AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #21 Skrevet 5. mai 2020 På 18.4.2020 den 21.05, Flamme skrev: Har blitt spådd flere ganger. Ingenting stemte. Selvsakt fordi du ringte allerede i tvil! Når din sinn bestemmer på forhånd at den har tvil så klart ingenting kan bestemme! folk er så rar! De vil at spåere skal si hva dem vil høre for de tåler ikke å få sannheten midt i trynne! Typisk! Jeg er spådame og er det med stolthet fordi jeg er sikker på mine evner og å være spåer er ikke bare å spå med kort men også å løfte person til å se sin situasjon fra en realistisk og optimist perspektiv uansett hva som foregår i personens liv når den ringer. men noen som amtagelig mange her inne når de ikke får høre at eksen kommer tbk kryppende eller at dem de elsker, elsker dem tilbake da blir det ramaskrikk. svelg tørt sannheten og vær optimist til en hver situasjon! Anonymkode: 36854...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #22 Skrevet 12. august 2020 På 18.4.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev: Jeg tok kontakt med en av de pick a card damene og fikk en personal reading. Det hun sa stemte urovekkende godt, hun visste detaljer jeg ikke engang har fortalt mine nærmeste. Det var ikke basert på cold reading, for hun så meg ikke engang. Alt hun nevnte som har skjedd meg frem til lesningen stemte, det hun sa kommer til å skje har ikke skjedd enda, hun sa det vil skje senere i år så jeg får bare vente og se. Er så negativ om dagen at jeg regner med at ingen av de positive endringene hun nevnte kommer til å skje, tipper livet fortsetter å være relativt svart. Anonymkode: 3d38f...362 Hvilke av dem tok du kontakt med ? Anonymkode: f25a1...106
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #23 Skrevet 13. august 2020 On 4/18/2020 at 9:02 PM, AnonymBruker said: Det er bortkastede penger hvis du betaler for det, kun svindlere og lurendreiere som tar betalt eller gjør profitt på sine evner. Anonymkode: f6ccf...65c Hvorfor skal man ikke ta betalt for å utføre en tjeneste noen ber om? De fleste andre tar betalt for tiden sin. Har noen en annen evne (flink å synge f eks) tar de gjerne betalt for det også. Anonymkode: af7fc...747
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #25 Skrevet 13. august 2020 Har blitt spådd noen ganger, både av bekjente som mener å kunne sånt, av "profesjonelle" og her på forumet. Enten har de tatt feil, eller så har de vært så vage at masse rart (og garantert NOE) kan tolkes som smådomsoppfyllelse. Det er litt som med horoskop "du vil oppleve noe av betydning på jobb i dag". For de troende, vil denne kunne oppfylles av både forfremmelse, lønnsøkning, sparken, drama, ransforsøk, ekstra god omsetning, besøk av mattilsynet eller en morsom historie i lunsjen. For en skeptiker er spådommen helt verdiløs, da den er altfor vag til å kunne testes. Anonymkode: cec0f...c15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #26 Skrevet 13. august 2020 On 5/5/2020 at 5:14 PM, AnonymBruker said: Selvsakt fordi du ringte allerede i tvil! Når din sinn bestemmer på forhånd at den har tvil så klart ingenting kan bestemme! folk er så rar! De vil at spåere skal si hva dem vil høre for de tåler ikke å få sannheten midt i trynne! Typisk! Jeg er spådame og er det med stolthet fordi jeg er sikker på mine evner og å være spåer er ikke bare å spå med kort men også å løfte person til å se sin situasjon fra en realistisk og optimist perspektiv uansett hva som foregår i personens liv når den ringer. men noen som amtagelig mange her inne når de ikke får høre at eksen kommer tbk kryppende eller at dem de elsker, elsker dem tilbake da blir det ramaskrikk. svelg tørt sannheten og vær optimist til en hver situasjon! Anonymkode: 36854...9a7 Dette gir jo ingen mening. Hvis en påstand er spesifikk nok til å kunne testes, spiller det jo ingen rolle om den spådde tror eller tviler. Tvil er bare et problem hvis påstanden er så vag at hvorvidt den har blitt oppfylt eller ikke, er et tolkningsspørsmål. Anonymkode: cec0f...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå