Gjest mor sjøl Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Dette er et flott forum og søker derfor hjelp nok en gang. Hvis vi skal invitere hele barnegruppa i podens barnehage i burstag hvor mange voksne må jeg få til å passe disse. Det er stor avdeling(3-6 år) og de er vel ca 15 som blir å komme og noen har jo med seg sine foreldre- de minste. Vi blir to voksne og to eldre søsken på 15 og 17. Er det nok?
Gjest Madeline Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Ja, jeg synes det er nok. Jeg har ikke opplevd at noen har hatt flere voksne enn det til å passe på i bursdager.
mari Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 nå har vi bare hatt 3 åringer hos oss, men da har "alle" mødrene valgt å bli. Men jeg vet at det er mange hønemødre (positivt ladet her...), så jeg hadde regnet med det!
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 4 voksne må holde i lange lengder - og det er sikkert noen av foreldrene som har lyst til å være til stede også, så!
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Er dette en barnehage/avdeling som er vant til å fungere sammen er de mye greiere å holde styr på enn en gruppe som ikke kjenner hverandre. Fire voksne burde holde greit det - om det ikke er noen med spesielle behov for ekstra støtte/pass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå