AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Del Skrevet 18. april 2020 Etter å ha blitt singel for litt siden, har jeg lyst til å prøve meg på Tinder/sukker etc igjen. Har brukt det tidligere, og blitt positivt overrasket over hvor ordentlige og seriøse menn det var mulig å få kontakt med (etter å ha lest en del her inne om hvor håpløst det er). Problemet er at jeg bruker mye tid og energi på chatting og dater, for at det så kræsjer der det "pleier". Seksuelt. Jeg trenger mye, og jeg trenger BDSM. Orker ikke gjøre det sånn som jeg tidligere har gjort... Finnes det noen måte å hinte om dette i profiltekst, gjerne på en ikke veldig åpenlys måte? Noe bare noen med felles interesse vil plukke opp kanskje? Synes også det er litt "skummelt" å hinte til sånt når det ikke bare er sex jeg vil ha heller. Har profil på FL, men lite kontakt med noen der, både for evt dating og annet. Tar i mot alle tips og tanker 🙂 Anonymkode: fa029...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Del Skrevet 18. april 2020 Vanskelig tema. Sjøl hadde jeg samme dilemma mens jeg rota rundt for å finne likesinnede med BDSM-interesse. For meg ble løsninga å legge den biten helt bort. Det er så mye tabu, så mange som har nedlatende holdninger og som setter egne krav og fantasier fremfor andres, at det oppleves som stengte dører. Å oppleve kræsj er noe man må regne med og forvente i denne bransjen. Tida har i alle fall vist meg at nettet er en utfordrende arena å søke etter folk på. Det være seg for sex eller hvilke som helst andre relasjoner... :( Anonymkode: 7c464...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Del Skrevet 18. april 2020 "Jeg er disiplinert" "Liker ikke vaniljeis" Noe om at man spiser sjokolade i selvpining fordi det er så godt 🤣 Anonymkode: 21fb1...351 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 18. april 2020 #4 Del Skrevet 18. april 2020 Hva med å bare forklare hva du ser etter? Sub/dom hvis det er greia for deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 18. april 2020 #5 Del Skrevet 18. april 2020 Skriv noe subtilt i profilen - det er mange uttrykk du må være i BDSM-miljøet for å forstå. Er du åpen på at du driver med BDSM kommer du til å matche med "alle", fordi gutter flest har et skeivt inntrykk av hva det er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg match med en som hadde skrevet noe i profilen om at han var flink med tau eller noe sånt, husker ikke helt hva det var, men det var ett eller annet ord for det. Du har også denne emojien ⛓️ Anonymkode: fad4f...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #7 Del Skrevet 19. april 2020 Er du mann eller kvinne? Som kvinne har jeg matchet med flere slike menn uten at det fremkommer av profilen. Jeg ville ikke ha swipet noen som har "subtile hint" i Tinderprofilen som (som alle egentlig uansett vet hva er). De stiller jeg meg skeptisk til. Da føler jeg man egentlig får bunnslammet. Det er ganske mange skikkelige mannfolk med gode utdannelser og jobber som har en bdsm-side av seg når man skraper litt under overflaten, og de vil naturlig nok ikke reklamere for bdsm på profilen sin av åpenbare grunner. Det er disse mennene jeg har vært ute etter, og jeg har nå funnet flere av de. Hvor gammel er du? Jeg er i midten av 20-årene. Anonymkode: 12ab0...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #8 Del Skrevet 19. april 2020 Som mann har jeg støtt på en gang en dame på tinder som brukte "ikke vanilje" i teksten, og vi matchet. Hadde noen hyggelige dates men kjemien var ikke der. Har senere matchet med to andre uten noe slikt, men hvor vi fort fant ut av vi likte å leke litt hardere enn vanlige folk uten at det går på det å ha full livsstil rundt det. Røde rumper, restriksjoner på bevegelse og klemmer/klyper og gooood tid er veldig givende Skulle det komme til at du matcher med noen hvor kjemien er på plass og kanskje vært droppet noen hint rundt dette i datingfasen og sett hva som skjedde når det kom til sengeleken og der må du legge en del til rette/lede an hvis ikke han gjør det. Lykke til på ferden Anonymkode: 67650...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #9 Del Skrevet 19. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har profil på FL, men lite kontakt med noen der, både for evt dating og annet. Det kan ha noe med at FL ikke er en dating side. Når ting åpner opp igjen, anbefaler jeg å ta en titt på events nær deg på FL. Masse fantastiske mennesker i RL miljøet. Anonymkode: b4b5e...e26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #10 Del Skrevet 19. april 2020 Jeg traff kjæresten min på Fetlife. Kjenner flere som har gjort det. Ja, det er jo mer som Facebook for kink enn ei datingside, men mange søker forhold. Og folk er veldig konkrete om kink der. Jeg visste akkurat hva kjæresten min tente mest på før vi møttes. Og han visste en del om mitt. Det gjorde at vi kunne ha helt andre samtaler. Anonymkode: f8778...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #11 Del Skrevet 19. april 2020 Har ofte sett «vanilje er godt men kjedelig i lengden» og tilsvarende. Det er absolutt mulig å møtte ordentlige menn på fetlife, men vær tydelig gjennom profilen din hva du søker. Anonymkode: 9ec1e...2f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #12 Del Skrevet 19. april 2020 Møte* Anonymkode: 9ec1e...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #13 Del Skrevet 19. april 2020 På 18.4.2020 den 23.04, Dominas leketøy skrev: Hva med å bare forklare hva du ser etter? Sub/dom hvis det er greia for deg? Takk for svar, alle! Fordi det blir for direkte når man ikke kun søker sexpartnere, føler jeg. På 18.4.2020 den 23.45, Kinksten skrev: Skriv noe subtilt i profilen - det er mange uttrykk du må være i BDSM-miljøet for å forstå. Er du åpen på at du driver med BDSM kommer du til å matche med "alle", fordi gutter flest har et skeivt inntrykk av hva det er. Er klar over at det finnes mange - maaange - uttrykk i miljøet. Ønsker gjerne litt konkrete tips eller formuleringer, for vet ikke helt hvordan jeg skulle brukt de bare.. 🙂 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller kvinne? Som kvinne har jeg matchet med flere slike menn uten at det fremkommer av profilen. Jeg ville ikke ha swipet noen som har "subtile hint" i Tinderprofilen som (som alle egentlig uansett vet hva er). De stiller jeg meg skeptisk til. Da føler jeg man egentlig får bunnslammet. Det er ganske mange skikkelige mannfolk med gode utdannelser og jobber som har en bdsm-side av seg når man skraper litt under overflaten, og de vil naturlig nok ikke reklamere for bdsm på profilen sin av åpenbare grunner. Det er disse mennene jeg har vært ute etter, og jeg har nå funnet flere av de. Hvor gammel er du? Jeg er i midten av 20-årene. Anonymkode: 12ab0...ae9 Kvinne. Synes absolutt ikke det er enkelt å bare "ramle over" menn jeg matcher seksuelt med. Kanskje noe med typen menn jeg matcher med, kanskje... Har uten unntak bare matchet på den biten med de jeg har møtt fra nett (der bdsm er åpningssamtale, typisk ikke folk som ser etter kjæreste). Er så lei av masse chatting, dater, menn som blir betatt, sex som ikke matcher, kjip avvisning, ny runde.. Æsj. Men ja, skjønner man er skeptisk, det er derfor jeg har tenkt litt hardt på om det finnes noen form for løsning 😅 Heller vel litt mot nei, da. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha noe med at FL ikke er en dating side. Når ting åpner opp igjen, anbefaler jeg å ta en titt på events nær deg på FL. Masse fantastiske mennesker i RL miljøet. Anonymkode: b4b5e...e26 Vet det. Men skjønt det skjer. Har absolutt lyst til og planer om det, selv om det er litt "skummelt", ikke alltid så flink i slike settinger 🙂 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff kjæresten min på Fetlife. Kjenner flere som har gjort det. Ja, det er jo mer som Facebook for kink enn ei datingside, men mange søker forhold. Og folk er veldig konkrete om kink der. Jeg visste akkurat hva kjæresten min tente mest på før vi møttes. Og han visste en del om mitt. Det gjorde at vi kunne ha helt andre samtaler. Anonymkode: f8778...7b2 Hehe, ja, det hadde jo vært ideelt. Men ikke kommet i kontakt med så mange der... Skal kanskje prøve å være litt mer aktivt. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ofte sett «vanilje er godt men kjedelig i lengden» og tilsvarende. Det er absolutt mulig å møtte ordentlige menn på fetlife, men vær tydelig gjennom profilen din hva du søker. Anonymkode: 9ec1e...2f5 For meg er det superdirekte, kan like gjerne si hva man mener rett ut.. Men, men. Er vel for mye å håpe på at noen andre skal ha en løsning klar, hehe. Får kanskje prøve å være mer aktiv på fetlife da, men synes ikke det var så fryktelig aktivt i norske grupper f.eks... Anonymkode: fa029...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 19. april 2020 #14 Del Skrevet 19. april 2020 Jeg har møtt to kjærester via fetlife, inkludert min nåværende kjæreste som er det beste som har hendt meg. Er mange seriøse menn på fetlife, men du må være selektiv. Når man er åpen om sine ønsker og behov helt fra starten, er det mye lettere å være seg selv. Ville syntes det var slitsomt å prøve og finne en kjæreste på et vaniljested som tinder eller sukker, er mest kjedelige vaniljemenn på sånne steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #15 Del Skrevet 19. april 2020 På FL har jo folk sjeldent bilde av seg selv? Hvordan blir man kjent liksom? Anonymkode: fad4f...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 19. april 2020 #16 Del Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På FL har jo folk sjeldent bilde av seg selv? Hvordan blir man kjent liksom? Anonymkode: fad4f...c99 Er jo mulig å utveksle mailadresser feks. for å sende bilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Del Skrevet 19. april 2020 5 minutter siden, Lothlorien- skrev: Jeg har møtt to kjærester via fetlife, inkludert min nåværende kjæreste som er det beste som har hendt meg. Er mange seriøse menn på fetlife, men du må være selektiv. Når man er åpen om sine ønsker og behov helt fra starten, er det mye lettere å være seg selv. Ville syntes det var slitsomt å prøve og finne en kjæreste på et vaniljested som tinder eller sukker, er mest kjedelige vaniljemenn på sånne steder. Så fint da 🙂 Dumt spørsmål kanskje - men hvordan ble du egentlig kjent med folk der? Noen tips? Har hatt profil på nakenprat i perioder - med voldsom respons (men stort sett bare tull og uinteressant) - og fetlife virker helt øde så langt, om man skal sammenligne. Lite respons på bilder, ganske få meldinger og venneforespørsler hvorav halvparten er utenlandske... Tenkte å delta litt i diskusjoner og diverse grupper, men det er knapt aktivitet i noen av de norske jeg er med i. Anonymkode: fa029...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 19. april 2020 #18 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint da 🙂 Dumt spørsmål kanskje - men hvordan ble du egentlig kjent med folk der? Noen tips? Har hatt profil på nakenprat i perioder - med voldsom respons (men stort sett bare tull og uinteressant) - og fetlife virker helt øde så langt, om man skal sammenligne. Lite respons på bilder, ganske få meldinger og venneforespørsler hvorav halvparten er utenlandske... Tenkte å delta litt i diskusjoner og diverse grupper, men det er knapt aktivitet i noen av de norske jeg er med i. Anonymkode: fa029...323 Jeg har ikke noen fasit, men for meg så har det vært sånn at jeg har fått en del meldinger. Mest fra menn i mitt område, så har jeg kommunisert med de jeg syntes virket interessante. Det er der som på andre nettsteder; lettere å finne noen om du er kvinne, fordi vi kvinner generelt får en del meldinger der inne, menn får veldig få. Har aldri vært en del av noe miljø, men har sett at en del finner hverandre der. Det er jo mulig å prøve det kanskje, om du er sosial (hvilket jeg selv ikke er, så derfor ikke oppsøkt miljøet). Du kan jo se hva som skrives i ulike grupper, vet også at det finnes "kontaktannonse"-grupper for mange områder. Der kan typisk en person skrive hvem han/hun er, og hva vedkommende ønsker i en partner/date. Da er det vel ikke mye respons direkte i gruppa, men forestiller meg at de som skriver sånne innlegg får private meldinger i etterkant. Endret 19. april 2020 av Lothlorien- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #19 Del Skrevet 20. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, det hadde jo vært ideelt. Men ikke kommet i kontakt med så mange der... Skal kanskje prøve å være litt mer aktivt. Får kanskje prøve å være mer aktiv på fetlife da, men synes ikke det var så fryktelig aktivt i norske grupper f.eks... Anonymkode: fa029...323 Det som teller på fl, er å fylle ut profilen ordentlig. Hva en liker, har erfaring med og tenner på. Nærmest en seksuell cv. Ha bilder. Og gjerne oppdatere dem ofte. Da dukker en opp øverst på en del lister og folk blir nysgjerrig og sjekker ut profilen. Gruppene er egentlig viktigst for å vise hva en er interessert i. Anonymkode: f8778...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå