finner veldig merkelig. Jeg har lest brukere fortelle selv at gamle tråder har poppet opp som de har gitt råd i, også har det gått opp for dem at de selv var TS. Har også lest de som har hisset seg opp over andre sine innlegg også var det dem selv som skrev det for en stund tilbake. Så joda, fullt mulig. Mange kranglefanter her på KG så skulle bare mangle at en ikke krangler litt med seg selv også av og til Anonymkode: 97aa0...22b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #19 Skrevet 21. april 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Nå får man da ingen reaksjon for det! La oss si Arne_anonym starter en tråd og Berit svarer på det. Hvis Arne vil svare Berit men glemmer å trykke på anonym så diskuterer han med Berit og ikke seg selv. Det er da helt greit. Hvis Arne derimot begynner å rose sitt eget innlegg så er det rimelig overlagt og selvfølgelig ikke akseptabelt. Anonymkode: aae81...51f Jo, det får man. Reglene tolkes slik at alle kommentarer i en tråd tolkes som svar til TS, ikke til de andre som svarer. Ikke bare jeg som har opplevd å få ting slettet som følge av dette. Anonymkode: 605c7...c4c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #20 Skrevet 22. april 2020 Det er mange som konsekvent holder på slik og tror de lurer alle andre. Bare at de driter sånn på leggen og avslører seg ved å føre akkurat samme språk og skrivefeiler i alle svarene sine. Anonymkode: f62fa...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå