Gå til innhold

Mc Donalds i Coronatid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger steder hvor mattilsynet har satt opp smilefjes. Regner med at god hygiene den gang, også gjelder nå. Spiser riktig nok ikke Mc Donalds mat. Men Subway og Big Bite.

Anonymkode: d82ac...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist på Burger King og spist is fra McDonalds...

Spiser der jeg føler for å spise (mat jeg føler for), uten at evt "corona" skal stoppe meg. Spiser dog ikke "ute" hvis jeg ser og føler at det er uhygieniske forhold der, og ser at de ikke bruker hansker f.eks..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rosatoast skrev:

Har spist på Burger King og spist is fra McDonalds...

Spiser der jeg føler for å spise (mat jeg føler for), uten at evt "corona" skal stoppe meg. Spiser dog ikke "ute" hvis jeg ser og føler at det er uhygieniske forhold der, og ser at de ikke bruker hansker f.eks..

Er det ikke alltid litt uhygienisk på BK og McDonalds? Spiser aldri der, syns alltid det virker skittent. 

Har kjøpt mat på Big Bite, der er det hygienisk virker det som og å spise grove baguetter med grønnsaker og kylling er ikke så usunt heller:)

Anonymkode: cb266...2e5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke alltid litt uhygienisk på BK og McDonalds? Spiser aldri der, syns alltid det virker skittent. 

Har kjøpt mat på Big Bite, der er det hygienisk virker det som og å spise grove baguetter med grønnsaker og kylling er ikke så usunt heller:)

Der jeg er fra, er McD kåret til Norges reneste. Aldri vært noe skittent og ekkelt der. Liker ikke spise på McD på Karl Johan f.eks, der er deet bare skikkelig ekkelt.

Er ikke noe fan av big bite, jeg lager sunn mat hjemme. Spiser takeaway hvis jeg vil ha noe usunt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser aldri på McDonald’s. Men har hentet takeaway pizza et par ganger. 

Anonymkode: 23d37...608

Skrevet

Synes mange nordmenn er litt selvmotsigende når det gjelder mathygiene. Jeg kjenner flere som konsekvent unngår Mcern og BK grunnet hygiene. De kaster også all mat som er utgått på dato uten engang å sjekke om den er i orden. 

De samme menneskene spiser imidlertid mer enn gjerne mat fra sykkelvogner på ferie i Thailand. Hva er så rasjonalet? 

Dessuten er det ca en million ganger kjipere å legges inn på sykehus i Asia enn på Ullevål. Underlige mennesker...

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Rosatoast skrev:

Der jeg er fra, er McD kåret til Norges reneste. Aldri vært noe skittent og ekkelt der. Liker ikke spise på McD på Karl Johan f.eks, der er deet bare skikkelig ekkelt.

Er ikke noe fan av big bite, jeg lager sunn mat hjemme. Spiser takeaway hvis jeg vil ha noe usunt.

Det er sikkert annerledes i mindre byer, her er det skittent og ekkelt, både BK og McDonalds. Liker heller ikke burgerne på disse plassene, men kan ikke huske sist jeg spiste der så det kan ha blitt bedre. Big Bite er alltid rent her og baguettene er skikkelig gode, med masse grønt. De er ikke så usunne og de smaker kjempegodt👍 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har droppa:

McDonalds

Peppes

Burger King

Circle K

Egon

Varmdisken i samtlige dagligvare butikker

Dvs alle som lager varm mat. Tar IKKE den sjansen nå. Ville ikke engang tatt imot varmmat fra hjelpeorganisasjoner eller frivillige. 

Anonymkode: da941...d21

Viruset tåler varmebehandlet mat dårlig. Så lenge den er rykandes heit når du får den, så trur eg du er safe

Anonymkode: bc060...edf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser aldri McDonalds, men spiser annen takeaway. Blir egentlig mer enn vanligvis.

Anonymkode: 8bb36...b49

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, mannen min jobber på BK. De har alltid strenge hygieneregler som de følger og ofte inspeksjoner på at alt er rent og i orden.

Anonymkode: 8bb36...b49

• Liker 1
Skrevet

Ja. Spiser masse mc Donald og sushi nå

AnonymBruker
Skrevet

Nope, hverken McD, takout eller spise ute (for de kafeene som fortsatt er åpne) siden 12 mars for min del.

Anonymkode: c8add...dc7

• Opprett ny...