Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine beste tips for å se pen ut? Jeg er kvinne i 30 årene, som trenger tips til hvordan jeg kan se litt bedre ut. Jeg sminker meg hver dag, renser og fukter, bruker ansiktsmaske i ny og ne. Drikker vann. 

Anonymkode: 02ea6...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan begynne å si til deg selv at du er gin. Tror tankene dine surrer på det jo mere du tenker på det. Så prøv å snu det.

Anonymkode: 4975e...1a6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg også:sukk:

Det jeg gjør er dette: 

Sminker meg, har langt hår, steller neglene og bruker neglelakk, trener og holder meg slank, bruker god ansiktspleie, kler meg fint og feminint på en måte som passer kroppen, en god parfyme, renser og pusser tennene hos tannlege hvert år, vurdere bleking snart, spiser sunt, er hyggelig og smiler. 

Skulle så inderlig gjerne håpe jeg var pen så jeg klarte å skaffe meg en mann og barn før det er for sent.

Anonymkode: 0ed8c...400

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjør er dette: 

Sminker meg, har langt hår, steller neglene og bruker neglelakk, trener og holder meg slank, bruker god ansiktspleie, kler meg fint og feminint på en måte som passer kroppen, en god parfyme, renser og pusser tennene hos tannlege hvert år, vurdere bleking snart, spiser sunt, er hyggelig og smiler. 

Skulle så inderlig gjerne håpe jeg var pen så jeg klarte å skaffe meg en mann og barn før det er for sent.

Gjør du alt dette for deg selv, eller for å skaffe deg en mann?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er gin

Jeg er gin. Vil du være tonic? 

Anonymkode: d073e...80e

• Liker 24
Skrevet

Ta en titt på «bli ny» artikler, mange gode tips der. Det samme med «makeover» show. Men skal du i tillegg ha karisma, så må du være glad i deg selv<3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også stygg, men selvtilliten min tror at jeg er mye penere, minst gjennomsnittlig. Jeg tror det har sammenheng med at jeg bor i nærheten av en stor militærforlegning hvor det tradisjonelt har vært mange menn. Selv stygge jenter får masse oppmerksomhet når det er få jenter per mann på byen. 

Eventuelt kan det være fordi jeg bare vet at jeg er stygg og derfor ubevisst har fokusert på andre ting. Skjønnhet falmer til slutt (selv om tidligere pene gamle damer er penere enn tidligere stygge gamle damer... så akkurat det tror jeg bare er hul trøst for oss stygge!).

Er gift  og har barn, traff mannen min da jeg studerte i en annen by med mer jevn kjønnsfordeling, så det er håp for oss stygge også. Er glad barna ser ut til å ha arvet farens utseende i stor grad. 

Mitt tips er vel egentlig å ikke bry deg så mye om ting du ikke kan endre. Er du feit i tillegg, kan du trene, liksom, men generelt stygge trekk er bare der. 

Anonymkode: 72a1c...f3a

• Liker 7
Skrevet

Rett i ryggen, velstellt hår, pene klær (ikke penklær) som passer kroppen din da kommer du langt. Sminke ødelegger ofte synes jeg. Helt naturlig uten sminke er ofte det beste.

• Liker 3
Skrevet

Det er så flott at du alltid står på pletten for å øse av din uendelige visdom! Hva i all verden skulle vi vel gjort uten deg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjør er dette: 

Tviler på at du er stygg. Måten du beskriver deg selv på høres ut som en vel pleid person som ikke overdriver.  Sikker på at du kan få deg en mann. Du må skjønne at i dagens samfunn er mennene ganske rare. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, OPIgirl skrev:

Gjør du alt dette for deg selv, eller for å skaffe deg en mann?

For meg selv, jeg gjorde det før jeg var interessert i kjæreste og jeg kommer til å fortsette med det hvis jeg en gang får det. 

Det er sånn jeg trives og synes er gøy å ordne med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lys, så farger vipper og bryn, jevnlig hjemme. Da føler jeg meg fresh uten sminke. Ellers er hard trening en god selvtillitsboost.

Anonymkode: 1066f...d7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier dere er stygge.... har dere noen eksempler på hvem dere sammenlikner dere med? 

Anonymkode: fa553...719

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier dere er stygge.... har dere noen eksempler på hvem dere sammenlikner dere med? 

Alle andre. Kollegaer, familie, venner, naboen, de på butikken og bussen osv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle andre. Kollegaer, familie, venner, naboen, de på butikken og bussen osv.

Sånn som feks Amy Schumacher? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Schumer

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som alle, aldri hørt om henne, men hun er pen. 

AnonymBruker
Skrevet

Finn noen som synes du er pen 

Anonymkode: e20fe...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Dere som synes dere er stygge. Er dere sikre på det? Tror det ligger i hodet. Hvordan er dere stygge? Hvordan ser dere ut liksom

Anonymkode: 1670f...d9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det blir helt tullete å kalle seg stygg, det er du helt sikkert ikke. Kanskje du ikke er slående vakker, men det er det få som er. Resten av oss er helt vanlige, og det holder i massevis. Hvis det er veldig viktig for deg å være penere, så oppnår du sikkert det i samarbeid med en flink frisør/ hudpleier/ stylist, men utseendet er virkelig ikke spesielt viktig. Det er hva slags person du er som teller :) 

Anonymkode: 5665a...975

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...