Gå til innhold

Noen som har problemer med Mytrip.com?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har problemer med mytrip.com? De er umulige å få tak i på telefon (flere timers ventetid) og umulig å finne en e-post man kan skrive til. Noen som har fått tak i de i forbindelse med egen kansellering av reise ifm. covid-19? 

Anonymkode: 3d835...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Noen som har problemer med mytrip.com? De er umulige å få tak i på telefon (flere timers ventetid) og umulig å finne en e-post man kan skrive til. Noen som har fått tak i de i forbindelse med egen kansellering av reise ifm. covid-19? 

Hvis du går inn på nettsiden dems, så står det der. Skriv inn reservasjonsnummer og e-posten din. Så skal du få opp muligheter for å kanselere reisen.

Skrevet

Hei!

Akkurat samme problem her!

Endelig kommer gjennom til bookingkontor så blir samtalen brutt.

Skrevet

Kom fsktisk gjennom nå!

Ringte 21936110 og trykte tastevalg 3 i stedet for 1 eller 2 og da kom jeg endelig gjennom til et engelsktalende, levende menneske etter 8 minutter. Fått hjelp til ombooking.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forsøkt å skrive inn reservasjonsnummer og e-mail, men får bare opp feilmelding gang på gang. 

Så bra at dere andre kom gjennom! Skal prøve å ringe i morgen. De refunderer altså ikke penger? Er så usikkert når neste reise kan bli så ombooking vil være vanskelig

Skrevet

Jeg var visst litt for snar med å skrive her igår. Trodde jeg kom til å få hjelp av personene jeg snakket med på kundeservice igår, men ble satt over til ombooking kontoret og etter en hel ny time med ventetid (totalt 2 timer) så ga jeg opp å vente. Ringt på nytt igjen og ber dem hjelpe meg uten å sette over men de sier de ikke kan hjelpe og blir satt på vent. Men aldri noen som svarte.

Gjaldt hjemreise idag, ikke svar idag heller. Endte med å kjøpe nye billetter hos Sas. Kostet meg 2500 kr for en tur som jeg allerede har betalt 900 kr for. Men måtte hjem.

Har sendt dem en lang epost og tatt skjermbilde av all samtalelogg og spart på all info jeg har tilgjengelig 

Her bør de virkelig dekke alle utgifter. Etter å ha prøvd å få hjelp i mange dager. 

Har også tipset finn om at dette er en useriøs aktør. De skulle ta det videre.

Flere som sliter? Eller har fått refundert noe som helst? Tror de er registrert i Hellas, selv om det står norsk adresse på hjemmesiden. Men ingenting tyder på at de eksisterer i Norge.. de er en del av marco polo travel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har på nytt forsøkt i dag med det tastevalget som ble oppgitt her i tråden, men kom ikke gjennom. Leste gjennom anmeldelsene av dem på google og det er bare negative tilbakemeldinger, veldig useriøse. Skal aldri bruke dem igjen. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...