Gå til innhold

Glattbarbert, naturlig eller frisyre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk for glattbarbert og full braziliansk wax før.

Nå glattbarberer jeg avogtil, men prøver å holde lengden som er når litt har vokst ut etter tre dager

Hvordan ser det ut i understellet deres?

Anonymkode: 78713...ba1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glatt over alt. 

• Liker 4
Skrevet

Glatt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hår er en dealbreaker for min del. Hun elsker, og forventer, den glattbarbert, slegga jeg har mellom beina. Hud mot hud, munn mot kjønn, rent og pent. Nydelig landskap.

Anonymkode: 7ced2...cbd

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk for glattbarbert og full braziliansk wax før.

Nå glattbarberer jeg avogtil, men prøver å holde lengden som er når litt har vokst ut etter tre dager

Hvordan ser det ut i understellet deres?

Anonymkode: 78713...ba1

Jeg glattbarberer 1-2 ganger i uka, er ikke så altfor nøye på det. Forloveden min er fornøyd uansett, men han foretrekket hvordan "sveisen" er 1-2 dager etter barbering ca.

Så jeg nøyer meg med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glatt all over!

Anonymkode: af53d...3db

• Liker 1
Skrevet

Glattbarberer kanskje 1 gang i måneden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glatt. Jeg er glad jeg bare har en ff da huden min er så sensitiv at den ikke takler å bli barbert så ofte. Jeg har startet med laser og kan jeg ikke bruke voks mellom behandlingene. Forhåpentligvis blir det bra med laser sånn at jeg slipper nupper, inngrodde hår og rødhet. Det har allerede blitt litt bedre, men jeg gleder meg til jeg slipper å tenke så mye over hårfjerning. 

Jeg har vært med både menn som liker det glatt og som liker hår, så det er jeg som vil ha det glatt. 

Anonymkode: d9610...097

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frisyre, bare en trimmet trekant på venusberget. Resten er barbert. 

Anonymkode: cf19c...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg forteller det med noen fargerike, litterære beskrivelser av hvordan jungelen ser ut der nede, kommer du til å få vonde drømmer de kommende ukene.

Anonymkode: 645e9...9dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Full busk, helt ufrisert. Jente 27, for øvrig. Hender jeg klipper litt fordi det er veldig langt, men da snakker vi fordi håra er typ 7 cm. Kan ikke fordra å være barbert.

Anonymkode: 9ef80...1fd

• Liker 9
Skrevet

Heldigvis er jeg altetende😋...da kan jeg skryte uten å lyve🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kona er glatt og fin. Jeg foretrekker det og hun syns det er fint når jeg har lite hår der nede, da hun elsker å suge. Forøvrig bør dere kvinner gjøre akkurat som dere selv ønsker - deres kropp - deres hår. En partner vil syns dere er fine uansett. 

Anonymkode: c6596...075

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert hos begge to 🙈

Par i beg av 40 åra

Anonymkode: 2ec1a...992

• Liker 1
Skrevet

Barberer alt ca 2 ganger i uka 😋👌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne 20 glattbarbber gjør jeg aldri det skaper bare irritasjon og kløe...Trimmer bare. Jeg vil ikke at mannen skal barbere seg å se ut som en liten guttunge der nede hår gjør ingenting så lenge man er ren og fin. Ingen fordommer men det er egen preferanse pluss jeg vil ikke han skal være irritert der nede.

Anonymkode: 8463f...666

• Liker 4
Skrevet

Jeg bare orker ikke å glattbarbere det så ofte. Altfor mye jobb, dessuten blir det nuppete og kløende uansett hvor reint den høvelen er og hvor mye cooling balm jeg bruker.

• Liker 2
Skrevet

Naturlig 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg kunne valgt så hadde jeg tatt glattbarbert, mest pga jeg liker den følelsen bedre. Driter i hva gubben sier, og gubben driter i hvordan jeg ser ut nedentil. 

Meeeen, så er jeg høygravid, så mine forsøk på en glattbarbert mus resulterer i en halvbarbert høne 🤣

Anonymkode: 98318...5a0

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg kunne valgt så hadde jeg tatt glattbarbert, mest pga jeg liker den følelsen bedre. Driter i hva gubben sier, og gubben driter i hvordan jeg ser ut nedentil. 

Meeeen, så er jeg høygravid, så mine forsøk på en glattbarbert mus resulterer i en halvbarbert høne 🤣

Anonymkode: 98318...5a0

Jeg liker musa hårete.det er deilig og sexy.mann 66.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...