AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Del Skrevet 18. april 2020 Og er lunken. Hadde dere sendt Mail til restaurant og krevd kompensasjon? Dette er en restaurant som har holdt åpen i hele corona tiden og som har hatt mye å gjøre. Har jeg krav på å få refundert noe av beløpet, evt få rabatt på neste bestilling? Anonymkode: 03160...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg ville klaget, men ikke satt noen krav. Anonymkode: d6cd5...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Del Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville klaget, men ikke satt noen krav. Anonymkode: d6cd5...4c5 Ok. Hvordan ville du sagt ifra? Anonymkode: 03160...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Del Skrevet 18. april 2020 Sist jeg fikk kald mat gjennom Wolt klaga jeg gjennom appen og fikk rabattkupong. Skulle bare mangle, selv om det ikke var sjåføren sin feil. Anonymkode: 27dbd...3c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg skrev bare "Maten var kald, frister ikke å bestille her igjen." Enkelt og greit. Anonymkode: 27dbd...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 18. april 2020 #6 Del Skrevet 18. april 2020 Ja, dette må du gi tilbakemelding om. Ikke greit med kald mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Del Skrevet 29. november 2022 Er ikke sjåføren sin skyld at maten er kald. Det kan ha vært misforståelser fra resturangen og at wolt ikke fikk inn det i systemet på lang tid. Anonymkode: 812d5...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. november 2022 #8 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er ikke sjåføren sin skyld at maten er kald. Det kan ha vært misforståelser fra resturangen og at wolt ikke fikk inn det i systemet på lang tid. Anonymkode: 812d5...ec1 Tråden er 2 år gammel, så det er uansett for sent å klage nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Del Skrevet 29. november 2022 Krav .. kommer jo helt an på betingelsene på kjøpet og grunnen til forsinkelsen. Noen ganger gir de rabattkupong. Anonymkode: 43bdf...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg er sjåfør fra wolt, og jeg har lagt merke til at jeg noen ganger får ordre opp som skulle vært hentet for f.eks 20 min siden til 25 min siden. Jeg mistenker at det ikke er nok ansatte online som kan kjøre så den blir bare sittende der til en av sjåførene blir ledig. Det har vært flere ganger på rad at jg har fått ordre som skulle vært levert for lenge siden, og selvfølgelig blir maten kald og kunder blir irriterte, fult forståelig! Men folk må også prøve og se at det er faktisk ikke alltid sjåføren som har skylden, men systemet. Når jeg får ordren opp på appen at den må jhentes, så tar det ca 2-5 min før jeg er på resturanten og har plukket den opp, 5-10 min for og levere den. Jeg er alltid kjapp og tar alltid de korteste veien, og bruker heating padden hele tiden for og prøve og få maten litt varm igjen før den er hos kunden sin. Selvfølgelig så kan også sjåfører gjøre feil, men jeg tenker at 90% av tiden så er det systemsvikt. Anonymkode: be613...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Del Skrevet 5. desember 2022 On 11/29/2022 at 1:49 PM, Anonym Brukar0 said: Tråden er 2 år gammel, så det er uansett for sent å klage nå. Jamen tenk så kald maten er nå, da. Anonymkode: 0dd0c...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå