Gå til innhold

Amerikaner i Norge: - Nordmenn er som katter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns amerikanere er snåle selv :fnise:

Anonymkode: 687c0...d12

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Heller introvert katt enn hypersosial hund 😅 Har for meg at mange amerikanere har overfladiske bekjentskaper som ikke stikker særlig dypt. Ellers tenker jeg at man finner alle typer mennesker i begge land :)

Anonymkode: 36b81...dcf

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller introvert katt enn hypersosial hund 😅 Har for meg at mange amerikanere har overfladiske bekjentskaper som ikke stikker særlig dypt. Ellers tenker jeg at man finner alle typer mennesker i begge land :)

Anonymkode: 36b81...dcf

Dette er sant! Nordmenn er vanskelige, men du får en ordentlig venn når du får en(som katter). Med mange andre land så er det veldig lett å få venner, men de er «venn» med alle og du er ikke spesielt viktig(som hunder) :P 

Anonymkode: d7437...7af

• Liker 4
Skrevet

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et kattemenneske, og synes absolutt ikke nordmenn flest er som katter. Katter har mer stil.

En stor andel av nordmenn elsker lagsport, en stor andel er konfliktsky, og en stor andel styres av jantelov. Typiske hundemennesker.

Anonymkode: 16fde...25b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et kattemenneske, og synes absolutt ikke nordmenn flest er som katter. Katter har mer stil.

En stor andel av nordmenn elsker lagsport, en stor andel er konfliktsky, og en stor andel styres av jantelov. Typiske hundemennesker.

👍

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Katter er da konfliktsky de også. Og har aldri møtt en hund som har vært styrt av janteloven 🤭

Anonymkode: a19a0...03c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes amerikanere, og lignende land, virker så utrolig falske jeg på det punktet. Vil heller ha ærlig og "usosial".

Anonymkode: e000f...162

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og amerikanere generelt er brautende, høylytte, navlebeskuende, slitsomme, høye på sitt drittlands "fortreffelighet" og seg selv.  Generelt uvitende om hva som skjer utenfor deres lille boble, og om historie, geografi og politikk.

Anonymkode: 9e92e...ae2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

I Norge tror hvertfall ikke rundt 10% av VOKSENE at sjokolademelk kommer bra brune kuer.. 

Anonymkode: 9e7d2...f70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig noen som blir fornærma? Og må ta tilbake. Opplevde henne ikke som negativ og så er jo både katter og hunder flotte dyr. 

Jeg kjenner meg i alle fall igjen i det hun sier. Trives godt alene, vil helst ikke klemme alle og jeg orker ikke mange venner. Holder med noen få + familie. 

Anonymkode: 05eb0...48e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, hun har jo helt rett! Tenk å bli så sure for det. 😄

Anonymkode: 2d186...146

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med henne, men jeg synes ikke vi er sosialt tilbakestående av den grunn, eller utpreget snåle. 

Anonymkode: 52932...fb1

• Liker 5
Skrevet

Jeg er glad at vi ikke blir sett på som amerikanere og at den væremåten skal være en slags standard.  har vært mye i USA og mer naive folk skal man lete lenge etter.  Det at de selv sier at de er mer åpne en norske er bare tull, det er veldig overfladisk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det mest interessante i denne tråden er at folk blir sure over en uskyldig humoristisk vinkling på norsk kultur..

Anonymkode: 2843b...d58

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mest interessante i denne tråden er at folk blir sure over en uskyldig humoristisk vinkling på norsk kultur..

Stemmer, typisk Norsk. Går til angrep når noen setter lys på en ting.

Anonymkode: 49f97...4de

• Liker 2
Gjest Wincel
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Fragile norwegian egos 🤣

Gjest Alkoholist
Skrevet

Enig. Egentlig veldig bra beskrivelse. Har tenkt dette selv også. For en kul katt i videoen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ohh teh drama, me be cat, me be dog!! ohh nooo, it cant be!!! its not possible! teh drama!!!🤣

Anonymkode: e3b5f...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...