AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg har den appen, den er aktivert, alt skal være OK. Jeg leste her inn om at noen får meldinger og påminnelser om å vaske hender. etc. Det har ikke skjedd meg, og jeg har sett etter innstillinger, om jeg manglet noe. I dag har jeg vært i sentrum, i hele dag, jeg vil jo tro at jeg har vært innenfor en viss radius til noen smittede, men ingen beskjed fra telefonen. Hva er greien med dette? Gjør appen noe for deg? Anonymkode: c25d4...181
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Alle påvist smittede skal være i isolasjon. Det er straffbart å bryte isolasjon. Appen skal gi deg beskjed om at du har vært i nærheten av en person som i ettertid får påvist smitte. Anonymkode: be3f9...18f 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Fordi du må være nærmere enn to meter i mer enn 15 minutter. Så egentlig skjønner jeg ikke poenget, de man har sånn nærkontakt med kjenner man vel eller vet om uansett? og uansett får man ikke beskjed før vedkommende evt tester positivt i ettertid trodde også poenget var å fange opp mer flyktige forbindelser, på butikken og i det offentlige rom Anonymkode: 67f22...935
Anbefalte innlegg