Gå til innhold

Bestilt mat som kommer 1 time for seint.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og er lunken. Hadde dere sendt Mail til restaurant og krevd kompensasjon? 
Dette er en restaurant som har holdt åpen i hele corona tiden og som har hatt mye å gjøre. 
Har jeg krav på å få refundert noe av beløpet, evt få rabatt på neste bestilling?

Anonymkode: 03160...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville klaget, men ikke satt noen krav. 

Anonymkode: d6cd5...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville klaget, men ikke satt noen krav. 

Anonymkode: d6cd5...4c5

Ok. 
Hvordan ville du sagt ifra? 

Anonymkode: 03160...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sist jeg fikk kald mat gjennom Wolt klaga jeg gjennom appen og fikk rabattkupong. Skulle bare mangle, selv om det ikke var sjåføren sin feil. 

Anonymkode: 27dbd...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skrev bare "Maten var kald, frister ikke å bestille her igjen."

Enkelt og greit.

Anonymkode: 27dbd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Er ikke sjåføren sin skyld at maten er kald. Det kan ha vært misforståelser fra resturangen og at wolt ikke fikk inn det i systemet på lang tid.

Anonymkode: 812d5...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er ikke sjåføren sin skyld at maten er kald. Det kan ha vært misforståelser fra resturangen og at wolt ikke fikk inn det i systemet på lang tid.

Anonymkode: 812d5...ec1

Tråden er 2 år gammel, så det er uansett for sent å klage nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav .. kommer jo helt an på betingelsene på kjøpet og grunnen til forsinkelsen. Noen ganger gir de rabattkupong. 

Anonymkode: 43bdf...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjåfør fra wolt, og jeg har lagt merke til at jeg noen ganger får ordre opp som skulle vært hentet for f.eks 20 min siden til 25 min siden.

Jeg mistenker at det ikke er nok ansatte online som kan kjøre så den blir bare sittende der til en av sjåførene blir ledig. Det har vært flere ganger på rad at jg har fått ordre som skulle vært levert for lenge siden, og selvfølgelig blir maten kald og kunder blir irriterte, fult forståelig!

Men folk må også prøve og se at det er faktisk ikke alltid sjåføren som har skylden, men systemet.

Når jeg får ordren opp  på appen at den må jhentes, så tar det ca 2-5 min før jeg er på resturanten og har plukket den opp, 5-10 min for og levere den. Jeg er alltid kjapp og tar alltid de korteste veien, og bruker heating padden hele tiden for og prøve og få maten litt varm igjen før den er hos kunden sin.

Selvfølgelig så kan også sjåfører gjøre feil, men jeg tenker at 90% av tiden så er det systemsvikt.

Anonymkode: be613...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2022 at 1:49 PM, Anonym Brukar0 said:

Tråden er 2 år gammel, så det er uansett for sent å klage nå.

Jamen tenk så kald maten er nå, da.

Anonymkode: 0dd0c...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...