Gjest Silja Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Jeg skulle hatt mensen for 4 dager siden og tok en test i går (Clearblue) som viste negativt resultat. Jeg testet på ettermiddagen. Jeg pleier å være helt i rute med mensen. Det som var rart var at etter ca 15 minutter da jeg skulle kaste den var det kommet frem en blå stripe i vinduet. Det sto imidlertid at testen ikke kunne stoles på etter 10 minutter. Det jeg lurer på er derfor om det er vanlig at det kan komme frem en blå stripe etter en stund selv om man ikke er gravid. Jeg lurer også på hvor lenge jeg bør vente til å teste igjen.. Jeg HAR lest bruksanvisningen og håper jeg slipper "sure oppstøt" svar om hvor dum jeg er som jeg ser flere andre har fått.
Labella Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Det eneste lure å gjøre er å ta en ny test - hvis det samme skjer med den, selv om det er liten sjanse for det, så ville jeg testet hos legen. Lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Hei. Har hørt at alle tester får to streker dagen etter, når de har ligget lenge nok. Men etter femten minutter...da er det jo helt umulig å si hva som er rett, da... Er nok redd for at du må kjøpe nok en test, for å få svar. Teit at den skulle være så forvirrende den testen, da. Clearblue bruker jo å være den som er mest riktig, har jeg fått inntrykk av. Lykke til!
Gjest Silja Skrevet 16. september 2002 #4 Skrevet 16. september 2002 I går tok jeg en test til, negativ den også.. Nå er det 7 dager siden jeg skulle hatt mensen så da er jeg nok ikke gravid. Har aldri opplevd at mensen har vært forsinket mer enn en dag før så nå lurer jeg på hva som er galt med meg. Kanskje ikke rett forum men hva kan være andre grunner til at mensen ikke kommer? Har bestilt legetime, men fikk ikke før i slutten av neste uke. Andre symptomer jeg har, veldig trøtt, småkvalm, mensmurringer, hvit utflod, vondt i korsryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå