Gå til innhold

Hva er dine tanker om S&M og GOLDEN SHOWER?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det? 

For min egen del virker det litt sært og ekkelt. Men morsomt navn da😀

Kjenner du deg igjen i følgende linjer? 

Eventually me and a friend,
Sort of drifted along into S&M
I can take about an hour on the tower of power,
As long as I get my little golden shower

Anonymkode: 33fd6...42e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det faktisk ikke sånn at det ene forutsetter det andre. Ikke helt min greie, men jeg kan bidra med et lite klask bak hvis partneren min liker det. Hva andre tenner på hverken angår meg eller plager meg 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er golden shower? Jeg er 35 år, så mulig jeg burde ha hørt om det men 😅

Anonymkode: 9fd01...19e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google er din venn ;)

Anonymkode: ab6ab...6db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også 35, og kan forklare at golden shower involverer tissing. Som i å tisse på den andre.

Jeg er veldig glad i BDSM, men er ikke interessert i golden showers. Det tenner meg absolutt ikke.

Anonymkode: d1474...625

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bli tisset på/tisse på noen 😛 

Anonymkode: 81d63...a6d

• Liker 1
Gjest Bohrman
Skrevet (endret)

S/M føler jeg er en sånn motegreie for A4-mennesker som prøver å være edgy og alternative. Ser for meg en kvinne på 50+ som er opptatt av heksekunst, spøkelser og "kåthet og glede", som har lest 50 Shades of Grey og som nå skal "finne seg selv" etter en nylig skilsmisse - før hun skuffende nok må innse at det egentlig handla mer om Christian Gray enn det det gjorde om S/M, og at mannfolka hun råkte ut for på Nakenprat og Cupido ikke levde helt opp til akkurat de forventningene.

Golden Showers er vel mest for humorens skyld, føler jeg. Type overraske dama i dusjen om morgenen ved å pisse på leggene hennes. Klarer ikke å ta det seriøst i noen egentlig seksuell sammenheng.

Endret av Bohrman
Skrevet
13 timer siden, Bohrman skrev:

S/M føler jeg er en sånn motegreie for A4-mennesker som prøver å være edgy og alternative. Ser for meg en kvinne på 50+ som er opptatt av heksekunst, spøkelser og "kåthet og glede", som har lest 50 Shades of Grey og som nå skal "finne seg selv" etter en nylig skilsmisse - før hun skuffende nok må innse at det egentlig handla mer om Christian Gray enn det det gjorde om S/M, og at mannfolka hun råkte ut for på Nakenprat og Cupido ikke levde helt opp til akkurat de forventningene.

Golden Showers er vel mest for humorens skyld, føler jeg. Type overraske dama i dusjen om morgenen ved å pisse på leggene hennes. Klarer ikke å ta det seriøst i noen egentlig seksuell sammenheng.

Haha 😂😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

BDSM er gøy det. Lever i et BDSM forhold selv. Men driver ikke med golden shower, det er en hard grense hos meg. 

Anonymkode: e969f...fd3

AnonymBruker
Skrevet

Kjekt det. Gjorde det mye med eksen etter noen års forhold. Vanskelig å forklare hvorfor det var så sexy. Kanskje jeg bare var så forelska i ham at alt blei litt hot. Vi gjorde tom greia med å pisse i munnen. Og drikke noe av det. Pisset hans lukta veldig "reint". Og han elska å bli spruta i fjeset enten det var squirt eller tiss. Eller bare å se den andre tisse. Det kjentes litt forbudt og herlig. Litt som å se hverandre runke, på et vis. 

Jeg savner det faktisk litt. Har det ikke i dette forholdet. Vurderte tom å se etter det på Fetlife, men en del tisselskere der likte også bæsj og det er over MIN harde grense. 

Anonymkode: 19e0e...169

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Bohrman skrev:

Det heter BDSM, og man bruker Fetlife, ikke Nakenprat.

50 shades of grey er en mild variant, og veldig kjønnsstereotypisk. I forholdet mitt kler jeg ham i dametøy, så binder jeg ham eller holder ham nede mens jeg skriker fornærmelser til ham og knuller ham. Og vi er under 40. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

50 shades of grey er en mild variant,

Er vold/missbruk, forkledd som bdsm

Anonymkode: e969f...fd3

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det heter BDSM, og man bruker Fetlife, ikke Nakenprat.

50 shades of grey er en mild variant, og veldig kjønnsstereotypisk. I forholdet mitt kler jeg ham i dametøy, så binder jeg ham eller holder ham nede mens jeg skriker fornærmelser til ham og knuller ham. Og vi er under 40. 

Joda, man bruker Nakenprat også. Men Fetlife er jo mer et rent BDSM-sted. I tillegg til kanskje litt mer kinky og fetisj-greier enn det man finner på NP. Men man bruker absolutt NP også

Anonymkode: cf4d4...bc7

Gjest Alterego666
Skrevet
18 timer siden, Mannjessheim1984 skrev:

Hvis dette er den seksuelle frigjøringen man har oppnådd i 2020 så er det regelrett kvinnefiendtlig. For noe pisspreik. Nedverdigende, og dette finner man seg i og kaller det tenning.

Det ligger selvsagt et element av fornedrelse i å ha wetsex, men hva er det som gjør det kvinnefiendtlig?

Gjest Paramount
Skrevet

Synes både dominans og underkastelse kan være opphissende. Og wetsex kan være fantastisk. Samtidig fint å se at vi alle er forskjellige. Er selv i den kategorien under.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjekt det. Gjorde det mye med eksen etter noen års forhold. Vanskelig å forklare hvorfor det var så sexy. Kanskje jeg bare var så forelska i ham at alt blei litt hot. Vi gjorde tom greia med å pisse i munnen. Og drikke noe av det. Pisset hans lukta veldig "reint". Og han elska å bli spruta i fjeset enten det var squirt eller tiss. Eller bare å se den andre tisse. Det kjentes litt forbudt og herlig. Litt som å se hverandre runke, på et vis. 

Jeg savner det faktisk litt. Har det ikke i dette forholdet. Vurderte tom å se etter det på Fetlife, men en del tisselskere der likte også bæsj og det er over MIN harde grense. 

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google er din venn ;)

Anonymkode: ab6ab...6db

Nei, har lært at ikke alt er like lurt å Google. Ihvertfall ikke når det ligger under seksualitet, vet aldri hva slags bilde man får i fleisen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner som bare faen på golden shower. Vet ikke hvorfor, bare alltid syntes at piss er skikkelig tennende.. 

k19.. 

Anonymkode: 7f36b...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Golden shower er urin, squirting og sånn.

Anonymkode: e2b20...ef6

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner som bare faen på golden shower. Vet ikke hvorfor, bare alltid syntes at piss er skikkelig tennende.. 

k19.. 

Anonymkode: 7f36b...34b

Det finnes så utrolig mangt innen BDSMens spennende univers.

Golden shower er en av de .

Og flere enn du tror tenner på det

Har selv hatt gleden av å få gitt både på og i ved flere anledninger .

Samt fått det over eget kjønnsorgan

Nyt det 

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...