mjaus Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Lurer på om noen her inne har blitt spådd før? Hva var isåfall deres erfaringer, trodde dere på det eller var det bare absurd og bortkastet penger?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Det er bortkastede penger hvis du betaler for det, kun svindlere og lurendreiere som tar betalt eller gjør profitt på sine evner. Anonymkode: f6ccf...65c 3
Flamme Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Har blitt spådd flere ganger. Ingenting stemte.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Har blitt spådd og det stemte.. Flere ganger. Anonymkode: b2ee5...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 jeg ser på spådamer på youtube, vet ikke om det stemmer , men mange ganger syns jeg situasjonen de beskriver ligner på min situasjon.. Anonymkode: e0477...c18 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: jeg ser på spådamer på youtube, vet ikke om det stemmer , men mange ganger syns jeg situasjonen de beskriver ligner på min situasjon.. Anonymkode: e0477...c18 Jeg tok kontakt med en av de pick a card damene og fikk en personal reading. Det hun sa stemte urovekkende godt, hun visste detaljer jeg ikke engang har fortalt mine nærmeste. Det var ikke basert på cold reading, for hun så meg ikke engang. Alt hun nevnte som har skjedd meg frem til lesningen stemte, det hun sa kommer til å skje har ikke skjedd enda, hun sa det vil skje senere i år så jeg får bare vente og se. Er så negativ om dagen at jeg regner med at ingen av de positive endringene hun nevnte kommer til å skje, tipper livet fortsetter å være relativt svart. Anonymkode: 3d38f...362 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tok kontakt med en av de pick a card damene og fikk en personal reading. Det hun sa stemte urovekkende godt, hun visste detaljer jeg ikke engang har fortalt mine nærmeste. Det var ikke basert på cold reading, for hun så meg ikke engang. Alt hun nevnte som har skjedd meg frem til lesningen stemte, det hun sa kommer til å skje har ikke skjedd enda, hun sa det vil skje senere i år så jeg får bare vente og se. Er så negativ om dagen at jeg regner med at ingen av de positive endringene hun nevnte kommer til å skje, tipper livet fortsetter å være relativt svart. Anonymkode: 3d38f...362 Er eksempel på hva hu sa. Hu sa jeg besøkte en flørt i utlandet og at han fikk meg til å føle meg som tredje hjul på vogna hele turen, som var tilfellet 2 måneder før jeg kontaktet henne, dette er ikke dokumentert noe sted på sosiale medier. Mange sier at spådamene sier ting som alle kjenner seg igjen i, men hvor mange kan si at de nylig har opplevd en slik spesifikk opplevelse? Anonymkode: 3d38f...362 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er eksempel på hva hu sa. Hu sa jeg besøkte en flørt i utlandet og at han fikk meg til å føle meg som tredje hjul på vogna hele turen, som var tilfellet 2 måneder før jeg kontaktet henne, dette er ikke dokumentert noe sted på sosiale medier. Mange sier at spådamene sier ting som alle kjenner seg igjen i, men hvor mange kan si at de nylig har opplevd en slik spesifikk opplevelse? Anonymkode: 3d38f...362 Hvor møtte du henne? Anonymkode: 9a1d7...3cb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #10 Skrevet 19. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er eksempel på hva hu sa. Hu sa jeg besøkte en flørt i utlandet og at han fikk meg til å føle meg som tredje hjul på vogna hele turen, som var tilfellet 2 måneder før jeg kontaktet henne, dette er ikke dokumentert noe sted på sosiale medier. Mange sier at spådamene sier ting som alle kjenner seg igjen i, men hvor mange kan si at de nylig har opplevd en slik spesifikk opplevelse? Anonymkode: 3d38f...362 samme her jeg kjenner meg igjen i skremmende mye av de damen på youtube sier... Begynner å lure på om de kan telepati, fordi noen av de sier ting jeg tenker på, og forteller hva jeg har gått igjennom i litt grove trekk da de siste mnd.. Men vet jo ikke om spådommen for fremtiden stemmer.. Og hvis du ser på for forskjellige videoer så kan de gi motstridene råd.. så det er ikke noe jeg stoler blindt på.. Men syns det er morro å se på, men litt skummelt... En får nok enda mer nøyaktig hvis man blir spådd direkte, men tror nok det er mange falske spådamer også, tror nok noen har bedre utviklede evner en andre.. Anonymkode: e0477...c18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 Har blitt spådd på sånn tlf og møtt en spådame. Han ene på telfonen traff veldig rett, det hadde akkurat blitt slutt mellom meg og eksen og jeg ringte for å høre om han kunne se om han tok kontakt igjen for å "komme tilbake", og da sa han at ja, om 1 mnd, i midten av mars så gjør han det, men da har du møtt en ny. Jeg ble sur og bare jaaaa, særlig om jeg har møtt en ny på 1 mnd.. men den 15 mars tok han kontakt nermest gråtkvalt og da hadde jeg møtt en ny 🥴 ikke at det varte, men uansett. Hun jeg møtte sa at hun så at han kom til å komme tilbake til meg å stå på døra med en beby i armene. Litt sånn billedlig da, ikke direkte med en baby, men at han kom til å komme tilbake en dag etter at han har fått barn og er alene med den ungen, men innen den tid var jeg helt ferdig med han (er jo det nå) 🤷♀️ det har ikke skjedd, har gått 3 år, men hvem vet, de kan jo skje om 5 år det liksom. Hun så ikke noe tid på det. Ellers virket livet mitt til å bli kjedlig og at jeg ikke kom til å møte noen og virket usikkert på om jeg får barn. Hun sa det ikke direkte, men så det på ansiktsutrykket hennes og måten hun nølte på at hun mente at jeg blir alene... ville vel ikke såre meg da siden jeg var så nede fra før, men er 26 år nå og ser ut til at jeg blir alene så.. Anonymkode: 11afe...c17
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg ser på spådamer på youtube, vet ikke om det stemmer , men mange ganger syns jeg situasjonen de beskriver ligner på min situasjon.. Anonymkode: e0477...c18 Hvor ser du dette? Eller hva søker du på? Anonymkode: 11afe...c17
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #13 Skrevet 19. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser du dette? Eller hva søker du på? Anonymkode: 11afe...c17 Tarot Eller tarot card reading Anonymkode: e0477...c18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #14 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tarot Eller tarot card reading Anonymkode: e0477...c18 jeg pleier å se på stjerne tegnet mitt sitt måneds reading, syns det er mye som stemmer .. Anonymkode: e0477...c18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #15 Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tarot Eller tarot card reading Anonymkode: e0477...c18 Og da får du en spådom om deg selv?? Skjønner ikke helt. Anonymkode: 11afe...c17
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #16 Skrevet 19. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da får du en spådom om deg selv?? Skjønner ikke helt. Anonymkode: 11afe...c17 kjenner meg igjen i mye de sier .. Det er jo ikke en personlig spådom da.. men jeg kjenner meg alikevel igjen i mye.. Anonymkode: e0477...c18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: kjenner meg igjen i mye de sier .. Det er jo ikke en personlig spådom da.. men jeg kjenner meg alikevel igjen i mye.. Anonymkode: e0477...c18 Prøvde det nå, det var veldig spennende å høre på og alt hørtes celdig sansynlig ut for meg. Blir veldig spennende å se om dette stemmer!!! Tok generell spådom for mai 2020 og spådom for kjærlighetslivet i 2020. Alt hun sa passet ihvertfall veldig godt inn! Hmm.... Anonymkode: 11afe...c17
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 On 4/19/2020 at 8:49 AM, AnonymBruker said: Hvor møtte du henne? Anonymkode: 9a1d7...3cb Tok kontakt på YouTube og fikk en personal reading på mail, altså en privat bare til meg. Anonymkode: 3d38f...362
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #19 Skrevet 20. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok kontakt på YouTube og fikk en personal reading på mail, altså en privat bare til meg. Anonymkode: 3d38f...362 Gratis? Anonymkode: 11afe...c17 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #20 Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok kontakt på YouTube og fikk en personal reading på mail, altså en privat bare til meg. Anonymkode: 3d38f...362 Koster d noe? Anonymkode: 9a1d7...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå