Gå til innhold

Dere damer som fikk mer sexlyst med årene, typ 40+-, hvor lenge varte det? Når er det vanlig at menn får en oppblomstring i kåthet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 og fikk plutselig akutt mer sexlyst. Håper det varer lenge, selv om det er litt slitsomt. Vanlig at vi damer plutselig blir mer kåt når eldre? Menn da? 

Anonymkode: 4054b...3ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er sjelden vi menn blir kåtere med alderen. Det kan hjelpe med en ny partner, som vekker det som har blitt undertrykket gjennom år. 

Anonymkode: 34f37...f16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 39 og fikk plutselig akutt mer sexlyst. Håper det varer lenge, selv om det er litt slitsomt. Vanlig at vi damer plutselig blir mer kåt når eldre? Menn da? 

Det er ganske vanlig. Jeg fikk også en veldig oppsving i sexlysten da jeg var rundt 40, og det har ikke roet seg enda (er over 50 nå). Hos menn er det ofte (ikke alltid) omvendt. De har høyest sexlyst fra puberteten og i 20-åra. 

Anonymkode: 15a1a...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også fikk høyere sexlyst da jeg var ca 41, nå er jeg 49 og det er fremdeles like «ille». Med ille mener jeg at jeg tenker på sex døgnet rundt, det er slitsomt og fortvilende noen ganger, men mest til glede. Jeg begynte å komme i overgangsalderen da jeg var 43 og har sjelden menstruasjon lenger, likevel har sexlysten økt.  Håper ikke det går over på en lang stund :)

Anonymkode: 4a5af...30c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg varte det til jeg be 52 for da kom jeg i overgangsalderen. Veldig kåt før det :) Nå har det roet seg ned etter det, men har fortsatt lyst på sex innimellom. Så det forsvinner ikke helt heldigvis :) 

Anonymkode: 83ea5...dfa

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt så mye på sex før. Før var vanlig sex godt nok. Men nå vil jeg ha mer. Stakkers mannen min som er 15 år eldre enn meg. Han synes nok det blir slitsomt. Jeg kunne hatt sex hver dag. Han er fornøyd med slik det alltid har vært, sexen. Nå synes jeg vi har vært kjedelige og har hatt for lite sex før. Og han føler nok han/sexen ikke er god nok. Noen råd til å få han like gira og få mer lyst? 

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt mer sexfiksert med åra (mann 50+) og er mer selvsikker nå enn før, når det gjelder kommunikasjon. Grei sex er kjedelig sex, den må være lidenskapelig og preget av gjensidig lyst, gjerne krydret med litt fantasi om hva nytt man vil prøve.

Anonymkode: d7997...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt mer sexfiksert med åra (mann 50+) og er mer selvsikker nå enn før, når det gjelder kommunikasjon. Grei sex er kjedelig sex, den må være lidenskapelig og preget av gjensidig lyst, gjerne krydret med litt fantasi om hva nytt man vil prøve.

Anonymkode: d7997...2a6

Samme med meg og jeg er mann 60+. Veldig høy lyst og evne, og kan gjerne ha to runder samme kveld, men hun jeg har vært sammen med i over 30 år og kommet i overgangsalderen sliter med "overgangsplager og noe lavere lyst. Jeg har fått mer følelser for henne og dermed mer lyst på sex med henne. Hun er bare 50+. Jeg har også, som AB2a6, fått flere fantasier om ting som kan krydre sexen, men møter litt motstand. Får håpe det bedrer seg for henne når hun er kommet over denne perioden.

Anonymkode: 6d403...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...