AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg fant ut for et år siden at jeg er bifil og har datet en dame noen måneder nå. Vi har hatt jevnlig sex siden vi tok det steget i datingen. Hun har nå hintet frempå at hun gjerne vil bli tatt med strap on og vil ta meg med strap on. Dere jenter som har hatt sex med jenter, hva bør jeg tenke på og er det deilig å bli tatt med strap on? Anonymkode: 47a0a...b88
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Tror du finner tips om du googler eller søker på youtube. Det jeg har hørt er at det er veldig kvalitetsforskjell, og det går an å kjøpe et "harness" som du kan bytte ut dildoer til, det tror jeg sitter mye bedre enn de som kommer alt i ett.. men jeg er ikke helt ekspert på det her. Bare vær obs på at noen av dem er vanskelige å jobbe med, så ikke bare gå etter utseendet eller noe. Anonymkode: 5b404...21f
Gjest Alterego666 Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Google feeldoe, en dildo som også går inn i skjeden på den aktive. Partner bruker det på meg, og det er hennes favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå