AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Hva er dine beste tips for å se pen ut? Jeg er kvinne i 30 årene, som trenger tips til hvordan jeg kan se litt bedre ut. Jeg sminker meg hver dag, renser og fukter, bruker ansiktsmaske i ny og ne. Drikker vann. Anonymkode: 02ea6...5f4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Kan begynne å si til deg selv at du er gin. Tror tankene dine surrer på det jo mere du tenker på det. Så prøv å snu det. Anonymkode: 4975e...1a6 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Det er jeg også Det jeg gjør er dette: Sminker meg, har langt hår, steller neglene og bruker neglelakk, trener og holder meg slank, bruker god ansiktspleie, kler meg fint og feminint på en måte som passer kroppen, en god parfyme, renser og pusser tennene hos tannlege hvert år, vurdere bleking snart, spiser sunt, er hyggelig og smiler. Skulle så inderlig gjerne håpe jeg var pen så jeg klarte å skaffe meg en mann og barn før det er for sent. Anonymkode: 0ed8c...400 3
OPIgirl Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg også Det jeg gjør er dette: Sminker meg, har langt hår, steller neglene og bruker neglelakk, trener og holder meg slank, bruker god ansiktspleie, kler meg fint og feminint på en måte som passer kroppen, en god parfyme, renser og pusser tennene hos tannlege hvert år, vurdere bleking snart, spiser sunt, er hyggelig og smiler. Skulle så inderlig gjerne håpe jeg var pen så jeg klarte å skaffe meg en mann og barn før det er for sent. Anonymkode: 0ed8c...400 Gjør du alt dette for deg selv, eller for å skaffe deg en mann? 12
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: du er gin Jeg er gin. Vil du være tonic? Anonymkode: d073e...80e 24
Taffel Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Ta en titt på «bli ny» artikler, mange gode tips der. Det samme med «makeover» show. Men skal du i tillegg ha karisma, så må du være glad i deg selv<3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 Jeg er også stygg, men selvtilliten min tror at jeg er mye penere, minst gjennomsnittlig. Jeg tror det har sammenheng med at jeg bor i nærheten av en stor militærforlegning hvor det tradisjonelt har vært mange menn. Selv stygge jenter får masse oppmerksomhet når det er få jenter per mann på byen. Eventuelt kan det være fordi jeg bare vet at jeg er stygg og derfor ubevisst har fokusert på andre ting. Skjønnhet falmer til slutt (selv om tidligere pene gamle damer er penere enn tidligere stygge gamle damer... så akkurat det tror jeg bare er hul trøst for oss stygge!). Er gift og har barn, traff mannen min da jeg studerte i en annen by med mer jevn kjønnsfordeling, så det er håp for oss stygge også. Er glad barna ser ut til å ha arvet farens utseende i stor grad. Mitt tips er vel egentlig å ikke bry deg så mye om ting du ikke kan endre. Er du feit i tillegg, kan du trene, liksom, men generelt stygge trekk er bare der. Anonymkode: 72a1c...f3a 7
Hr. Aktiv Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 Rett i ryggen, velstellt hår, pene klær (ikke penklær) som passer kroppen din da kommer du langt. Sminke ødelegger ofte synes jeg. Helt naturlig uten sminke er ofte det beste. 3
Nappetass1 Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 Det er så flott at du alltid står på pletten for å øse av din uendelige visdom! Hva i all verden skulle vi vel gjort uten deg
Curlyme Skrevet 19. april 2020 #10 Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg også Det jeg gjør er dette: Sminker meg, har langt hår, steller neglene og bruker neglelakk, trener og holder meg slank, bruker god ansiktspleie, kler meg fint og feminint på en måte som passer kroppen, en god parfyme, renser og pusser tennene hos tannlege hvert år, vurdere bleking snart, spiser sunt, er hyggelig og smiler. Skulle så inderlig gjerne håpe jeg var pen så jeg klarte å skaffe meg en mann og barn før det er for sent. Anonymkode: 0ed8c...400 Tviler på at du er stygg. Måten du beskriver deg selv på høres ut som en vel pleid person som ikke overdriver. Sikker på at du kan få deg en mann. Du må skjønne at i dagens samfunn er mennene ganske rare. 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, OPIgirl skrev: Gjør du alt dette for deg selv, eller for å skaffe deg en mann? For meg selv, jeg gjorde det før jeg var interessert i kjæreste og jeg kommer til å fortsette med det hvis jeg en gang får det. Det er sånn jeg trives og synes er gøy å ordne med. Anonymkode: 0ed8c...400 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 Jeg er lys, så farger vipper og bryn, jevnlig hjemme. Da føler jeg meg fresh uten sminke. Ellers er hard trening en god selvtillitsboost. Anonymkode: 1066f...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #13 Skrevet 19. april 2020 Dere som sier dere er stygge.... har dere noen eksempler på hvem dere sammenlikner dere med? Anonymkode: fa553...719 5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #14 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier dere er stygge.... har dere noen eksempler på hvem dere sammenlikner dere med? Anonymkode: fa553...719 Alle andre. Kollegaer, familie, venner, naboen, de på butikken og bussen osv. Anonymkode: 0ed8c...400 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #15 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle andre. Kollegaer, familie, venner, naboen, de på butikken og bussen osv. Anonymkode: 0ed8c...400 Sånn som feks Amy Schumacher? Anonymkode: fa553...719
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #16 Skrevet 19. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sånn som feks Amy Schumacher? Anonymkode: fa553...719 Schumer Anonymkode: fa553...719
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn som feks Amy Schumacher? Anonymkode: fa553...719 Som alle, aldri hørt om henne, men hun er pen. Anonymkode: 0ed8c...400
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #18 Skrevet 19. april 2020 Finn noen som synes du er pen Anonymkode: e20fe...ae9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #19 Skrevet 19. april 2020 Dere som synes dere er stygge. Er dere sikre på det? Tror det ligger i hodet. Hvordan er dere stygge? Hvordan ser dere ut liksom Anonymkode: 1670f...d9b 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #20 Skrevet 19. april 2020 Jeg synes det blir helt tullete å kalle seg stygg, det er du helt sikkert ikke. Kanskje du ikke er slående vakker, men det er det få som er. Resten av oss er helt vanlige, og det holder i massevis. Hvis det er veldig viktig for deg å være penere, så oppnår du sikkert det i samarbeid med en flink frisør/ hudpleier/ stylist, men utseendet er virkelig ikke spesielt viktig. Det er hva slags person du er som teller Anonymkode: 5665a...975 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå